1039 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Mijn man snapt gewoon niet hoe erg ik de kraamweek heb ervaren. Zo erg dat ...
Hey lieverd, welke cultuur heb jij en welke jou man? Ik heb soms ook dingen hoor dat ik denk van what the hack** ook iets meegemaakt dan ik denk hoe kon je mij dit aan doen. Kon het moeilijk vergeven maar vergeten gaat gewoon niet meer. Nog erger ben 2 jaar verloofd en trouwen gebeurt niet

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Mijn man snapt gewoon niet hoe erg ik de kraamweek heb ervaren. Zo erg dat ...
Daarbij wil ik zeggen dat ik het niet fijn vind als je steeds gvd zegt..

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Daarbij wil ik zeggen dat ik het niet fijn vind als je steeds gvd zegt..
Mijn excuses, ik heb vannacht uit emotie geschreven en niet bij stilgestaan. Ik zal er op letten en anders doen in het gevolg! Dit moet natuurlijk een veilige space zijn voor iedereen :)

4 maanden geleden

Hey lieverd, welke cultuur heb jij en welke jou man? Ik heb soms ook dingen ...
Hoii, hoop dat je begrijpt dat ik dat liever privé houd. Komt erop neer dat we uit twee totaal verschillende werelden komen. Is niet erg en vaak is dat heel fijn hoe mooi we elkaar dan aanvullen. Neemt niet weg dat ik hem echt achter het behang wil plakken af en toe😅

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Hoii, hoop dat je begrijpt dat ik dat liever privé houd. Komt erop neer dat ...
Je mag dat wel privé in berichtje doen. Je las het al ik zit er ook mee plus ander geloof , we vullen elkaar ook aan .. maar af en toe ben echt even niet gelukkig het voelt soms als een worsteling

4 maanden geleden

Aaaarrrgghhh wij wonen naast een drukke weg. Een 80 km weg met een rotonde vlak bij ons huis. Dus optrekkende voertuigen all day every day. Maar die motoren!!! Ik word er soms helemaal gek van op mijn slechtere dagen. Snappen jullie dan niet dat ik een baby heb die ligt te slapen? Komt er zojuist een helikopter over vliegen!!! Nog veel meer kabaal whhhhhhaaaaaaaahhhhh. Gelukkig slaapt ze nog en draait ze haar hoofd even heen en weer. Met die helikopter gingen de benen ook even de lucht in maar ze bleef nog NET slapen, pfjieuwwww.

4 maanden geleden

Korte omschrijving van mijn man: zeuren over het huis rommelig etc. Vervolgens zelfs als hij thuis is de auto uitgebreid gaan wassen. Tja keuzes dan toch😂 ik snap hem niet

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Korte omschrijving van mijn man: zeuren over het huis rommelig etc. Vervolg ...
Ja die van mij ook! Maar dat is meer één hobby. Dan is hij er even uit.. ik ga ook meer voor mijzelf opkomen. Door er ook een half uur eruit te gaan alleen 2 keer per week

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Aaaarrrgghhh wij wonen naast een drukke weg. Een 80 km weg met een rotonde ...
Gebruik je geen whitenoise? Kan heel erg helpen tegen omgevingsgeluiden

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Aaaarrrgghhh wij wonen naast een drukke weg. Een 80 km weg met een rotonde ...
Oeh woon je toevallig bij de postjesweg in de buurt, in Amsterdam hahah? Wij hebben hetzelfde probleem hier😤

4 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Gebruik je geen whitenoise? Kan heel erg helpen tegen omgevingsgeluiden
Ja we gebruiken white noise alleen ‘s nachts niet. White noise staat niet heel hard aan. Sommige motoren rijden normaal maar sommige gaan echt hard optrekken van heb ik jou daar.

4 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Oeh woon je toevallig bij de postjesweg in de buurt, in Amsterdam hahah? Wi ...
Haha nee. Gasselternijveen in Drenthe.

4 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Ok ik kan niet meer... ik voelde me al ongelukkig vanwege een job waar ik l ...
Hoe gaat het met je ❤️‍🩹 Voelt je kindje zich al wat beter?

4 maanden geleden

Stomme kunstvoeding waar onze kleine zo heftig op reageert!!!

4 maanden geleden

Ik wil savonds beneden zitten maar het is telkens of de peuter die 6x uitbed komt of de baby die blijft zeuren pff.

4 maanden geleden

Ja die van mij ook! Maar dat is meer één hobby. Dan is hij er even uit.. ik ...
Ja nee ik snap het hoor. Maar alsof ik verantwoordelijk ben voor de gehele schoonmaak van de woning. Daag 🙋 echt niet 😂

4 maanden geleden

Gewoon NIET luisteren. Heel vervelend

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja nee ik snap het hoor. Maar alsof ik verantwoordelijk ben voor de gehele ...
Hier hetzelfde

4 maanden geleden

Ik verlies echt bossen/plukken haar. Ik doe er heel stoer over dat het erbij hoort blabla, maar ik ben heel erg verdrietig, en word steeds onzekerder. Ik had al weinig haren, maar nu tot kale plekken aan toe.

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik verlies echt bossen/plukken haar. Ik doe er heel stoer over dat het erbi ...
Oooo zo herkenbaar! Het is echt vreselijk. Als ik mijn haar in een staart heb, is het echt een mini staart aan het worden