955 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Andreaardbei
Weinig te klagen blijkbaar! 🤣
Komt nog wel. Neem dat van mij aan🤣
3 jaar geleden
Ik ben op vakantie echt top hoor! Mijn man wilde nog een excursie doen nu zonder kinderen. Ik was gisteren 5+5 en wij quad rijden.. ik kon wel janken van de pijn… BORSTEN Auuuu al vanaf dag 1 doen ze zeer en met de dag zeerder. Dat was dolle pret zeg. Nou dit was mijn geklaag voor vandaag 😅😂
3 jaar geleden
Ik ben op vakantie echt top hoor! Mijn man wilde nog een excursie doen nu zonder kinderen. Ik was gisteren 5+5 en wij quad rijden.. ik kon wel janken van de pijn… BORSTEN Auuuu al vanaf dag 1 doen ze zeer en met de dag zeerder. Dat was dolle pret zeg. Nou dit was mijn geklaag voor vandaag 😅😂
3 jaar geleden
Ik lig in t ziekenhuis met mijn zoontje ivm liesbreuk 😭🥺. En met mijn hormonen kan ik wel janken. Terwijl meneer zonder pijn gewoon hele ziekenhuis op stelten zet. Echt die hormonen ik reageer zo ligt gevoelig😥. Maar als hij dan pijn heeft breekt echt mijn hart💔
3 jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Ik lig in t ziekenhuis met mijn zoontje ivm liesbreuk 😭🥺. En met mijn hor ...
Ach sterkte ❤️
3 jaar geleden
Komt die ff hoor:
Vandaag toetsdag op het werk. Meineliebe zo'n hekel aan. Ben blij als het 10 uur 🫣🥹
3 jaar geleden
Oke ff klagen hoor. Mijn zoontje leeft al de hele middag op alleen waterijs omdat hij misschien geopereerd kan worden. Hij wil zo graag eten en nog liever wilt hij de borst. T is zo sneu om hem zo te zien. Gelukkig weinig pijn, maar dit is echt minstens zo erg💔😥😭
3 jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Oke ff klagen hoor. Mijn zoontje leeft al de hele middag op alleen waterijs ...
Getver wat naar, heel veel sterkte daar! Hopelijk kunnen ze hem opereren zodat het op waterijs leven niet voor niets is. Je kind in het ziekenhuis is sowieso iets waar je als moeder niet aan moet denken maar als je ook nog zwanger bent met al die hormonen, is de klap des te harder. Hou vol, je kunt dit!
3 jaar geleden
Reactie op Nietje
Getver wat naar, heel veel sterkte daar! Hopelijk kunnen ze hem opereren zo ...
Hij is net geopereerd en mogen naar hem toe. Maar mijn hormonen gaan van ik ben stoïcijns en t is allemaal goed. Naar ik moet janken want mijn kleine ventje😭. T is echt van ene uiterste naar t andere🙈. Maar ergste zit er nu op. Was mega lange dag en hij is nog niet om. Maar morgen lekker naar huis en dan herstellen
3 jaar geleden
Ok, ff lekker klagen en klikken tegen jullie mede mama's to be... Mijn vriend is heeel irritant vandaag. Ik was boven met de was bezig en kom terug beneden om meneer lui op de bank te zien liggen en zeuren dat hij zo moe is. Terwijl mijn dochter van bijna 2 alle kattenbrokjes in de waterbak heeft gegooid. Even opletten is alweer teveel gevraagd. Pfff wie is hier nou zwanger en moe?
3 jaar geleden
Oh even zeuren: ik heb geen eetlust en geen drinklust. Beetje lastig met 30 graden vandaag. Wanneer ik niet eet word ik misselijk maar wanneer ik wel eet word ik ook misselijk. En dat met een overgeeffobie😫 zit op de 6 weken maar vind het mentaal zooooo zwaar. Zo dat was het even weer. Geniet van het mooie weer vandaag
3 jaar geleden
Eindelijk klagen 😅. Sinds het grote nieuws zit mijn partner alleen maar in de kroeg. Vandaag zouden we naar een muziek evenement gaan, waar je overigens geen kaarten voor nodig had. Dus dat was de issue ook niet. Maar vandaag, last minute, word ik heel erg misselijk en mijn rugpijn word erger. Dus zei: vind je het erg als ik thuis blijf? Hij gaf aan dat ie dat niet erg vond, maar gaat er wel meteen vandoor terwijl we rond 5en zouden gaan. Kijk nu al uit naar de bevalling… zijn jullie partners ook zo ‘zorgzaam’?
3 jaar geleden
Manlief is op een dartweekend, komt vanavond pas thuis. Zoonlief (2,5) zit in een gigantische zeurperiode. Wil alleen maar tv kijken en chips eten 😅 ik heb ook geen zin om me er vandaag heel erg druk om te maken. 6 weken zwanger, vlagen van misselijkheid en ik maak mij zorgen of donderdag het hartje wel klopt en of dit kindje wel blijft leven.