11 Reacties
4 maanden geleden
Kan hij/zij zelf omrollen of leg je hem zelf zo neer? Zodra ze zelf kunnen omrollen is op de buik slapen prima. Snap dat het spannend is, maar hun nekje is dan sterk genoeg 馃槉. Wij hebben destijds voor onze dochter (en gebruiken we nu ook weer voor onze zoon) een aerosleep topper en hoeslaken gekocht, voelden we ons wat zekerder door maar geloof dat het eerder marketing is dan dat dat echt wat doet 馃槄.
4 maanden geleden
Wij doen totdat ze zelf kan omrollen overdag op de buik (lig er dan naast ivm mijn vertraagde lichamelijke herstel) en snachts op haar rug (hoewel ze dan zelf op haar zij rolt). Vond het eerst spannend, maar ze heeft paar keer met snufferd in matras gelegen en lijkt zich dan in haar slaap prima te redden door haar hoofdje te draaien. En ze slaapt zoveel beter nu!
4 maanden geleden
Reactie op Kimm-1991
Kan hij/zij zelf omrollen of leg je hem zelf zo neer? Zodra ze zelf kunnen ...
Ja ze rolt van rug naar buik maar nog niet buik naar rug.en houd haar hoofdje goed ophoog. Ja vind het zo spannend hahaha heb het vannacht geprobeerd en het ging goed!
Wat doet dat hoeslaken?
4 maanden geleden
Reactie op FXL_X
Ja ze rolt van rug naar buik maar nog niet buik naar rug.en houd haar hoofd ...
https://www.aerosleep.com/nl/aerosleep-sleep-safe-mattress-protector.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIl4r9z_LVhgMVOBuiAx1VWgaJEAAYASAAEgLhEvD_BwE
Het claimt dat het meer ademend is, maar heb ook wel eens ergers gelezen dat het niet zozeer helpt. 馃槄
En fijn dat het vannacht goed ging. Onze dochter kon destijds ook nog niet terugrollen maar ze rolde zelf telkens op haar buik dus tja dat houd je dan ook niet tegen. Erop vertrouwen dat ze dan dus sterk genoeg zijn, maar dat moet je even een paar nachten ervaren 馃槄
4 maanden geleden
Beide kinderen zijn buik slapers. Dochter met 8weken op dr buik laten slapen en onze zoon met 5weken.
Wij hebben gekeken naar hoe ze het overdag doen. En toen ze hun hoofd in 1x om konden draaien hebben we ze ook snachts op de buik laten slapen.
Bij onze zoon werd het zelfs geadviseerd door de osteopaat.
Sinds beide kinderen op hun buik slapen, slapen ze de nachten door.
4 maanden geleden
Snap het wel. Sinds een week kan ze zelfstandig draaien. Gelukkig zie ik ook dat ze der hoofdje opzij doet. Ik geloof dat het zichzelf dus wel oplost.