1040 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ligt het aan mij of word baby kleding na 1 keer wassen echt vaal? Ik heb ee ...
Hangt van het artikel af denk ik. Had zo’n box pakje met teckelprint van de HEMA dubbel en zag heel duidelijk verschil tussen de gebruikte en nieuwe versies! Helemaal raar was een broekje van Little Dutch, toen is 1 pijp helemaal grijs geworden en de andere nog gewoon blauw 😵‍💫

4 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Nee droog het op t droogrek, zelden gaat er iets per ongeluk mee tussen de ...
Ah ja droger doe ik inderdaad ook niet meer, word inderdaad snel slechter babykleding van sommige merkjes

4 maanden geleden

Ik begin het stilaan beu te worden 😭 Weeral op spoed met Sam 😭

4 maanden geleden

Reactie op karien84

Heel veel sterkte ❤️‍🩹

4 maanden geleden

Reactie op karien84

Och jeetje toch… alweer… heel veel sterkte

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wakker geworden van kuitkrampen (heeeel lang geleden dat ik dit gehad heb!! ...
Bij mij helpt het om magnesium in te nemen voor het slapen. Heb daar ook veel last van gehad. Zo vervelend!

4 maanden geleden

Reactie op karien84

Sterkte 🥺❤️‍🩹

4 maanden geleden

Ik moet binnenkort weer gaan werken. Man wilt dat zijn moeder op gaat passen (hij heeft drukke baan) ipv opvang. Zijn moeder heeft eerder opgepast maar nooit langer als twee uurtjes. Mijn gevoel zegt nee. We spreken niet dezelfde taal dus alle communicatie loopt via mijn man en dat vind ik (controle freak misschien) niet fijn. Naast dat zijn er meerdere dingen waardoor ik me gewoon niet op mijn gemak voel om de kleine wekelijks van 9 tot 15u bij haar te laten (te lang vind ik). Ik zit te kijken naar gastouders maar mijn man voelt zich daar niet comfortabel bij. We zijn allebei haar ouders dus ik wil graag een oplossing vinden die ons beiden schikt. Pffff… We wilden in eerste instantie geen opvang omdat we het zelf wilden doen, helaas is onze financiële en persoonlijke situatie veranderd waardoor dat niet mogelijk is. Kon ik mezelf maar in tweeën splitsen!!

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Ik moet binnenkort weer gaan werken. Man wilt dat zijn moeder op gaat passe ...
Herkenbaar hoor. Mijn schoonmoeder past nu een ochtend op van 9 tot 12.00 en ze gaat een dag naar de opvang waar de oudsten ook heeen gaat. Bij de oudste hadden we mijn schoonmoeder al kunnen vragen. Maar ik vond het gewoon fijner als ze naar de opvang ging. Nu dacht ik voor een aantal uurtje alleen een ochtend voel ik me er prettig bij. Echter heeft ze afgelopen week haar een fruit hapje gegeven let op': verse sinaasappelsap met extra suiker .. nou ik ben gewoon druk met de kinderen gezond te laten eten dus ik was hier verbaasd over. Ik weet gewoon dat dit nooit gebeurt bij een opvang. Dus is weer iets wat ik op moet lossen het frustreert me meteen. Dus misschien in jou geval als je meteen er al tegen op ziet.. ik vind dit toch iets van mensen die hun vak goed verstaan het is maar net hoe je er zelf in staat.

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Ik moet binnenkort weer gaan werken. Man wilt dat zijn moeder op gaat passe ...
Ik weet niet hoeveel dagen opvang je nodig hebt maar misschien als compromis voorstellen om bijvoorbeeld 1 dag oma en 1 dag gastouder te doen? Vantevoren een testdagje bij oma om te kijken hoe het gaat zou ik ook regelen. Ik was ook nerveus over hoe het zou gaan bij de opvang (grootouders kunnen niet standaard oppassen), maar dat slijt vanzelf. Wat de taal betreft, tja dan zal je man de communicatie moeten regelen, bij voorkeur dan ook het brengen en halen denk ik zodat er een overdrachtje is. Maar dat kan misschien niet met zijn baan. Eventueel telefonisch?

4 maanden geleden

Pff fix onweer komt hier echt net op t moment dat we willen slapen 😣. Ik kan dan dus nooit slapen omdat ik bang ben dat de bliksem ergens inslaat. Is echt een kleine kans I know maar toch blijf ik dan wakker. Volgens mij duurt t ook nog even 🙈

4 maanden geleden

Borstvoeding moeten geven terwijl ik gevloerd ben met koorts, echt geen pretje. Maarja, voor mama zijn kun je je niet ziekmelden hè.

4 maanden geleden

Waarom is het altijd op de dagen dat ik geen bh draag dat mijn borsten besluiten dat ze nog niet klaar zijn met melk lekken? 😮‍💨

4 maanden geleden

Echt knetter. Al drie nachten is het weer drama met slapen en vandaag waren ze ook overdag niet te genieten. Allebei ook echt. Mijn oren doen echt pijn van het gegil en we weten het gewoon niet meer. En soms heb je van die dagen, is gewoon zo maar het is wel erg kut.

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Echt knetter. Al drie nachten is het weer drama met slapen en vandaag waren ...
K U T voor jullie. Dat is echt niet leuk voor jullie 😔

4 maanden geleden

Voor de meeste waarschijnlijk geen reden om te klagen, maar als je het niet gewend bent is dat even gek, haha. Voor het eerst in 3 maanden was ze vannacht 2x wakker geworden, blijkbaar wild geweest en haar slaapzak losgetrappelt ook 😂

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Voor de meeste waarschijnlijk geen reden om te klagen, maar als je het niet ...
Haha herkenbaar hoor. Als er dan eenmaal goed geslapen wordt en ineens word ze wel wakker dan ben ik ook meteen geïrriteerd 🫣 ik besef ook wel goed dat het een luxe is . Maar de peuter maakt het wel weer "goed" door elke nacht uit bed te komen

4 maanden geleden

Met dit warme weer en de warmte die in huis blijft hangen komt meneer weer 2x per nacht voor voeding en heeft hij weer last van verstopping waardoor hij heel onrustig slaapt (oftewel elk uur huilt dat hij zijn speen kwijt is) en hij was vanochtend al om half 6 klaarwakker. Zucht mama is moe

4 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Met dit warme weer en de warmte die in huis blijft hangen komt meneer weer ...
Precies hetzelfde vannacht/vanmorgen! I feel you. Succes vandaag 😴😂

4 maanden geleden

Grrrrr onze kleine slaapt beter met z'n speen, maar trekt die er steeds uit bij het in slaap vallen en moet dan huilen dat hij z'n speen mist 😅