19 Reacties

3 dagen geleden

*toevoeging* In de ochtend wanneer hij wakker wordt, dan is zijn “hele” pak nat!

3 dagen geleden

Ik doe een maatje grotere pamper voor, dat werkt voor mij wel goed. Ook heb ik tips gelezen van 2 pampers om de goeie maat en maatje groter of pamper andersom aan doen. Alleen die pogingen heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd omdat voor mij een maatje groter tot nu toe werkt

3 dagen geleden

Hier werkte een grotere maat ook, en dry nights voor de nacht

3 dagen geleden

En dan echt groter groter? Ookal “past” dat nog lang niet?

3 dagen geleden

Reactie op Danielle0708

En dan echt groter groter? Ookal “past” dat nog lang niet?
Wij zijn 1 maat omhoog gegaan. De luier omdraaien klinkt ook wel ergens logisch, als hij echt te groot is bijvoorbeeld net in maat 4 dan is maat 5 misschien echt weer heel groot 😂

3 dagen geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wij zijn 1 maat omhoog gegaan. De luier omdraaien klinkt ook wel ergens log ...
Hij is 8.7kg dus heeft maat 4, maat 5 is van 10-16kg

3 dagen geleden

Reactie op Danielle0708

Hij is 8.7kg dus heeft maat 4, maat 5 is van 10-16kg
Ik ga niet uit van t gewicht, maar van wat goed om haar billen en middel heen past, het valt te proberen. Werkt t niet heb je vast maat 5 in huis 😅

3 dagen geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik ga niet uit van t gewicht, maar van wat goed om haar billen en middel he ...
Das waar haha!

3 dagen geleden

Omdraaien zou ik niet doen, kijk maar eens in de luier. Het absorberende gedeelte is aan de voorkant veel “hoger” dan aan de achterkant. Daardoor neemt hij voor meer plas op. Poep moet opgevangen worden maar niet opgenomen (normaal gesproken) dus er zit aan de achterkant minder absorberend materiaal. Dus als je hem omdraait en hij ligt op z’n buik wordt het helemaaaal niet meer opgenomen. Ik zou inderdaad een maatje groter proberen! En zelf hebben wij de pampers harmonie en nog nooit doorgelekt met plas in deze 8 maanden, en we hebben ook een buikslaper!

3 dagen geleden

Reactie op prettydutchie

Omdraaien zou ik niet doen, kijk maar eens in de luier. Het absorberende ge ...
Dankjewel! Neem deze tip zeker mee als ik straks naar de winkel ga

3 dagen geleden

Hier precies hetzelfde gehad, heel veel verschillende luiers geprobeerd! Bij ons helpen de pampers premium protection pants

3 dagen geleden

Reactie op Daantje-Winter9624

Hier precies hetzelfde gehad, heel veel verschillende luiers geprobeerd! Bi ...
Dankjewel 🙏🏻

3 dagen geleden

Dit hebben wij ook gehad! Wij hebben de twee luiers ook geprobeerd. Werkt opzich wel, maar wij vonden het fijner om 1 luier om te doen dus wij hebben maat 6 van pampers luiers. Werkt 8 van de 10 keer. Onze zoontje is ook 8.5 kg en is 75 cm. Overdag heeft hij ook gewoon maat 6 van Woezel en Pip! 😊

3 dagen geleden

Reactie op Daantje-Winter9624

Hier precies hetzelfde gehad, heel veel verschillende luiers geprobeerd! Bi ...
Bij ons zijn de pampers premium protection luiers ook de enige die niet lekken ‘s nachts

3 dagen geleden

Hey hier ook een buikslaper. Bij ons helpen de pamper baby dry broekjes goed.

3 dagen geleden

Onze jongeman is een buikslaper en zij slaper. Ik doe hem een pamper baby dry om en nog een maat groter van kruitvat. Sinds ik dat doe, geen nat pak meer! Ipv 3 pyama’s en 2 slaapzakken per nacht verder 😓😀

3 dagen geleden

Hier hetzelfde probleempje gehad, toen zijn we overgestapt op pampers baby dry pants en sindsdien geen 1 keer weer doorgelekt!

2 dagen geleden

Gisteren gelijk nieuwe luiers gehaald (maatje groter), vanmorgen geen nat pak 🥳 houd jullie op de hoogte haha

2 dagen geleden

Hier een luierbroekje 1 maat groter. En belangrijkste, de romper los laten. Dichte romper drukt het ook juist naar boven. Dit werkt top nu hier