17 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op dovdl
Mag je die mee als handbagage?
Jaa wij zijn 28 juni met tui gevlogen en mocht mee de kabine in
3 maanden geleden
Reactie op Marrria
Top vond je de buggy fijn zat je kindje goed in de schaduw
Jaa wij wel hebben ook voor de zekerheid de parasol erbij gedaan maar de zonnekap was bij ons voldoende vaak alleen 2 voetjes in de zon
3 maanden geleden
Reactie op Marrria
Top dankje en hij kon ook lekker in lig stand sorry voor alle vragen🙈
Geeft niet je kan beter dingen vragen dan spijt krijgen maar jaa hij kan zo goed als plat zit zelfs een 0-6 maanden stand op ( helemaal plat ) alleen ons kindje wilde al met 4 maanden zitten dus hebben hem toen half gezet
3 maanden geleden
Reactie op dovdl
Had je dit extra bij geboekt als handbagage oid? Wij vliegen met Transavia ...
Nee
3 maanden geleden
Reactie op Marrria
Top dankje was die ook fijn rijden weet je toevallig of die wielen van plas ...
Het zijn foam wielen dus anti lek
3 maanden geleden
Wij hebben de Ergobaby metro+ gekocht en deze mocht met Transavia tot aan het boarden mee. Daar ingeklapt, de hoes in en de cabine in. Wij zijn er heel blij mee!
https://ergobaby.nl/kinderwagens/metro-stroller?gad_source=1&gbraid=0AAAAABgl-ZBNhiY0cMotE25QSmvjX32gD&gclid=EAIaIQobChMI-N6i_7bYhwMVz7ODBx1vAToJEAAYASAAEgK26fD_BwE
3 maanden geleden
Reactie op dovdl
Had je hiervoor iets extra’s geboekt? Er stond op de site dat je voor je ba ...
Ik heb zelf naast onze ruimbagage ook nog cabine bagage bij geboekt zodat ik naast de buggy ook een handbagage koffer mee kon nemen met mijn dochter haar spulletjes erin.
Ik vond het ook heel onduidelijk want er stond ook dat als je baby op je schoot mee reist, je geen aparte rugzak of luiertas mee mocht nemen. Maar wij hadden de buggy, beide een rugzak, onze dochter op schoot en ook los de draagzak nog mee het vliegtuig in voor het geval we die nodig hadden om haar in slaap te krijgen😅 werd bij ons niet moeilijk over gedaan.