1040 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Grrrrr onze kleine slaapt beter met z'n speen, maar trekt die er steeds uit ...
Heerlijk hè hier t zelfde 😂
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Grrrrr onze kleine slaapt beter met z'n speen, maar trekt die er steeds uit ...
Haha een hele tijd terug plaatste iemand hier (ik denk anoniemmoesje?) een reactie van, ik zou die speen wel met plakband vast willen plakken 😂 en ik heb al zooooo vaak teruggedacht aan die reactie!
4 maanden geleden
Ik moet me kleine straks weer naar de opvang brengen. Nu blijft hij daar wat langer en ook slapen. Ik vind het vreselijk dat ik hem weg moet brengen en dat ik weer bijna moet werken want dan ga ik hem zo missen. 🥲🥲🥲 #emomomentje
4 maanden geleden
Reactie op Velvet91
Yes me toooo🫠
Uit het niets angstig worden dat ons huis "zomaar" kan afbra ...
Ja die angst heb ik ook ineens! Ik vind autorijden met de baby ook nog steeds spannend omdat ik bang ben voor een ongeluk 🙈 nooit eerder zo bij stil gestaan! New fears unlocked
4 maanden geleden
Regel nummer 1: geen foto’s van onze dochter online tenzij wij het goed vinden.
Mijn moeder waarbij de band toch al ruk is: ja maar ik vind het een mooie foto. Waarom moet ik toestemming geven. Het is mijn kleinkind. Ik heb je toch een beer gegeven? Die heeft ze beet.
Ik: Ma ik zei nee. Die beer geeft je niet t recht om haar op fb en Instagram te plaatsen.
Ma: nou vind je vreselijk ondankbaar. Al die domme regels van jou doe je alleen om er voor te zorgen dat ze mij gaat haten.
😵💫
4 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Regel nummer 1: geen foto’s van onze dochter online tenzij wij het goed vin ...
Jeetje lief, wat een heftige reactie van je moeder. Zo te lezen accepteert ze jouw manier van opvoeden of de privacy niet. Lijkt me heel lastig. Wel goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Jeetje lief, wat een heftige reactie van je moeder. Zo te lezen accepteert ...
Mijn moeder heeft een handje van misbruik maken van elke situatie. Dacht echt weet je ma, hier heb je je beer terug. Koop m zelf wel. Ze moest en zou een moonie kopen en heb er nu al spijt van.
4 maanden geleden
Reactie op lollylinette
Haha een hele tijd terug plaatste iemand hier (ik denk anoniemmoesje?) een ...
Hahaha SAME! Moest er vandaag ook aan denken 😂
4 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Regel nummer 1: geen foto’s van onze dochter online tenzij wij het goed vin ...
Haha welkom in de wereld van oma's gaat hier niet anders. Soms is het ene oor in andere weer uit en soms gewoon even duidelijk zijn. Naarmate ze ouder worden wordt het vervelend wat eten betreft even verwennen of iets heel vervelend vind ik dat. Gewoon respecteren blijkbaar is dat toch lastig
4 maanden geleden
Mijn genealoog kwam ik in de supermarkt tegen even later zag ik dat ik door haar gebeld was .. het zal gaan over de uitslag van de vaginale wisser. Raar is de wereld ik heb de oproep gemist en niet gezien.. moet morgen nog maar is bellen .. ben echt benieuwd
4 maanden geleden
Pff halve nacht wakker gelegen enorme last /pijn van mijn bovenrug.. uiteindelijk ibuprofen genomen 600mg duurt nog lang voor dat ik in slaap viel en kindjes sliepen zelfs tot 7. Word ik alsnog wakker met de pijn. Is dit voor meer herkenbaar?? Ik word gewoon wakker van de pijn
4 maanden geleden
Gewoon heel even klaar met alles. Ik lig elke dag rond half 8 al in bed, omdat ik anders gewoon niet functioneer. En denk maar niet dat ik de was heb op kunnen vouwen vandaag ofzo, gewoon simpelweg geen energie voor (was al op gegaan aan boodschappen doen). Als ik er al tijd voor heb, want de dames wisselen elkaar zo af in slaapjes, dat ik constant met eentje bezig ben.
Ik zou zo graag lekker 3 dagen willen werken, makkelijk naar kantoor kunnen, of überhaupt ergens heen kunnen, maar het gaat gewoon nog niet :(. Ben aangewezen op het ov omdat ik letterlijk in slaap val in de auto van vermoeidheid. Zucht.
En ik weet dat er betere periodes aan gaan komen, maar ik zit (werk) nu al ongeveer een jaar vrijwel 100% thuis doordat de zwangerschap ook erg zwaar was en ben er echt even helemaal klaar mee.
4 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Gewoon heel even klaar met alles. Ik lig elke dag rond half 8 al in bed, om ...
Ah en ik ben nu even verdrietig omdat we besloten hebben helemaal niet op vakantie te gaan. Met 2 babies is het zo'n enorme onderneming en eigenlijk kunnen we nog steeds niks met 3/4 (maar dus 6/8) slaapjes per dag die ook echt in een rustige omgeving gedaan moeten worden.
Ja kun je gewoon beter thuis zitten aldus mn man. En hij heeft gelijk (echt) maar ben gewoon zat van thuis zitten.
Nouja bright side, 3 weken samen thuis, misschien geeft dat wel een soort reset, in ieder geval voor het huishouden 🤪
4 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Ah en ik ben nu even verdrietig omdat we besloten hebben helemaal niet op v ...
6/8 slaapjes in Spanje had ook lekker geweest toch? Wij hebben hier ook besloten thuis te blijven. Baal er ook wel van.
4 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
6/8 slaapjes in Spanje had ook lekker geweest toch? Wij hebben hier ook bes ...
Hahaha ja, maar dat vind ik oprecht zonde van het geld 🙈 je kunt gewoon net niks, of om en om. Liever jaartje wachten en dan volgens jaar leuk weg
Maar ja. Was wel even verdrietig voor nu