1040 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik verlies echt bossen/plukken haar. Ik doe er heel stoer over dat het erbi ...
Ik heb er ook last van, overal haren! En als m'n zoontje bij me ligt heeft hij opeens een bosje haren in z'n handen.🫣 Hopelijk is dit snel voorbij voordat ik helemaal kaal ben.
4 maanden geleden
Potverdorie in de D3 druppels van de Kruidvat op waterbasis zit gewoon als eerste ingrediënt suiker. Echt daar begint het suiker al. Hier voor had ik olie basis en daar zit geen suiker in heb ik net opgezocht. Ik dacht al wat ruikt dat zoet en Puk wordt happig na een paar dagen dat ze heeft gekregen dat ik dacht huh? Is het gewoon die verrekte suiker. En wat denk je hoe ik er aan kom? Uit dat gratis baby pakket van de Kruidvat. Ik kan hier zo boos om worden. Ik ga dit melden en klacht indienen bij de Kruidvat.
4 maanden geleden
Reactie op karien84
Net we dachten dat het beter begon te gaan met Sam, deze nacht weer heel mo ...
Het houd ook niet op bij jullie… veel sterkte
4 maanden geleden
Reactie op karien84
Echt hè 😔 blijkt Covid te zijn 😭. Zijn net thuis van midweekje verlof dat ...
Oh shit wat erg voor jullie. Ik snap de schuldgevoelens, krijg je er ook gratis bij. Terwijl thuis blijven ook geen optie is. Weet je jullie hebben een fijne midweek verlof gehad waar je op terug kan kijken. En beter thuis zijn met ziekte dan op pad met ziek zijn. Heel veel sterkte voor jullie ❤️🫶
4 maanden geleden
Overdag: neerleggen weglopen en dochter slaapt
‘s avonds: neerleggen huilen speen weggooien draaien nog meer huilen doen alsof ik slaap en opnieuw huilen draaien en huilen.
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hadden wij ook. Leggen nu rond 4 a 5 uur niet meer weg. Hij kan langer wakk ...
Dat proberen wij nu ook inderdaad maar nog geen effect 😅
4 maanden geleden
Is het bij jullie ook zo'n drama vandaag met de hitte? Onze zoon is niet te genieten en wilt of kan niet slapen voelt heel klam aan en ik zou echt niet weten wat ik er voor hem aan kan doen. Hier wonen we in een apartement dus zit overal tussen en slecht tot niet geïssolleerd dus de hitte blijft hangen en de kou ook in de winter 🙈. Meneer ligt nu alleen in z,n luiertje bij mij op bed zo zielig dat het mij ook verdrietig maakt.
4 maanden geleden
Reactie op Jh0592
Is het bij jullie ook zo'n drama vandaag met de hitte? Onze zoon is niet te ...
Wij gaven haar een nat washandje, dat vond ze heerlijk
4 maanden geleden
Al vanaf 2 uur in de weer want de babies willen niet slapen. En gisteravond ook al een en al gejank. Zo klaar mee, ik kan prima twee voedingen per nacht handelen maar ga verdorie slapen daarna 😵😵😵😵😵😵😵😵
4 maanden geleden
Ligt het aan mij of word baby kleding na 1 keer wassen echt vaal? Ik heb een setje waarvan ik de broek al gebruikt had maar t shirt nog niet en je ziet echt duidelijk kleurverschil 🥲
4 maanden geleden
Wakker geworden van kuitkrampen (heeeel lang geleden dat ik dit gehad heb!!) en daarna een nachtmerrie over mijn dochter.. Ben er even helemaal vanaf. 😞
4 maanden geleden
Reactie op Suusxb
Doe je het in de droger?
Nee droog het op t droogrek, zelden gaat er iets per ongeluk mee tussen de doeken omdat ik t over t hoofd gezien heb.