12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ze bij de primark gekocht, met elastiek soort van n halve hemd met vulling zonder buigel. 3 voor € 14 geloof ik. Ook vorige zwangerschap tot 9 maanden kunnen dragen

2 jaar geleden

Ik heb een beuggelloze bh gekocht bjj de hema en voor het meegroeien gebruik ik een inzet stukje van de zeeman, echt top!

Reactie op jessie1111

Ik heb een beuggelloze bh gekocht bjj de hema en voor het meegroeien gebrui ...
Heb je hier misschien een foto van want ik woon niet in Nederland dus een Hema of zeeman is hier niet helaas primark is er wel misschien vind ik iets soortgelijks

Reactie op Roosje202126

Ik heb ze bij de primark gekocht, met elastiek soort van n halve hemd met v ...
Heb je misschien een foto van welke bh je bedoeld? Dan ga ik die ook halen dit weekend

2 jaar geleden

Je bent dezelfde datum als mij uitgerekend!😍 Ik heb nu voedingbh’s gekocht van de HM zitten lekker!

Reactie op Cmllesa

Je bent dezelfde datum als mij uitgerekend!😍 Ik heb nu voedingbh’s gekocht ...
Mag ik vragen welke je hebt gekozen? Ik zie namelijk 14 soorten voedingsbh’s op de hm website

2 jaar geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Heb je misschien een foto van welke bh je bedoeld? Dan ga ik die ook halen ...
Deze

2 jaar geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Mag ik vragen welke je hebt gekozen? Ik zie namelijk 14 soorten voedingsbh’ ...
Waren in de winkel zelf in de sale!

2 jaar geleden

Ik heb een beugelloze sportbh van de hm. Die hing volgens mij bewust dichtbij de positiekleding in de buurt. Een topaankoop! https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1120585011.html

2 jaar geleden

Reactie op Cmllesa

Waren in de winkel zelf in de sale!
Deze heb ik ook nog van mijn eerste zwangerschap en borstvoedingsperiode, zijn echt top!
Allemaal bedankt ook voor de foto’s ik denk dat ik er wel aan uit ga komen met jullie adviezen

2 jaar geleden

Nooit meer beugel dankzij Hema bh's.