1040 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Gewoon heel even klaar met alles. Ik lig elke dag rond half 8 al in bed, om ...
Je doet het toch maar allemaal. Een tweeling lijkt me echt zwaar dus mega veel respect voor jou. Tuurlijk mag je balen van geen vakantie. Probeer in de vakantie misschien toch een oppas voor je kindjes te vinden zodat je er lekker uit kunt met je man. Al is het maar een middagje 😊
4 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Je doet het toch maar allemaal. Een tweeling lijkt me echt zwaar dus mega v ...
Ja heb je gelijk in hoor! We gaan wel proberen samen wat te doen.
Misschien wel voor een nachtje. En dan slaaptabletten mee en intens genieten van mogen doorslapen ofzo 🤪🤪
4 maanden geleden
Ik kan al weken de deur niet uit en heb al twee feestjes moeten afzeggen omdat onze dochter sinds kort de fles weigert en ik dus thuis moet zijn voor voedingen (nog steeds elke 3 uur + clustered in de avond)
Mijn vriend gaat volgend weekend lekker een hele dag en nacht weg voor een vrijgezellenfeest.
Zo oneerlijk..
4 maanden geleden
Reactie op Velvet91
Ik kan al weken de deur niet uit en heb al twee feestjes moeten afzeggen om ...
Oja, ik voel mei je mee! Hier dan geen fleswijgeraar maar ik wil niet op een feestje moeten kolven, dus blijf daardoor veel nog thuis (eigen schuld, I know), maar kan ook zo jaloers worden op mijn man die lekker avonden en weekendjes weg kan zonder problemen. 😅
4 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Pffff volgens mij krijgt mijn dochter de waterpokken 😰
Ze is echt niet te ...
Oh nee, ik wacht ook vol spanning af 😅
Sterkte
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ohhnoo, nou heb je het wel.gehad!!
Is het niet dat als je kind het voor het eerste levensjaar waterpokken heeft gehad dat je het later nog een keer kunt krijgen?
4 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Is het niet dat als je kind het voor het eerste levensjaar waterpokken heef ...
Zoiets had ik wel begrepen van ons CB. Ik wil mijn zoon namelijk graag vaccineren tegen waterpokken maar werd aangeraden dat pas na 1 jaar te doen, omdat in het eerste jaar de immuunreactie nog niet zo sterk is oid en het dus niet zo effectief is.
Lijkt me alsnog echt heel vervelend als je baby het heeft, dus sterkte jjp!
4 maanden geleden
Reactie op mamanisa
Ik schaam me soms omdat ik het af en toe heel zwaar vind terwijl mijn baby ...
100% herkenbaar!!
4 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Is het niet dat als je kind het voor het eerste levensjaar waterpokken heef ...
Ja klopt.. en ben vang dat ze ze echt heeft. Want het worden er steeds meer 😅.
Hoofdje, romp, billetjes.
Gelukkig schijnt het zonnetje nu. Kan ze lekker in de wipper buiten zitten. Daar kan ze wel van genieten 😊
4 maanden geleden
Ppff baby die ineens na 3 nachten voorbeeldig doorslapen weer komt voor een nachtvoeding?! Snap er echt de ballen meer van. Overdag meer dan voldoende gedronken... voldoende dutjes. Hoe kan dit nou🥹? Of is ook dit heel normaal? En valt er niks aan te veranderen. Ik vind het best wel pittig dat het zo mega wisselend is😔. Ook omdat 3 nachten doorslapen heeeel snel wend hahah. En dat is ineens een nachtvoeding, gewoon best verassend en dus pittig...
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Ppff baby die ineens na 3 nachten voorbeeldig doorslapen weer komt voor een ...
Is volgens mij in het eerste jaar heel normaal dat het continu wisselt. Hier sliep hij vanaf twee maanden of zo door en nu plotseling een week weer nachtvoedingen nodig 🥱 Io weet dat ik het extreem luxe heb gehad en dat ik niet mag klagen maar ik doe het toch 😂
4 maanden geleden
Reactie op lollylinette
Is volgens mij in het eerste jaar heel normaal dat het continu wisselt. Hie ...
Nou meid ik vind het geen klagen hoor. Je went er heel snel aan, aan het doorslapen dus ik vind het echt wel ff pittig als er dan ineens weer een nachtvoeding tussendoor komt!! De afgelopen 3 nachten heb ik 8 uur achter elkaar gepit, de eerste keer sinds 4 maanden hahaha. Dus om dan vanacht weer wakker te schrikken van een schreeuwende (lees: niet krijsend maar echt schreeuwend) baby was was ff schakelen 🤣
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Nou meid ik vind het geen klagen hoor. Je went er heel snel aan, aan het do ...
Echt hè, toen ze gewoon nog elke nacht wakker werd kon ik er een stuk beter tegen dan nu 2 nachten volledig slapen en dan een nacht meerdere keren op 😂
4 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Ppff baby die ineens na 3 nachten voorbeeldig doorslapen weer komt voor een ...
Wij hebben dit ook! Baby sliep heel snel door maar heeft de afgelopen 2 weken ineens weer een nachtvoeding nodig. Het slapen overdag gaat inderdaad steeds beter en hij krijgt meer voeding binnen dan ooit want flesjes opgehoogd en 2 keer per dag een hapje 😅 ik denk dan dat het erbij hoort inderdaad... Wel balen! Ik sliep wel lekker 😅