14 Reacties

vorig jaar

Neee dit klopt niet vgm krijg je eerste jaar gratis en daarna word het stopgezet hoor. De site heet WIJ en het blad heet ook zo. Blije doos is alleen de gratis box die je bij prenatal kan ophalen die zo heet dus dat is ook al raar.

vorig jaar

Nee, hier ook uit dh maar niet gebeld. Gek telefoontje idd. En zoals @angie02 zegt, in het 1e jaar krijg je wat gratis dingen van WIJ. Dit wordt opgestuurd na aanvraag, alleen gaat dit online.

vorig jaar

Ah van de kinderboekerij! Je betaald 6,95 verzendkosten en dan krijg je 4 boekjes. Je kan er dan voor kiezen om maandelijks, per 4 maanden of per 6 maanden boekjes binnen te krijgen voor je baby Je kan het ook direct opzeggen en dan betaal je alleen de verzendkosten van het eerste pakketje Ik heb zelf per half jaar gekozen, vind 't wel leuk voor m'n kleine meid

vorig jaar

Reactie op NHJLMDB

Ah van de kinderboekerij! Je betaald 6,95 verzendkosten en dan krijg je 4 b ...
Dit zegt mij helemaal niks ik heb nog nooit hoeven te betalen?

vorig jaar

Reactie op Angie02

Dit zegt mij helemaal niks ik heb nog nooit hoeven te betalen?
Via WIJ heb je de kinderboekerij. Je kan dan je email doorgeven als je het leuk vind om gratis boekjes binnen te krijgen. Vervolgens word je gebeld en voilà ^

vorig jaar

Ik denk dat dit hetzelfde is. Ik ben ook gebeld geworden en vertrouwde het niet. Vervolgens gemaild en dit was hun reactie: Ik heb er niks mee gedaan, had toch het idee dat je er niet zomaar vanaf komt.

vorig jaar

Reactie op NHJLMDB

Ah van de kinderboekerij! Je betaald 6,95 verzendkosten en dan krijg je 4 b ...
Blij om te horen dat het wel goed is. Ik ben vanochtend gebeld en heb me laten overhalen om dat kennismakingspakketje te laten ontvangen😅. Maar ik hoef echt niet elke maand boekjes te krijgen!

vorig jaar

Reactie op Mariska80

Blij om te horen dat het wel goed is. Ik ben vanochtend gebeld en heb me la ...
Nee is suuuuper veel ik heb elk half jaar dacht ik 😂

vorig jaar

Ik vroeg mij al af waarom ik een gemiste oproep had uit Den Haag 🤣

vorig jaar

Ja. Dat setje is gratis en vervolgens zit je met een abonnement. Kun je wel echt makkelijk en snel opzeggen. Zitten veel leuke maar ook minder leuke boekjes tussen (ik hou niet zo van bumba en pepa pig
Ja. Ik heb het al eerder gehad en opstop gezet na het gratis pakket. Heb nu ook gewoon weer ja gezegd

vorig jaar

Voor degenen die benieuwd zijn. Dit zit er in het pakket dat ik net heb gekregen

vorig jaar

Ik heb dit ook gehad. Heb 2 pakketjes ontvangen en heb het ondertussen opgezegd. Volgens mij is dit gewoon heel gemakkelijk geregeld nu. Opzegtermijn van 1 maand, dus ontvang nog 1 pakket als het goed is.

vorig jaar

Reactie op Mariska80

Blij om te horen dat het wel goed is. Ik ben vanochtend gebeld en heb me la ...
Ik ben vandaag gebeld, na telefoontje ben ik gaan na denken en eigenlijk helemaal in stress geschoten, dacht gelijk opgelicht entc te zijn…ben blij om dit te lezen, stelt me gerust