13 Reacties
2 maanden geleden
Wij halen de box voorlopig nog niet weg wij kunnen de de box lager zetten zodat hij erin kan staan en zichzelf kan optrekken zonder dat hij eruit kan vallen
2 maanden geleden
wij hebben de box al weggedaan, ze zat er nog nauwelijks in ( bij de anderen ook rond de 5 maanden )
2 maanden geleden
Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀
Wij halen de box voorlopig nog niet weg wij kunnen de de box lager zetten z ...
Hetzelfde hier!
2 maanden geleden
Uit ervaring bij de eerste zou ik zeker adviseren hem nog niet weg te halen. Wij gebruiken door het rollen de box ook weinig maar straks als ze zitten en willen optrekken is de box ideaal. Wel een standje lager dan zetten. Nadat hij ging lopen hebben we toen de box weggehaald.
2 maanden geleden
Hier al weggehaald bij 5 maanden wanneer het omrollen idd begon. Bij mijn dochtertje ook rond die leeftijd weg gedaan. Een vriendin had hem nog staan en dat kindje stond in de box, viel achterover met haar hoofd tegen de spijlen, die kon gelijmd worden bij de eerste hulp.. Ik heb ze altijd gewoon even gauw in de wipstoel als ik naar de toilet ga of een pakketje aan neem aan de deur etc etc.
één maand geleden
Oh… Ik gebruik de box echt héél erg vaak 🫣 soms doet ze er een dutje in maar ze vind het ook gewoon leuk om in te spelen, ookal rolt ze. (6mnd)
Ik dacht dat die pas weg hoefde als de kleine kan lopen 🫠
één maand geleden
Reactie op anoniemmoesje
Oh… Ik gebruik de box echt héél erg vaak 🫣 soms doet ze er een dutje in ma ...
Zo doe ik het ook! Soms is zo’n gevangenisje wel echt handig 😂👍🏻
één maand geleden
Reactie op herderbloem
Zo doe ik het ook! Soms is zo’n gevangenisje wel echt handig 😂👍🏻
😂 Dan heeft die van ons wel een lange gevangenisstraf want ze ligt er zeker 3/4 uur op een dag in hoor