46 Reacties

2 jaar geleden
Op de website van 24Baby staat een overzicht. Hierbij de link; https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/gratis-babydoos-zwangerschapsboxen/?gbraid=0AAAAADsc1kbhYBmQlGOMctXFTdFIargzV&gclid=CjwKCAjwt52mBhB5EiwA05YKo5-LZi2KfvWBWOuL_egf69q-CUPe16Jaok6JmnOz23C2XfwtZuc_dxoCKkIQAvD_BwE

2 jaar geleden
Hierbij nog een link. Deze is alleen niet geheel up to date. https://www.babydozen.net

2 jaar geleden
Ik heb nu volgende binnen:
Blije doos
Babypark
Gratis romper zeeman
Tas kruidvat

2 jaar geleden
De jumbo en de plus hebben ook leuke boxen voor na de bevalling. Zit echt 30-40 euro aan spullen in! Ouders van nu is niet echt de moeite waard, tenzij je het geen probleem vindt om de telefoontjes af te kappen. Bij mijn vorige zwangerschap zat er een voucher in voor zoogkompressen en babyshampoo. Die vouchers kon je steeds opnieuw gebruiken kwam ik achter. Dus heb echt 20 pakken zoogkompressen gratis kunnen gebruiken (had ze ook echt nodig). Geen idee wat daar nu in zit: deze boxen zijn vernieuwd. Prenatal is leuk, kruidvat is ook handig en fijn en geen reclame. Babydump vond ik tegenvallen maar ook daar is geen reclame.

2 jaar geleden
Reactie op Zwanger1995
Ikea heeft ook😄
Huh? Ik kan daar niks over vinden via google. Hoe vraag je dat aan?

2 jaar geleden
Reactie op Druifjess
En zitten er allemaal leuke/bruikbare dingetjes in?
Ja opzich wel! Zwangerbox had ik niet bij gezet, maar die viel me tegen hydrofiel doek van slecht kwaliteit en reclame troep

2 jaar geleden
Reactie op Zonnetje2024
Huh? Ik kan daar niks over vinden via google. Hoe vraag je dat aan?
Langs gaan bij de ikea en dan bij de servicebali melden dat je zwanger bent.
Dit is iniedergeval bij de ikea in Duiven zo

2 jaar geleden
Reactie op Mom(ToBe)
En wat krijg je dan zo al? Kan me er geen voorstelling bij maken 🤭
Een knuffel, lepels, plastic bakjes, slabber, hydrofiele doek. Maar is dus alleen bij de ikea in duiven lees ik nu

2 jaar geleden
Ik volg even mee heb nog geen box aangevraagd dat wou ik doen rond de 13 weken 😊🥰