13 Reacties

Wij halen de box voorlopig nog niet weg wij kunnen de de box lager zetten zodat hij erin kan staan en zichzelf kan optrekken zonder dat hij eruit kan vallen

2 maanden geleden

Ik ga hem ook zeker nog laten staan. M’n zus heeft die voor mijn neefje weggehaald toen hij bijna kon lopen. Tot die tijd wel handig om iets te hebben om ze idd even in te zetten als je iets moet doen en een kruipende baby niet handig is 😅

2 maanden geleden

Wij gebruiken hem nu ook minimaal ivm het rollen en beginnend tijgeren. Straks is het wel weer handig als hij zelfstandig kan zitten/kruipen/staan

2 maanden geleden

wij hebben de box al weggedaan, ze zat er nog nauwelijks in ( bij de anderen ook rond de 5 maanden )

2 maanden geleden

Wij halen hem eind november weg en dan zetten we op die plek de kerstboom 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Wij halen de box voorlopig nog niet weg wij kunnen de de box lager zetten z ...
Hetzelfde hier!

2 maanden geleden

Uit ervaring bij de eerste zou ik zeker adviseren hem nog niet weg te halen. Wij gebruiken door het rollen de box ook weinig maar straks als ze zitten en willen optrekken is de box ideaal. Wel een standje lager dan zetten. Nadat hij ging lopen hebben we toen de box weggehaald.

2 maanden geleden

Ik laat hem staan tot na de kerst. Dan kan de boom veilig d'r in staan haha

2 maanden geleden

Wij laten 'm ook staan. Straks met kruipen en staan is het heel handig als je even naar de wc moet of om een andere rede even de kamer uit moet. Niks is namelijk veilig in die fase 😅😜

2 maanden geleden

Hier al weggehaald bij 5 maanden wanneer het omrollen idd begon. Bij mijn dochtertje ook rond die leeftijd weg gedaan. Een vriendin had hem nog staan en dat kindje stond in de box, viel achterover met haar hoofd tegen de spijlen, die kon gelijmd worden bij de eerste hulp.. Ik heb ze altijd gewoon even gauw in de wipstoel als ik naar de toilet ga of een pakketje aan neem aan de deur etc etc.

2 maanden geleden

Oh… Ik gebruik de box echt héél erg vaak 🫣 soms doet ze er een dutje in maar ze vind het ook gewoon leuk om in te spelen, ookal rolt ze. (6mnd) Ik dacht dat die pas weg hoefde als de kleine kan lopen 🫠

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh… Ik gebruik de box echt héél erg vaak 🫣 soms doet ze er een dutje in ma ...
Zo doe ik het ook! Soms is zo’n gevangenisje wel echt handig 😂👍🏻

2 maanden geleden

Reactie op herderbloem

Zo doe ik het ook! Soms is zo’n gevangenisje wel echt handig 😂👍🏻
😂 Dan heeft die van ons wel een lange gevangenisstraf want ze ligt er zeker 3/4 uur op een dag in hoor