1039 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op karien84
Merci! Hij is moeten blijven, mijn vrouw blijft bij hem, ik blijf bij de ba ...
Ooh nee wat een pech allemaal, hopelijk is hij er vlot weer bovenop
4 maanden geleden
Argh ik ben even zo klaar met de babies.
Heb al 3 avonden in mijn eentje dienst omdat mn man werkt en ze kunnen nu al een week nauwelijks in slaap vallen. Ik doe niks anders dan oefenen met slaapjes, maar het is gewoon een groot kutdrama. Ben wederom al 2,5!!!!!! uur bezig en had na 2 uur eindelijk ook de moeilijkste slapend. 3x raden wat de ander dacht....
Die is nu eigenlijk stil, begint de "moeilijke" weer
En ze kunnen er echt niks aan doen, maar ik ben er heel erg klaar mee.
4 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ooh nee wat een pech allemaal, hopelijk is hij er vlot weer bovenop
Twordt hier echt een soap, en de pech is nog niet over: vanavond telefoon gekregen dat mijn schoonvader gevallen is met de fiets, een hoofdletsel heeft, buiten bewustzijn en dat de mug bezig was hem te 'stabiliseren'... Mijn vrouw is er stande pede naartoe gereden en zit nu op spoed in de wachtkamer op meer nieuws... Ik blijf thuis bij de kinderen. (De oudste terug thuis uit het ziekenhuis maar is heel onrustig aan het slapen van ziek zijn. ) Te hopen dat het niet te ernstig is 🤞😭
4 maanden geleden
Lang getwijfeld of ik hierover zou klagen maar doe t toch even 😅 sorry voor dit lange verhaal. In mijn kraamweek werd ik ziek en omdat ze dachten aan een longembolie (ik hoestte bloed op) is er een ct scan gemaakt. Gelukkig bleek dit niet het geval en had ik alleen een longontsteking. Sinds mijn bevalling moet ik vaak slijm ophoesten wanneer ik buk. Dit komt doordat ik een stuk long heb met littekenweefsel door een longontsteking die er veel te lang heeft gezeten in 2013.
Doordat ik er zoveel last van heb ik de ct scan opnieuw beoordeeld door het ziekenhuis waar ik ook onder behandeling ben bij de longarts. Die zagen dat het stukje long is ingevallen en tegen de schroef in mijn rug aan ligt. (Ben 2x aan mijn scoliose geopereerd en mijn rug staat hierom vast met staven en schroeven). Dit veroorzaakt irritatie wat extra slijmvorming met zich meebrengt. Nu belde mijn longarts me afgelopen woensdag om de opties te bespreken. Enige optie voor nu is om te kijken of zout vernevelen helpt (elke avond moet ik dit dan inademen met een apparaat) en daarnaast bespreken met orthopeed of wellicht de schroef weggehaald kan worden. Dit betekent echter voor de 3e keer een zware operatie aan mijn rug en met een kleintje ga je daar toch anders over nadenken... het is ook niet zeker of de long zich dat kan herstellen.
Alsof dit nog niet genoeg was zag de radioloog ook een cyste in mijn rechterborst. Nu denken ze niets ergs maar willen ze het even onderzocht hebben. Zelf sta ik over dit stuk er vrij nuchter in want geef borstvoeding en er kunnen vaker onschuldige cyste zijn in een borst. Liever even laten checken natuurlijk. Maar nu is deze afspraak donderdag op mijn 30e verjaardag 🥲. Er is nu een mammografie gepland alleen twijfel ik of dit kan terwijl je borstvoeding geeft. Hopelijk maken ze dan een echo ipv de mammografie.
Al met al merk ik dat het me toch meer doet dan ik vaak laat blijken. Ik heb al meerdere keren mijn baby neer moeten leggen omdat ik een oncontroleerbare hoestbui krijg (tot kokhalzen aan toe). Ik merk dat ze er nu meer van mee begint te krijgen want ze kijkt me dan echt zo aan van the fuck 😅🙈. Ik wil gewoon voor haar daar zijn. Ik baal gewoon eventjes... 🥺
4 maanden geleden
Borstvoeding geven en sprong 4 combi valt mee even zwaar nu. De kleine komt weer 2x in de nacht terwijl dat al 2 maanden 1x was en mijn man verschijnt de baby dan wel en geeft hem dan aan mij, maar ik doe uiteraard het voeden en terugleggen. Dus waar hij met 5min klaar is, ben ik vaak wel minstens een half uur tot een uur bezig per voeding. En tussendoor komt de kleine ook vaak nog omdat zijn speen is uitgevallen en ik hoor dat eerder dan hem, dus sta meestal als eerste op om de sporen terug te geven en hij wordt soms dan niet eens wakker. Mijn man gaat wel lekker in de avond afspreken met vrienden en dan pas na middernacht thuis komen, ik sleep mezelf elke dag om 22uur mijn bed in. Mijn man kan in het weekend weleens uitslapen want ik moet toch mijn bed uit om te voeden/ of anders kolven, dus ik neem de wakkere baby wel mee naar beneden totdat hij opstaat. En mijn man toch maar steeds klagen dat hij moe is. Nee, ik niet hoor! En dan in de ochtend als ik met pest humeur opsta, vragen of het wel goed gaat met me. Tuurlijk schatje, slaap maar door! Sorry, even stoom afblazen hoor🤣
4 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Borstvoeding geven en sprong 4 combi valt mee even zwaar nu. De kleine komt ...
Nou ik kon bijna dit verhaal ook typen! Herken je frustratie zoo erg! In mijn gedachten heb ik hem al vaak het raam uit gegooid. Vooral snachts haha. Ik ga binnekort weer starten met boxen, even alles eruit slaan. Heerlijk. Kijk er al naar uit.