7 Reacties

4 maanden geleden

Trek tijdig aan de alarmbel. Bij mijn eerste zeiden ze keer op keer dat hij gekneusd was, maar na een jaar pijn zeiden ze 'oei, wss toch een barstje gehad'. De osteopaat heeft bij mij wel voor verlichting gezorgd, dus misschien kan een osteopaat dit ook voor jou bieden.

4 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste ook maanden last gehad van mijn stuitje, dacht ook dat het er gewoon bij hoort. Nu bij de 2e had ik weer erg veel last van mijn stuitje en vertelde het tegen de vk in het ziekenhuis en ze zei dat zo lang last van je stuitje hebben er niet ‘bij hoort’ en adviseerde (uit eigen ervaring) een osteopaat. Daar ben ik 3 of 4 weken pp 2x langs geweest en daarna was het weg. Dus ik kan een osteopaat zeker aanraden!

4 maanden geleden

Wat doet een osteopaat eraan? Ik ga naar de fysio maar de pijn gaat niet weg.

4 maanden geleden

Reactie op YTPB

Wat doet een osteopaat eraan? Ik ga naar de fysio maar de pijn gaat niet we ...
Wat doet jouw fysio? En is het een bekkenfysio?

4 maanden geleden

In mijn geval stond m'n stuitje scheef. Bekkenfysio heeft hem rechtgezet. Wat een verlichting!

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Wat doet jouw fysio? En is het een bekkenfysio?
Ja, bekkenfysio. Stuitje staat ook schreef maar rechtzetten is nog niet (geheel) gelukt

4 maanden geleden

Mijn bekkenbodem fysio doet naast rechtzetten ook veel ontspanningsoefeningen met me die ik thuis dan vervolgens ook doe. Dit omdat je stuitje verbonden is met van alles en nog wat in je lichaam en je spieren door stress er aan kunnen trekken