Ik vroeg me af hoe de bijwerkingen zijn bij jullie kindjes bij de prikjes van de derde maand?. Mijn zoontje is afgelopen vrijdag gevaccineerd de eerste 2 dagen koorst gehad zondag ging op zich prima. Maar sinds gisteren is hij heel erg overstuur hij huilde gister de hele dag waardoor we pcm hebben gegeven en naar de huisartsenpost ze zeiden dat het miss een beginnende oorontsteking was en dat we pcm mochten verhogen vandaag ondanks pcm nog steeds heel erg huilerig alsof die ergens pijn heeft. Net naar ha geweest en doorverwezen naar het ziekenhuis want de oor ziet er niet zo uit als een heftige ontsteking voor de mate hoe hij last van heeft en huilt. Daarnaast zou de pcm voldoende moeten zijn want is geen dubbele oorontekign of heel erg rood. Ik moest met mijn oudste zoontje blijven want die is overigens ook ziek virusjes … ik dacht dat miss mijn jongste ook dit virus te pakken heeft maar raar is dat hij geen koorst heeft en veel huilt alsof die ergens pijn ervaart. Ik maak me zorgen hij wordt zo gecheckt maar is zo vervelend om niet te weten wat er aan de hand is … als ik hem weg legt begint hij weer te huilen dus ik dacht toch zijn oor maar aangezien de ha hier niet echt mee eens is ben ik weer zenuwachtig geworden. :( iemand die vervelende klachten heeft gezien bij hun kind na deze prikjes ?