7 Reacties

3 maanden geleden

Hi Lies, ik kolf(de) fulltime en ben ook aan het afbouwen. Ik heb mijn dochter in het begin moeten bijvoeden en toen kreeg ze gewone kv van Kruidvat. Dat hield ze prima binnen, dus nu combineer ik kv van de kruidvat met afgekolfde melk. Ik ben er tevreden over, maar het is heel persoonlijk hoe je baby erop reageert natuurlijk. Ik zou gewoon met kleine beetjes uitproberen wat goed valt....

3 maanden geleden

Ah ja thanks! Dan ga ik toch ook maar met die van de Kruidvat beginnen, is toch wel het best betaalbaar. Thanks!

3 maanden geleden

Hoi! Ik volg graag. Ik geef nu ook bijna 6 maanden exclusief bv, en zou ook graag een beetje willen afbouwen, in eerste instantie 1 of 2 voedingen . We zijn 2 weken geleden begonnen met het geven van één fles kv overdag ipv de borst. Op de opvang gaat het goed, thuis heeft ze een aantal keren de fles geweigerd, maar het lijkt te helpen als ik er niet ben (niet in de kamer, of nog beter: niet thuis...) We geven nu nog gewoon nutrilon in die zakjes omdat het nog zo weinig is en we willen niet heel veel poeder weg moeten gooien, maar het liefste zou ik biologische kv geven . Op de opvang geven bio vd AH. Nu is het alleen zo dat sinds ze die kv krijgt ze af en toe overgeeft, dat is nu al vier keer gebeurd s nachts en 2 x overdag (op de opvang). En ook 2x s nachts weer heeft gepoept. Ik weet niet zeker of het door de kv komt, want het is niet elke dag zo, maar wat kan het anders zijn? En ik weet ook niet of dat bij het wennen hoort of dat er toch iets mis is ..

3 maanden geleden

Ik geef 2-3x per dag bv (ochtend, avond en soms 's nachts) en ze krijgt 2-3x overdag kunstvoeding (AH bio). Deze combinatie bevalt heel goed!

3 maanden geleden

Dat is echt marketing inderdaad. Er is geen kunstvoeding dat op borstvoeding lijkt of beter te combineren is. Je kan dus inderdaad gewoon een kopen die fijn voor de portemonnee is

3 maanden geleden

Ik geef 2-3x per dag BV (ochtend en avond en soms ‘s nachts) en daarnaast Kruidvat kunstvoeding. Bevalt erg goed!

3 maanden geleden

Wij startten met nutrilon van die zakjes om te proberen.. nou dst was echt geeeen succes. Toen overgestapt naar kruidvat geitenmelk. We dachten alles wat kan helpen moeten we doen. Dit gaat prima in combinatie met gekolfde borstvoeding nu.