1029 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Mijn man doet altijd de laatste voeding 's avonds en ons zoontje heeft gist ...
Mannen … maar ik dacht eigenlijk dat je gekolfde opgewarmde melk maar een malig mag opwarmen

5 maanden geleden

Reactie op Aylinax

Mannen … maar ik dacht eigenlijk dat je gekolfde opgewarmde melk maar een m ...
Het was verse afgekolfde melk, dus nog niet opgewarmd

5 maanden geleden

Aahg! Vanmiddag naar de apotheek geweest om het Rotarix vaccin en Bexsero en in de auto aan mijn vrouw gegeven want ik zat achter het stuur. Die heeft dat direct op het dashboard gegooid. Eenmaal thuis moest ik dringend naar het toilet en zij heeft de auto leeggehaald. Om 6 uur heeft ze ontdekt dat die vaccins nog in de auto lagen... Terwijl die in de koelkast moeten worden bewaard. Gebeld naar de apotheek en zij zeggen dat dit de slechtste plek is voor een vaccin om te bewaren en dat de kans groot is dat ze niet meer werken. Mijn vrouw vind dat het mijn schuld ook is want ik heb er ook niet meer aan gedacht, ik vind dat het haar schuld is. Feit is dat ik tegen morgen aan nieuwe vaccins moet geraken, nieuwe voorschriften en terug naar de apotheek... En dat tegen ten laatste half 11, want om 11u moet ik met de oudste naar de dokter en om 13u moet de jongste naar het cb voor de vaccinaties. En we mogen terug 100 euro betalen, want Bexsero is in België niet terug betaald...

5 maanden geleden

Reactie op karien84

Aahg! Vanmiddag naar de apotheek geweest om het Rotarix vaccin en Bexsero e ...
En rond het uur van deze ontdekking (met telefoon naar de apotheek) sta ik er alleen voor (vrouw naar het muziek) heeft de jongste een huiluurtje en moet de oudste in bed... En had ik gezegd dat ik er alleen voor stond?! #gestressed #boosoppartner #overprikkeld #ditwastevermijden En vandaag (vóór ons apotheekbezoek) met de jongste naar de cardioloog geweest. De cardioloog heeft geen verklaring gevonden voor het trekken op zijn ademhaling. Ze hebben wel per toeval een afwijking gevonden op zijn Aortaklep die momenteel geen symptomen geeft en meestal pas op oudere leeftijd (lees middelbare leeftijd) problemen geeft. De klep kan namelijk sneller 'verslijten': verkalken of beginnen lekken. Hiervoor moet hij wel jaarlijks op controle. Mijn nicht heeft iets gelijkaardigs gehad en daarbij is deze wel op babyleeftijd beginnen lekken en heeft ze uiteindelijk wèl een openhartoperatie gehad. Maar dit heeft dus niets te maken met de reden waarvoor we naar daar gingen. We gaan dus ten vroegste de 28ste een antwoord krijgen op onze aanvankelijk vraag. #bezorgd

5 maanden geleden

Reactie op karien84

En rond het uur van deze ontdekking (met telefoon naar de apotheek) sta ik ...
O wat kut zeg om het maar even grof weg te zeggen.

5 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Mijn man doet altijd de laatste voeding 's avonds en ons zoontje heeft gist ...
Aw ook naar! Waarom kolf je nog naast de borstvoeding? Ik zal lekker je nacht gaan slapen. Als je lekkende borsten hebt kan je wel iets anders verzinnen. Maar pak je nacht rust hoor! 😘

5 maanden geleden

Bridgerton willen kijken maar een baby die max 40 min slaapt☹️ nouja vanavond dan maarr

5 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Aw ook naar! Waarom kolf je nog naast de borstvoeding? Ik zal lekker je nac ...
Ik kolf alleen maar, ik geef nauwelijks live borstvoeding. Ik produceer nu al net genoeg voor de volgende voeding dus ik durf geen kolfsessies te skippen, m'n productie moet dus verder omhoog 😅

5 maanden geleden

Ik voel me de laatste dagen redelijk neerslachtig. Gisteren het slechte nieuws over Sam zijn hart (wat ik misschien groter maakt in mijn hoofd dan het is) en vandaag op het cb hebben ze een opmerking gegeven over zijn gewicht (stond oranje, want te weinig bijgekomen de laatste maand volgens zijn eigen curve) en over zijn ontwikkeling (hij duwt zichzelf nog niet op).

5 maanden geleden

Mijn eerste werkweek valt me zwaar haha alles doet pijn

5 maanden geleden

Het gisteravond erg gezellig gehad met de man maar het condoom is gescheurd 😅 ik wil eigenlijk geen morning after pil nemen (want hormonen) maar eigenlijk ook nog geen broertje of zusje voor mijn dochter voor haar eerste verjaardag 😂🤪 #dilemma

5 maanden geleden

Reactie op kayleevg307

Het gisteravond erg gezellig gehad met de man maar het condoom is gescheurd ...
Ooo wat kak zeg!!🙈

5 maanden geleden

Reactie op kayleevg307

Het gisteravond erg gezellig gehad met de man maar het condoom is gescheurd ...
Ah nee! Wat een dilemma ik zou de morning after pil zelf nu ook niet willen omdat ik ook nog borstvoeding geef. Heb je enig idee waar je zit in je cyclus?

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Ah nee! Wat een dilemma ik zou de morning after pil zelf nu ook niet willen ...
Dat wou ik ook zeggen. En zijn uw maandstonden al terug regelmatig of niet. Want als ze nog onregelmatig zijn, kan je ook niet echt op jouw cyclus vertrouwen...

5 maanden geleden

Afgelopen maandag het cb om hulp gevraagd omdat we radeloos waren met een spugend kindje. Eindstand, ik moest minder geven en werd aardig onzeker gemaakt door de opmerkingen, terwijl ik zei dat ik dacht dat het aan de voeding lag. Afgelopen dagen een ongelukkig kind met honger gehad. Net gebeld weer om te horen wat we voorheen deden gewoon goed was en dat advies dus veels te weinig was. Ik had voorheen echt geen slechte ervaring met ze, maar menn. Zat mijn moedergevoel toch weer goed en wat heb ik me schuldig richting mijn kind gevoeld omdat er gedaan werd dat ik haar teveel aabood etc.

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Afgelopen maandag het cb om hulp gevraagd omdat we radeloos waren met een s ...
Bedoelen ze niet met minder minder in een keer? Dat hielp hier namelijk wel met spugen dus om 2/3 uur 90 Maar ik denk dat je eigen moeder gevoel wel goed zit hoor. Ik kan me voorstellen dat het je in die zin onzeker maakt. Ik neem altijd mee waar ik wat aan hebt en kan en anders zeg ik . Dankjewel 🫣🙋

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Bedoelen ze niet met minder minder in een keer? Dat hielp hier namelijk wel ...
Nou, ik deed 4x 180 en moest van hun 5x 165 geven.. Maar ben blij dat ik weer kan doen wat werkte haha Met de nieuwe voeding spuugt ze btw bijna niet meer👏

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Nou, ik deed 4x 180 en moest van hun 5x 165 geven.. Maar ben blij dat ik we ...
Het verschilt bij het cb zo wie je voor je hebt! Wij hebben er eentje die altijd loopt te zeiken (over de speen van m’n oudste, toen hij nog een baby was dat we te veel voeding gaven) en een andere die altijd superchill is. Heel vervelend, die tegenstrijdige adviezen!

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Ah nee! Wat een dilemma ik zou de morning after pil zelf nu ook niet willen ...
Nop nog geen idee of mijn cyclus alweer regelmatig is of niet… ben vandaag precies 11 weken geleden bevallen en tot nu toe 1x ongesteld geweest, menstruatie begon met 7+2. Het zou dus zomaar kunnen dat ik nu ergens weer ongesteld ga worden maar weet niet of ik daar na 1 cyclus al op kan vertrouwen in deze situatie 😅 voel ook echt nog geen tekenen van een naderende menstruatie…

5 maanden geleden

Reactie op kayleevg307

Nop nog geen idee of mijn cyclus alweer regelmatig is of niet… ben vandaag ...
Oh hier precies dezelfde situatie! 😭 maar ik ben in de tussentijd nog niet ongesteld geweest. Ik ben ook 1 maart bevallen en hier ook misgegaan met condoom. Heb de volgende ochtend wel een morning after pil genomen, ik geef zelf flesvoeding. En ik heb gisteravond voor de zekerheid een ovulatietest gedaan zodat ik me de komende 2 weken iets rustiger voel. Ik leek gelukkig geen ovulatie-piek te hebben. Succes met wachten, ik wacht met je mee 🤞🏻🤞🏻