17 Reacties

Kan kloppen dat je je eigen kleding niet meer in komt je darmen zetten natuurlijk ook uit en alles maakt verandering in de lichaam zodat je baby door kan groeien in de buik

2 jaar geleden

Ik kon mijn broeken al niet meer aan bij week 6/7, miss nog een week eerder zelfs. Ik heb een gekantelde baarmoeder die naar voren ligt gekanteld. Wat betekend dat de darmen geen plek hebben en dus de buik heel erg opzet… ik heb een fijne broek gekocht bij Primark, niet direct een zwangerschapsbroek waarbij je hele buik bedekt is, want daar is de buik dan weer te klein voor, maar er zit z’n band in.

2 jaar geleden

Zo iets

2 jaar geleden

Ik ben ook 9 weken en mijn broeken passen ook niet meer helemaal goed dicht. Heb nu de broeken aan die van te voren eigenlijk wat te groot waren, die knoopjes gaan nog wel dicht.

2 jaar geleden

Is dit je 1e zwangerschap of een volgende? Bij mijn 1e duurde het iets langer voordat ik m’n broeken niet meer paste, maar alles verplaatst en je kan aardig ‘opgezet’ zijn dus als het nu niet meer wil is helemaal niet raar! Ben nu zwanger van de 2e en sommige broeken zaten met een week of 6/7 al te strak 😅

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Is dit je 1e zwangerschap of een volgende? Bij mijn 1e duurde het iets lang ...
Ja de 1e! Daarom vond ik het zo vroeg. Het is inderdaad ook echt opgeblazen en hard. Zullen darmen wel zijn! Voelt gek want voel me er wel echt heel zwanger door 😂

2 jaar geleden

Op zich passen mijn broeken me nog prima, maar ik word misselijk van het strakke gevoel om m'n buik. Dit heb ik ook al zeker sinds week 8, ik zit nu bijna in week 14 en ik draag niets meer met een band om mijn buik 😅 Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit of het mijn darmen zijn of niet.

2 jaar geleden

Ik had dit ook hoor, moest echt me Flared broeken aan want me spijkerbroeken kreeg ik niet meer dicht. Inmiddels (bijna) 12 weken zwanger en ik pas ze gewoon weer en ben veel minder opgeblazen! ☺️

2 jaar geleden

Yup, hier alleen m’n knoop dicht op werk en daarna snel open, thuis lekker een trainingsbroek aan of zwangerschapbroek. Wel m’n tweede en gaat echt sneller dan vorige keer.

2 jaar geleden

Ik draag al sinds week 9 zwangerschapsbroeken. Gewone gingen niet meer. Kreeg er buikpijn van. Heb ik er extra lang lol van denk ik maar

2 jaar geleden

Reactie op Elsa39

Op zich passen mijn broeken me nog prima, maar ik word misselijk van het st ...
Dit heb ik ook, onderbroek of broek als er maar geen band om mijn buik zit. Of heeeeel los dan kan ik het wel verdragen

2 jaar geleden

Bij de eerste had ik ook met 9 weken dat zeker in de middag mijn broeken begonnen te knellen, maar met mijn tweede ben ik blij dat ik het openbaar mocht maken... dat was echt zoeken in de kledingkast wat verhullend was en zeker in de avond was het haast onmogelijk te verstoppen.

2 jaar geleden

10 weken en rond een uur of 4 loop ik met de knoop los

2 jaar geleden

Het is mijn eerste zwangerschap en loop al sinds week 5 niet meer in mn eigen broeken 🤦 Mijn darmen zijn gewoon zó opgeblazen dat het echt pijn doet en knelt. Dus heb normale tweedehands broeken met een elastiek aan de bovenkant gekocht. Werkt echt top.

2 jaar geleden

Ik heb ergens met week 6/7 ook maar even een bestelling gedaan voor zwangerschapsbroeken. Zat gewoon niet fijn meer. Heb vakantie dus loop al even in sportbroeken. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Bloempjeee

Ik kon mijn broeken al niet meer aan bij week 6/7, miss nog een week eerder ...
Ohhhh ik hoorde dit ook bij de echo! Zou het daarom zijn dat ik zo snel niets meer aankon 🙈

2 jaar geleden

Ik heb toch maar wat zwangerschaps broeken bij de zeeman besteld.... gezien ik eigenlijk redelijk laat wil vertellen wilde ik t eigenlijk uitstellen. Maar mijn gewone broeken gaan nog dicht maar t zit niet lekker. En zoals ik eerder schreef moet dan de knoop open... Met van het weekend als resultaat dat mijn broek halver wege mijn bipsje gaat