16 Reacties

2 jaar geleden

Ik wil m graag laten zitten aangezien ik m een paar maanden maar heb… duurde wel voordat die heelde.. ik heb een zwangerschapspiercing gekocht maar weet niet met welke week ik het uiteindelijk moet wisselen

2 jaar geleden

Ik heb ook een navelpiercing al een paar jaar. Tot nu toe laat ik hem gewoon zitten maar zodra ik merk dat ik bijna geen ruimte meer heb dan doe ik de zwangerschaps piercing er in. Heb het laatst wel geprobeerd met de zwangerschaps piercing maar die was nog veels te groot😂

Reactie op BeverlyMartha

Ik heb ook een navelpiercing al een paar jaar. Tot nu toe laat ik hem gewoo ...
Dankjewel ik heb even gekeken naar een zwangerschaps piercing dit was namelijk nieuw voor mij en gelijk een besteld
Foto kan ik alleen apart toevoegen

2 jaar geleden

Ik heb al meer dan 10 jaar een navelpiercing, ben 13 weken, en heb em gisteren uit gehaald, puur omdat ik al begon te merken dat in zelf minder prettig vind zitten met zwangerschapsbroeken en met in crèmen van mn buik, en met de echo’s als je verder bent willen ze ook dat je de piercing uit hebt werd mij aangegeven.

2 jaar geleden

Ik had mijn navelpiercing al zo’n 18 jaar. Ik heb hem eruit gehaald omdat hij tot 2 keer toe begon te irriteren /te ontsteken.

2 jaar geleden

Ik heb 'm al zo'n 15 jaar. Bij mijn vorige zwangerschap er uit gehaald na ongeveer 22 weken. Afentoe na het douchen even doorgeprikt en kon hem na mijn bevalling zo weer in doen. Merk dat nu bij een 2e kindje mijn buik sneller groeit, dus denk dat ik hem deze keer iets eerder uit zal moeten doen😊

2 jaar geleden

Reactie op Denise25

Ik heb 'm al zo'n 15 jaar. Bij mijn vorige zwangerschap er uit gehaald na o ...
Die zwangerschapspiercing zat bij mij voor geen meter btw, veel te groot en het velletje stond te strak😅

2 jaar geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Foto kan ik alleen apart toevoegen
Ja klopt zo iets heb ik ook

2 jaar geleden

Ik heb hem er uiteindelijk uitgehaald. Vond het eigenlijk ook gewoon niet zo mooi meer als moeder zijnde met een navelpiercing haha maar goed ieder zijn eigen ding. Misschien ben ik dan een beetje preuts of hoe noem je het. Het zat ook niet lekker meer met de broeken.

2 jaar geleden

Ik had ook een navelpiercing, maar heb hem met week 6 er al uit gehaald. Hij begon scheef te groeien, en zat niet meer lekker met mijn broeken

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ik heb hem er uiteindelijk uitgehaald. Vond het eigenlijk ook gewoon niet ...
Dat had ik ook precies hetzelfde.

2 jaar geleden

Weet iemand eigenlijk hoe het zit als je een navelpiercing eruit gehaald hebt met de groei van je buik en navel? Hoe gaat dit eruit zien? Heb zelf al een jaartje mijn piercing eruit en ben nu 11 weken zwanger en super nieuwsgierig of het gaatje erg gaat vervormen en “lelijk” wordt…

2 jaar geleden

Enige plek waar ik uiteindelijk striae heb gekregen in de laatste paar weken van m’n zwangerschap is dat tussenstukje waar m’n piercing eerst doorheen zat. Ik heb m eruit gehaald en niet meer terug gedaan.

2 jaar geleden

Ik heb m'n navelpiercing bij m'n vorige zwangerschap vervangen voor een zwangerschapspiercing rond de 30 weken. Je ziet er niks meer van draag gewoon weer me normale piercing Nu zwanger van de 2e en ga ik weer hetzelfde doen

2 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap mijn navelpiercing gewoon in kunnen houden en niet hoeven wisselen naar een zwangerschapspiercing. Wel in de laatste weken het sieraadje gepakt wat men ooit als eerste geplaatst heeft, dat was namelijk wel iets groter dan het sieraadje wat er later in zat. De piercing is gewoon mooi gebleven. Geen striae rondom gekregen gelukkig. Ik ga het bij mijn tweede zwangerschap nu ook zo proberen.