8 Reacties

3 maanden geleden

Ik zit al bijna 3 maanden met hetzelfde probleem.. van alles geprobeerd 😅 Er zijn verschillende lakentjes die je kunt proberen die haar op jaar rug houden. Heeft hier helaas niet gewerkt, maar dat zegt voor een ander natuurlijk niets

3 maanden geleden

Wij hebben er ook zo eentje. Deze helpt enorm.. officieel mag het niet meer als ze rollen maar hierdoor draait ze niet meer in haar slaap en slaapt ze heerlijk door https://www.babypark.nl/doomoo-basics-baby-sleep.html

3 maanden geleden

Heeeeel veel tummy timen. Onze dochter kon binnen een week zelf terugrollen en dat hielp met de nachtelijke frustratie momenten haha

3 maanden geleden

Reactie op Elsie08

Heeeeel veel tummy timen. Onze dochter kon binnen een week zelf terugrollen ...
Wil ook niet veel zeggen, want mijn dochter ligt zo'n beetje altijd op haar buik te spelen 😅 Komt wanneer het komt

3 maanden geleden

Wij hebben een snoozz wikkellaken waar we ons zoontje in vast leggen als hij naar bed gaat. En we proberen zoveel mogelijk te oefenen maar terug rollen zit er nog niet in

2 maanden geleden

Pff zelfde hier, ondertussen al 2 weken. Gelukkig is hij nu eindelijk op het punt dat hij snapt dat hij zijn hoofd zijwaards kan leggen als hij op moe wordt en op zijn buik ligt ipv face first op de mat 🙄😂 hij ligt bij ons in het wiegje. Blijkbaar heeft hij daar het idee dat hij niet kan draaien(want kleiner). Ledikant is op het moment drama en mijn slaap kan dat niet aan 😅 dus dat proberen we weer als hij terug kan draaien

2 maanden geleden

Al geprobeerd om de einde van de slaapzak strak onder de matras te doen? Hier hielp dat vooral tegen het warmen/kruipen. Want hij klapte steeds met zn hoofd tegen het kopschot aan😂

2 maanden geleden

Ik zag het hier bij een aantal mama’s voorbij komen: het nunki lakentje. Via Vinted gekocht, is namelijk best prijzig! Vanavond gaan we het voor ‘t eerst gebruiken, omdat ze ook het hele bedje door rolde haha. Nog geen ervaring dus ermee. Maar er zijn volgens mij nog wel andere topics erover, misschien dat je die nog even kunt opzoeken.