11 Reacties

één maand geleden

Nee, dat hoeft niet. Je kan hem meenemen tot aan de gate, dat hoef je niet van tevoren aan te melden. Dat kon ook met onze Bugaboo Bee.

één maand geleden

En bijkomend voordeel is dat je hem dan als je geland bent weer snel terug hebt (gaat apart van de koffers)

één maand geleden

Je mag je buggy meenemen tot aan het vliegtuig, hierna wordt hij door (grond)personeel in het ruim geplaatst. Ik raad je wel aan om een beschermende buggyzak te kopen, zodat je buggy niet vies wordt tijdens transport. Fijne vakantie 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op BeauBerg

En bijkomend voordeel is dat je hem dan als je geland bent weer snel terug ...
Dat ligt eraan waar je naartoe reist..

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Je mag je buggy meenemen tot aan het vliegtuig, hierna wordt hij door (gron ...
Dankjewel owwww ik dacht echt dat die boven me hoofd als handbagage dat was gezegd hahah

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Dat ligt eraan waar je naartoe reist..
Gran canaria!

één maand geleden

Reactie op Marrria

Dankjewel owwww ik dacht echt dat die boven me hoofd als handbagage dat was ...
Dat kan, mits je buggy in paraplu vorm ingeklapt kan worden (en dus binnen de afmetingen past welke de maatschappij hanteert).

één maand geleden

Reactie op Marrria

Dankjewel owwww ik dacht echt dat die boven me hoofd als handbagage dat was ...
Ja dat kan !!

één maand geleden

Je mag een buggy meenemen tegen meerprijs + mits hij binnen de afmetingen valt welke Transavia hanteert. Mocht je met een andere maatschappij vliegen, zoek het dan even op via hun site. Je kan eventueel (mits mogelijk en er ruimte is) bijbetalen op de luchthaven zelf, dit kost echter (bijna) altijd meer dan als je het van te voren online regelt. Succes!

één maand geleden

Reactie op Annaa90

Je mag een buggy meenemen tegen meerprijs + mits hij binnen de afmetingen v ...
Auh dankje super lief !

één maand geleden

Trouwens, je moet het wel even aangeven bij de incheckbalie (ze plaatsen namelijk een label aan je buggy, anders komt deze niet op de juiste band bij aankomst). Maar, incheck personeel vraagt dit ook bij inchecken..