7 Reacties
vorig jaar
Reactie op Willemijn_R
Luiers daar kopen of juist meenemen?
Wij zijn net terug van onze vakantie met onze zoon van ook bijna 11 maanden en hebben luiers alleen voor de reis meegenomen maar op bestemming uiteindelijk bijgekocht gezien het veel plek in beslag neemt
vorig jaar
Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀
Wij zijn net terug van onze vakantie met onze zoon van ook bijna 11 maanden ...
En jullie waren ook op Curaçao?
vorig jaar
Reactie op Willemijn_R
En jullie waren ook op Curaçao?
Nee dat niet ik kan alleen mijn ervaring delen over de luier vraag over all inclusief of niet zo’n vakantie heb ik geen ervaring mee helaas
vorig jaar
Heerlijk vooruitzicht! Met baby geen ervaring met Curacao, maar zonder wel en ‘t is heerlijk. Vind all inclusive zonde om te doen daar, omdat je zoveel leuks hebt. Maaarrr ik moet zeggen dat afgelopen vakantie all inclusive heel goed is bevallen voor een weekje met baby. Hoefden echt nergens aan te denken!
Wij hebben zelf besloten zo’n verre reis later te doen als ze iets groter is en zich lekker kan vermaken op het strand en eigen stoel in het vliegtuig heeft 🙃.
Wij hebben alleen de noodzakelijke dingen meegenomen (zoals voeding), luiers op bestemming gekocht. Als je luiers koopt bij de Albert Heijn daar (op Curaçao) heb je wel kans dat het duurder is, maar dat durf ik niet te zeggen.
vorig jaar
Wij hadden zo'n deryan tentje mee op vakantie, zodat die als box fungeerde bij het vliegveld, zwembad en strand. Kon zo in de handbagage. Waren niet naar Curaçao dus geen ervaring daarmee
vorig jaar
Wij gaan 21 januari voor twee weken naar Curacao met onze dan 11 maand oude baby en onze 2,5 jarige peuter.
Wij zijn ooit 1x op Curacao geweest, zonder kids.
Qua luiers en voeding, ik zou vooral genoeg luiers voor onderweg doen, en dan daar bijkopen. Wel wat duurder maar prima, net als zwemluiers. Voeding nemen wij gewoon 1 bus melkpoeder mee, zoveel melk drinkt hij ook niet meer en ik wil wel zelfde kunnen aanbieden mochten ze dit daar niet hebben.
Wij gaan naar chogogo dive en beach resort. Hebben gekozen voor een bungalow met 2 slaapkamers en keukentje. Zodat we daar kunnen koken en uiteraard ook gewoon uit eten kunnen.
Wat ik weet van Curacao is dat het wel echt pleuris duur is. Dus all in is opzich best een chille keus. Maar wij vinden het leuker om gewoon zelf de hort op te gaan en tussendoor wat makkelijke maaltijden zelf te koken! Ze hebben daar ook gewoon in de supermarkt potjes baby voeding, dus die zullen ook soms mee gaan. Enige waar ik nl nog over twijfel is een staafmixer omdat hij nog niet alles kan eten haha..
ze hebben bij ons resort een peuter zwembad en we zitten aan t strand. Ook hebben ze van die bolderkarren zodat je alles daarin kan gooien en mee kan nemen naar het strand. Dat lijkt me top! En verder gaan we het gewoon zien..
Onze baby kruipt alle kanten op en gaat overal staan. Toen wij boekten was dit nog niet zo en onze oudste was nogal laat met alles dus wij hadden hier niet helemaal bij stilgestaan haha.. toen de oudste 6 mnd was zijn we naar de Canarische eilanden geweest en was het mega chill, hij sliep, ging nog nergens heen, was altijd blij en sliep de hele vlucht..
Ben heel benieuwd hoe dat nu zal gaan haha! Zie wel beetje op tegen vlucht en jetlag.. maar ja we gaan het zien.