15 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Keltjuh97
Jaaaa ik! Dit is nu mijn 5de week en voel me zoveel beter in mijn vel. Bijn ...
Wow chill! Heb je alle ebooks? Of welke volg je? En volg het het exact? Of switch je ook wel eens iets?
10 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Ik zit zo te twijfelen om hier aan te beginnen. Vind het veel geld 🫣
Haha jaaaaa I feel you!
10 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Is er misschien iemand die met mij samen wat boeken wil komen en dat we dan ...
Heey! Nee dit kan en mag niet ☺️ je mag de ebooks enkel zelf gebruiken en 't doorsturen of delen ervan is strafbaar!
10 maanden geleden
Ik heb het ook aangeschaft. Ik ben er 12 kilo mee afgevallen in 24 weken. Komt neer op ongeveer 0,5kg per week. Ik volg het programma nu niet meer maar de kilo’s zijn er wel afgebleven. Ik vond persoonlijk de gerechten oké, maar ik had toch wel echt vaak honger. Ook al beweert ze dat je nul honger kan krijgen van BD. Ik gebruik de eboeken nu meer ter inspiratie voor ontbijt, lunch en avond eten.
10 maanden geleden
Mijn schoonzus had blijkbaar ook een e book aangeschaft. Heb daar even in gekeken. Ik zie dat je bijvoorbeeld alleen als lunch maar 1 boterham mag.. dit lijkt mij echt veel en veel te weinig. Hoe zijn de ervaringen daarmee?
10 maanden geleden
Reactie op Zwanger1995
Mijn schoonzus had blijkbaar ook een e book aangeschaft. Heb daar even in g ...
Ik neem 2 boterhammen of crackers of een wrap of Salade. Dit vult met rauwkost erbij prima!
10 maanden geleden
Reactie op Zwanger1995
Mijn schoonzus had blijkbaar ook een e book aangeschaft. Heb daar even in g ...
Ik heb t pas 3 dagen gedaan maar vond t reuze meevallen, met wat rauwkost erbij en n tussendoortje paar uur later…. (Neem dan geen fruit tussendoor maar juist zoiets als kwark omdat dat meer vult)