42 Reacties

2 maanden geleden

Is het nog gelukt ?

2 maanden geleden

Reactie op eliza2104

Is het nog gelukt ?
Nee nog niet.. ze heeft wel een keer na 20 minuten strijden 30 ml gedronken en wilde daarna niet meer ik blijf t elke dag proberen

2 maanden geleden

Reactie op eliza2104

Zo herkenbaar uiteindelijk wilde hij hier de flesvoeding alleen koud drinke ...
Ja hier ook! Gaf gekolfde melk ook op kamertemperatuur

2 maanden geleden

Heb je geprobeerd om het door iemand anders te laten geven? En jij moet dan weg 😂

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ja hier ook! Gaf gekolfde melk ook op kamertemperatuur
Ga dit ook proberen. Gekolfde melk geef ik vaak ook op kamertemperatuur tenzij het uit de koelkast komt

2 maanden geleden

Reactie op herderbloem

Heb je geprobeerd om het door iemand anders te laten geven? En jij moet dan ...
Door vader geprobeerd 🥺 ik ga dat weer proberen ik was niet helemaal weg

2 maanden geleden

Reactie op chaichai

Ga dit ook proberen. Gekolfde melk geef ik vaak ook op kamertemperatuur ten ...
Ik hoop voor je dat dat helpt. Hier ook zo wanhopig toen hij de kv eerst niet kon en daarna niet wilde drinken als fulltime kolven. Inmiddels heeft hij geen voorkeur en ben ik aan het afbouwen dus houd hoop!

2 maanden geleden

Overigens vet praktisch als hij kv koud/kamertemperatuur drinkt 😅🤣

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Overigens vet praktisch als hij kv koud/kamertemperatuur drinkt 😅🤣
Oh wacht bedoelen jullie met koud dat jullie het water ook niet meer koken?

2 maanden geleden

Reactie op chaichai

Oh wacht bedoelen jullie met koud dat jullie het water ook niet meer koken? ...
Nope. Ik niet. 😅 hij is al 6m geweest en wandelt ook op het kdv rond. Maar wij hebben ook geleerd van de kraamzorg niet te koken als je koud wegzet in de koelkast ofzo. Ons water lijkt best oke. Warm is koken volgens mij meer vanwege legionella.

2 maanden geleden

Reactie op chaichai

Oh wacht bedoelen jullie met koud dat jullie het water ook niet meer koken? ...
Idd ik pak water uit de kraan en melk erbij en klaar hij mag ook gewoon kraanwater vandaar

2 maanden geleden

Reactie op eliza2104

Idd ik pak water uit de kraan en melk erbij en klaar hij mag ook gewoon kra ...
Dat ook nog ja! Same! Heb wel het idee dat het koud iets minder lekker oplost dus wel even flink mengen en schudden. 😅

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Dat ook nog ja! Same! Heb wel het idee dat het koud iets minder lekker oplo ...
Valt hier mee heb de Nestlé little steps (kan je evt gratis proberen met de cashback actie) en naar even schudden is die mooi opgelost. Zeg ook wel eens hij heeft het ons gewoon nog makkelijker gemaakt dan we dachten 😂😅

2 maanden geleden

Update: het was me gister gelukt om haar 80 ml te laten drinken, daarna heeft ze alles overgegeven.. en eergister 100 ml gedronken en ook alles overgegeven. Wat betekent dit.. is ze allergisch of iets? 🥺 dit gaat om het merk Hero

2 maanden geleden

Reactie op chaichai

Update: het was me gister gelukt om haar 80 ml te laten drinken, daarna hee ...
Kan zeker met allergie te maken hebben. Ik zou even contact zoeken met je huisarts of het consultatiebureau. Heeft ze verder geen klachten (uitslag, huilen, buikpijn)? Heb je wel gemist? ..% bv en .. % kv?

2 maanden geleden

Reactie op chaichai

Wel laten boeren na afloop ? Als die hier niet boert heeft hij er ook last van 😅

2 maanden geleden

Reactie op chaichai

Hé wat balen zeg! Denk je dat ze er last van heeft? Merk je verder nog iets aan haar? Als je zelf veel koemelkproducten at, merkte je dan ook iets bij haar na de borstvoeding? Is natuurlijk lastig om alleen op basis van spugen te beoordelen of het een allergie is. misschien kun je even googlen naar symptomen en dan bespreken met huisarts als je dat denkt! Spuugt ze ook bij gekolfde melk? Ik merk dat mijn dochtertje meer spuugde als ze liggend de fles krijgt, meer rechtop gaat beter.

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Hé wat balen zeg! Denk je dat ze er last van heeft? Merk je verder nog iets ...
Ik zou het even laten checken na het drinken bij de HA, maar onze kleine had in het begin ook veel.moeite. eerste keer kwam alles er aan.beide kanten uit. Wij moesten heel rustig opbouwen, maar is een tijd terug. Darmen waren nog gevoelig voor kv vermoed ik nu. Ze.kunnen gauw zien of dat het is of echt allergie merkte ik op.de HAP.

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Hé wat balen zeg! Denk je dat ze er last van heeft? Merk je verder nog iets ...
Nee mijn afgekolfde melk geeft ze nooit over! Echt alleen deze. Ik probeer vandaag voor de laatste keer, want gister had ik haar een half uur na het drinken op de wipstoel gezet en op een lichte stand laten bewegen misschien daardoor misselijk? Maar goed de dag ervoor had ze ook was overgegeven.. Ik probeer vandaag 60 ml te geven en daarachter aan heb ik moedermelk gegeven. Ze slaapt nu. Ik ben benieuwd of ze het binnen houdt. Ik hou jullie op de hoogte 🥺

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ik zou het even laten checken na het drinken bij de HA, maar onze kleine ha ...
Ja ik ga dit bij de huisarts laten checken inderdaad. En ik geef vandaag 60 ml. Hoe bouwde jij het op? Gaf je elke voeding maar een beetje ml? Of gaf je echt maar een voeding per dag kv en de rest moedermelk?