1040 Reacties

3 maanden geleden

Dit wisselende weer zorgt dat ik drie verschillende slaapzakken op rotatie heb…en de wasmachine is stuk 🥲

3 maanden geleden

Vanmorgen prikjes gehad. 12 uur wakker niet meer willen slapen..

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Vanmorgen prikjes gehad. 12 uur wakker niet meer willen slapen..
En wanneer je de hoop op geeft😂

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

En wanneer je de hoop op geeft😂
Ik geef regelmatig de hoop en wat denk je. Werkt niet 😂

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik geef regelmatig de hoop en wat denk je. Werkt niet 😂
Ja nou hier dus wel even was maar 20min maar hej. Ze slaapt zowieso kort hoor. Maar dit was wel lang wakker. 3 uur ofso . Met een peuter die aandacht wil. Is het wel prettig als de jongste even slaapt tussendoor. Maar goed het is wat het is

3 maanden geleden

Mijn man is zó irritant. Hele lieve vent. Maar zooo irritant.

3 maanden geleden

Vandaag 5 minuten kunnen zitten. Nou eigenlijk ook niet. Dochter had de kraan in de wc open gelaten dus de wc vloer lag vol met water. Dus toen ik eindelijk zat MAMA beetje nat!😑😑😑😑

3 maanden geleden

Heel erg zwaar geïrriteerd op man lief. We lagen beide al te slapen, wilde een van de babies de fles. 3x raden wie naar de baby is gegaan en wie lekker ligt te slapen 😒

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Heel erg zwaar geïrriteerd op man lief. We lagen beide al te slapen, wilde ...
En hij doet sowieso vannacht de eerste baby, maar in the end ben ik echt altijd degene die 2x wakker wordt tijdens mijn slaap. Gewoon niet eerlijk.

3 maanden geleden

Mijn man heeft vrijdags papadag. Dat houd naar mijn idee in dat ik dan “vrij” ben in de ochtend, toch? Hij klaagt over alles. De fles geeft hij al een half uur later om mee te beginnen, nou ja, oké, vooruit. Vervolgens drinkt ze niet snel genoeg naar zijn zin, daarna vertelt hij nog even hoe druk hij het heeft met wat hij allemaal moet doen. (Hond uitlaten, vaatwasser doen, baby omkleden/verschonen.) Ben ik dan een trut als ik daar ook echt ff niet hier aan aan mee help? Dit doe ik élke dag? 😂 behalve vrijdag.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Mijn man heeft vrijdags papadag. Dat houd naar mijn idee in dat ik dan “vri ...
Groot gelijk 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Groot gelijk 😂😂
Herkenbaar hahaha. En anders mag hij dat allemaal ook meehelpen als jij mamadag hebt!

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Mijn man heeft vrijdags papadag. Dat houd naar mijn idee in dat ik dan “vri ...
Ja groot gelijk ik lach stiekem altijd en dan zeg ik er bij ja vreselijk he😂

3 maanden geleden

De dutjes gaan eeerg moeizaam vandaag en mijn geduld raakt een beetje op.😅

3 maanden geleden

Pffff net wanneer ik eindelijk zit…. Constant fiep uitslaan, huilen, fiep weer in doen en zo de heletijd overnieuw al 15 minuten lang. M’n vriend die zodra die ook maar 1 huiltje hoort even extra lang over alles gaat doen om hier maar niet te hoeven zijn. Ik word ff helemaal gek 🤯

3 maanden geleden

Mag ik klagen over t weer? Mag de kerstboom al op? Nu we toch de zomerperiode overslaan dit jaar 🫠

3 maanden geleden

Humeurig meisje.. veel spugen en gewoon niet in haar hummetje vandaag

3 maanden geleden

Gevalletje weer eens toeterende oren en oorpijn omdat beide dames +/- 1,5 uur hebben gekrijst. Papa heeft nachtdienst, en heb zo onwijs veel zin in deze nacht alleen 🫠 Gelukkig is het nu eindelijk rustig, hoop gewoon dat voor beide 1 voeding genoeg is vannacht en niet zoals gisteren 2 pp....

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Gevalletje weer eens toeterende oren en oorpijn omdat beide dames +/- 1,5 u ...
Heb zo veel respect voor jou! Wat doe je het ontzettend knap allemaal met twee kindjes en nachten alleen! 🫣

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Heb zo veel respect voor jou! Wat doe je het ontzettend knap allemaal met t ...
Lief :) Het is gewoon zo helaas, erg weinig keus. Leuk is het niet, maar het moet gewoon soms. Mijn weekend is eigenlijk gewoon niet bestaand zo, want morgen overdag heb ik ze ook de hele dag alleen want manlief slaapt. En verpleegkundige in huis is erg handig (hij is heel goed in luiers en aankleden en doet t vanaf seconde 1 zonder klagen) maar dit is wel echt een nadeel. Hierna nog 1 nacht en dan is het maandag en mag ik weer uitrusten op mn werk 😆