15 Reacties
2 jaar geleden
Ik houd zeker rekening met de combinatie van de voorletters en de combinatie van de eerste letter roepnaam met eerste letter achternaam.
Maar persoonlijk vind ik B.J. wel vergezocht. Ik denk niet dat iemand daar iets raars van vindt.
Bij mijn eerste hebben we bewust geen roepnaam met een S gedaan omdat zijn tweede naam ook met een S is, en S.S. vonden wij bijvoorbeeld niet gepast.
2 jaar geleden
Nee totaal niet. Ik denk ook niet dat iemand bij B. J. aan iets geks denkt. Vind dit altijd zulke vergezochte dingen.
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Ja, wij houden er wel rekening mee. B.J. zou ik zelf daarom ook nooit doen, ...
Kinderen pesten overal en nergens mee. Voorletters gaan er weinig aan veranderen of je kind gepest wordt of niet.
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Ik ben 19 en moest op internet opzoeken wat B.J. is dus denk niet dat het zo erg is plus wat iemand anders inderdaad zei pesterijen zijn er toch wel en als het om een naam is dan is het meestal de voornaam, niemand kijkt naar voorletters op zo een leeftijd
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Ik wist toen ik kind was (en eigenlijk nog steeds niet) echt niet de voorletters van mijn vriendjes en vriendinnetjes..
2 jaar geleden
Reactie op MAF126
Blowjob
Oh dat wist ik ook niet....
Nou, gewoon doen als de namen je wel zinnen op deze wijze.
Voor deze baby zijn we er nog niet uit, onze oudste heeft L.R.B
2 jaar geleden
Kinderen pesten overal en nergens mee. Voorletters gaan er weinig aan veran ...
Maar je wil kinderen niet een extra reden geven toch :) Mijn ouders hebben er nooit goed over nagedacht en ik ben daardoor wel altijd “getreiterd” met mijn voorletters ook in combinatie met mijn achternaam. Ik houd daarom echt rekening met de combinatie voor mijn kindje.
2 jaar geleden
Mijn eerste letters zijn S.M. Alleen volwassenen hebben er ooit lacherig over gedaan. Maar toen ik eenmaal wist wat het betekende, schaamde ik me wel altijd om mijn voorletters te noemen.