10 Reacties

2 jaar geleden

Dadel met walnoot erin!

2 jaar geleden

dadel met pindakaas erin en pure vlokken of choco drops om mee te bakken.

2 jaar geleden

In de smoothie

2 jaar geleden

Beker (amandel)melk opwarmen in magnetron, daarna met 4 dadels en theelepel kaneel in de blender.

2 jaar geleden

https://www.tablefortwoblog.com/banana-peanut-butter-and-date-smoothie/ Ik vind deze heel erg lekker, ik doe wel haver- ipv amandelmelk en alleen de bevroren banaan, dan is het al zoet zat 😅 het proeft als een soort pindakaas milkshake

2 jaar geleden

Balletjes maken van kokos en dadels en dan in de gesmolten chocolade dopen. Dadels met monchou erin vind ik ook lekker.

2 jaar geleden

Dadels met geitenkaas uit de oven (of even warm maken in de magnetron), daarna een beetje honing en amandelschaafsel erop🤤

2 jaar geleden

Wij eten veel tahini met dadelstroop erdoorheen. Echt heeerlijk met brood dippen en theetje erbij 😍 Tahini is een sesampasta, wij kopen het merk Durra (die vinden wij het lekkerst), en dan dadelstroop, heb je in knijpfles of glazen potje. Je mengt eerst de tahini goed door elkaar en doet het in een potje en dan de gewenste hoeveelheid dadelstroop erdoorheen. Super gezond en lekker. Je koopt het bij de Turkse super.

2 jaar geleden

Ik durf geen dadels te eten omdat er insecten in zitten 😭 Google maar eens… Nederland heeft zelfs aangeven dat er 5 insecten per 100 gram zijn toegestaan in dadels