26 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben hem bij buikbeeldje in Den Bosch laten maken. Was echt top!

2 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Wij hebben hem bij buikbeeldje in Den Bosch laten maken. Was echt top!
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb deze site inderdaad ook voorbij zien komen. Welke maat en materiaal heb je gekozen?

2 jaar geleden

Reactie op TeuntjeTB

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb deze site inderdaad ook voorbij zien ...
15cm met handen metalfill

2 jaar geleden

Ik heb 20 januari een afspraak staan bij https://www.beeldschoon3d.nl/ Dit is voor mij de 1e keer dus zelf geen ervaring, maar mijn zus heeft daar al wel een beeldje laten maken tijdens haar zwangerschap. Ik heb een stolp gekocht bij de ikea. Die neem ik mee zodat ik daar kan kijken welk formaat het beste past. Ook kijk ik dan welke kleur/materiaal ik wil aan de hand van de voorbeelden die zij heeft staan.

2 jaar geleden

Ik wil graag een beeldje laten maken bij belly sisters erg benieuwd of er al meiden/vrouwen zijn die dat gedaan hebben en hun ervaring

2 jaar geleden

Ik ga naar mijnbabybuikje in breda

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb bij m’n vorige zwangerschap een beeldje laten maken bij 3Dmoments in Breda. Heeeel tevreden en blij mee! En nu 9 januari weer een afspraak staan. Ik heb een bronzen beeld. Ik dacht 12cm, maar weet dit even niet meer uit m’n hoofd.

2 jaar geleden

Ik heb 29 december de sessie bij een vrouw die prachtige buikbeeldjes maakt hier in Brabant! Je mag me een PBtje sturen :)

2 jaar geleden

Reactie op sn1993

Hoi! Ik heb bij m’n vorige zwangerschap een beeldje laten maken bij 3Dmomen ...
Wat toevallig!! Ik ook 9 jan in breda

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofonegirl🩷

Wat toevallig!! Ik ook 9 jan in breda
Ooh ik heb bij mijn baby buikje haha andere locatie

2 jaar geleden

Ik ga 5 jan naar 3d moments in breda. Deze is stuk goedkoper dan: mijn babybuikje. Beetje goed zoeken ipv alles via social media gelijk boeken😁

2 jaar geleden

Reactie op ar94

Ik ga 5 jan naar 3d moments in breda. Deze is stuk goedkoper dan: mijn baby ...
Goedkoop is soms ook duurkoop😅.. zegt niet altijd dat het daar net zo goed is natuurlijk. Het beeldje die ik persoonlijk ook het mooiste vind die is er ook niet bij 3d moments. Ik betaal dan liever iets meer voor wat ik echt precies wil. Doe het maar 1 keer 😊

2 jaar geleden

Hoe waren de ervaringen? 😊

2 jaar geleden

Ik ben zelf super tevreden! Was een top ervaring. Bij mijn baby buikje in Breda! Geweldig geholpen. Sociale leuke vrouw. Heb zelf al mogen spieken naar de scan. Die wordt nog nabewerkt en ik heb gekozen voor het materiaal houtvezels. Lange levertijd wel van 12-14 weken, maar liever lang wachten en eindigen met een mooi resultaat dan snel en gehaast😊. Mn lichaam is zoals die is en ben niet de dunste en alsnog super trots.

2 jaar geleden

Leuk!! Na veel twijfelen heb ik een afspraak gemaakt. Heb niet echt iets met foto’s en zo straks toch een mooi aandenken aan deze laatste zwangerschap 😊

2 jaar geleden

Reactie op BibsBibi

Leuk!! Na veel twijfelen heb ik een afspraak gemaakt. Heb niet echt iets me ...
Ja ik vond alle beeldjes die daar stonden echt mooi! Je gaat er vast heel blij mee zijn☺️

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Ik ben zelf super tevreden! Was een top ervaring. Bij mijn baby buikje in B ...
Ik heb ook daar beeldje laten maken echt top service👌🏻

2 jaar geleden

Ik heb hem bij mijn baby buikje laten maken in Amersfoort. Ben voor 15 cm gegaan met handen en dan donker brons. Kan echt niet wachten tot die binnen is! We willen er ook een laten maken van m'n man en onze dochter als ze een paar weken oud is 🥰

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Ik ben zelf super tevreden! Was een top ervaring. Bij mijn baby buikje in B ...
Niet de dunste... NOU EN!! Lieverd wat een prachtig zwanger lijf. Waaauww😍😍😍😍

2 jaar geleden

Reactie op Astridd86

Ik wil graag een beeldje laten maken bij belly sisters erg benieuwd of er a ...
Yes gisteren! Super fijne vrouwen en service. Ik vind het wel echt heel erg prijzig en de verschillen in prijs zijn per materiaal ook heel groot. Maar dat wist ik van tevoren. Ik vond het in ieder geval heel fijn! Heb voor kunststof met een soort bronzen laagje gekozen, 17 cm en verzwaard. Was rond de 425 euro.