26 Reacties

4 maanden geleden

Hey, ik heb het zelfde hier met mijn zoon van 4 maanden. Heb verschillende flessen geprobeerd omdat ik dacht dat hij flessen weigerde, ik heb nu geitenmelk gekocht kruidvat merk. Nu spuugt hij de fles niet weg. Heb gelezen dat geitenmelk dichtbij de moedermelk ligt.

4 maanden geleden

Heb je wel eerder flesjes met gekolfde bv gegeven?

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ja! Ze drinkt wel flesjes met alleen borstvoeding

4 maanden geleden

Reactie op mervekalac

Hey, ik heb het zelfde hier met mijn zoon van 4 maanden. Heb verschillende ...
Bedankt voor de tip!

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ja die accepteerde hij ook niet

4 maanden geleden

Reactie op Esx

Ja! Ze drinkt wel flesjes met alleen borstvoeding
Gek!! Misschien met minder kv beginnen te mengen?

4 maanden geleden

Reactie op mervekalac

Ja die accepteerde hij ook niet
Mhm dat klinkt anders. Klinkt als fles weigeren. Iemand anders laten geven? Volgens mij kan de fysio daar ook wel wat mee.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Gek!! Misschien met minder kv beginnen te mengen?
Ja ga ik ook proberen. maar een flesje met 150 cc bv en 20 cc kunstvoeding zit je zeggen dat dat al een kleine verhouding is!

4 maanden geleden

Hoii! Ik doe het ook gecombineerd, mijn dochter gaat heel goed op geitenmelk! Kan je ook gewoon bij de kruidvat of ah kopen en komt het meest dicht in de buurt van borstvoeding

4 maanden geleden

Reactie op Esx

Ja ga ik ook proberen. maar een flesje met 150 cc bv en 20 cc kunstvoeding ...
Oh hier 90 en 10. Maar onze kleine gaat niet zo lekker op kv.

4 maanden geleden

Reactie op Ninthe💗

Hoii! Ik doe het ook gecombineerd, mijn dochter gaat heel goed op geitenmel ...
Hoe meng je het? Beiden koud en dan opwarmen? I'm geef bv nu op kamertemperatuur

4 maanden geleden

M'n dochter was 2,5 jaar geleden ook moeilijk met de overstap van bv naar kv. Eerst nutrilon geprobeerd maar dat was een no go voor haar. Ik vond het ook heel sterk ruiken. Toen Kruidvat geprobeerd, dat ging prima! Wel mixen en langzaam opbouwen.

4 maanden geleden

Reactie op ElisedW

M'n dochter was 2,5 jaar geleden ook moeilijk met de overstap van bv naar k ...
Topp, hoe langzaam opgebouwd? Nutrilon was hier ook geen succes en nu geitenmelk van de kruidvat aan het mensen. Zit nu op 10ml op een fles van 100

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Topp, hoe langzaam opgebouwd? Nutrilon was hier ook geen succes en nu geite ...
Per dag

4 maanden geleden

Mag ik vragen waarom jullie het mengen? En niet gewoon enkel kunstvoeding in een flesje proberen? Ik heb bij de overstap gewoon eerst een half flesje geprobeerd met kunstvoeding, daarna aan de borst gehangen voor aanvullen. Dat ging prima.. dag erna gewoon de fles volledig kunstvoeding gedaan (dus 1 van de 5 flessen) en zo opgebouwd. Bij m’n oudste zoontje ook zo gedaan alleen stopte die met poepen bij kunstvoeding dus daar medicatie voor gebruikt. Maar verder geen probleem met drinken. En daarnaast zijn er ook baby’s die de kunstvoeding iets warmer lekkerder vinden, dus dat kan ook nog iets doen.

4 maanden geleden

Reactie op moes1

Mag ik vragen waarom jullie het mengen? En niet gewoon enkel kunstvoeding i ...
Omdat ik dat 1x deed met 40ml en toen op de huisartsenpost zat omdat onze kleine zulke erge krampen had dst hij ontroostbaar was voor uren en maar bleef spugen en poepen. 😅 op advies van vb nu mengen.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Omdat ik dat 1x deed met 40ml en toen op de huisartsenpost zat omdat onze k ...
Misschien dat de baby dan allergisch is op de kv? Ik zou dan gewoon voor andere voeding gaan.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hoe meng je het? Beiden koud en dan opwarmen? I'm geef bv nu op kamertemper ...
Ik warm eerst het water op voor de geitenmelk, dan de borstvoeding opwarmen, geitenmelk bij het water en dat bij elkaar😘

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Topp, hoe langzaam opgebouwd? Nutrilon was hier ook geen succes en nu geite ...
Ik ben begonnen met 1 schep +30ml water per fles. Elke week deed ik een schepje meer in de fles tot het helemaal kv was

4 maanden geleden

Reactie op karien84

Misschien dat de baby dan allergisch is op de kv? Ik zou dan gewoon voor an ...
Nou dat hebben ze bekeken en hij leek naast pijn, snel na de voeding poepen, spugen en alles wat naar kv rook niet aan de hand. Maar ben idd nu rustig aan het opbouwen met kruidvat geitenmelk. Vandaag 20ml in 1 fles. Hoeeeewel.... m'n man ging het geven en zie geen restje meer in het flesje waar de kunstvoeding inging dus ik vrees 30ml vandaag🤣 mannen...🤔