1040 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Lief :) Het is gewoon zo helaas, erg weinig keus. Leuk is het niet, maar he ...
Ja ik heb ook heel veel respect voor jullie 🙏🏻 en inderdaad geen keus. Ik duim voor een goede nacht 🤞

3 maanden geleden

Ze heeft net 20 minuten bij me gedronken om het vervolgens door een hoestbui er (zo leek het) allemaal weer uit te gooien. Ze was zelf nat, ik nat, ons bed nat. Dus dit allemaal verschoont samen met mijn man. Nu ligt ze nog was onrustig in jaar co sleeper. Drinken wil ze niet meer wat ik kan begrijpen. Was heel zielig 🥺

3 maanden geleden

Gister avond gewerkt. Nog even opgebleven om af te schakelen. Dochter om 6 wakker en nog ff kunnen rekken. Stonden we om 7:20 op… vraagt mijn man, mag ik uitslapen? 😒 Gast je lag om 21:00 in bed, je hebt al uitgeslapen 😂

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ze heeft net 20 minuten bij me gedronken om het vervolgens door een hoestbu ...
Oh dit hadden we gisteren avond... toen we net naar bed wilde. Shoot me dacht jk🤣🤣🤣

3 maanden geleden

Geen idee of ik dit klagen mag noemen, maar ze gilt nog steeds zo erg 😵‍💫

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Geen idee of ik dit klagen mag noemen, maar ze gilt nog steeds zo erg 😵‍💫 ...
Jaaaaa hier ook soms. Doet zeer aan de oren. En soms weet ik niet waarom ze gilt. Of het voor de leuk is of voor ongemak of schreeuw voor knuffel

3 maanden geleden

Vannacht geen oog toegedaan. Ik dacht ik kruip er vroeg in want gisterennacht was ook al niet de beste... Heeft ons meisje de hele nacht pijn en last gehad van iets, om 4uur dan maar iets koortswerend bijgegeven want ze was aan het gloeien 😔😔😔 En eenmaal die begon in te werken en ze eindelijk sliep bij mij werd onze zoon wakker om op te staan 🤦🏻‍♀️we hebben hem dan maar mijn gsm gegeven zodat wij nog wat konden slapen😬 Maar hier is het mombie vandaag 😬

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Geen idee of ik dit klagen mag noemen, maar ze gilt nog steeds zo erg 😵‍💫 ...
Oh wat intens 😵 Hier is het eindelijk afgenomen, heeft zeker een maand aangehouden.

3 maanden geleden

Daar gaat mijn vrije maandag (lees: een dag zonder kinderen). Vrouw is weeral eens ziek dus de zorg voor de baby is toch voor mij...

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Oh wat intens 😵 Hier is het eindelijk afgenomen, heeft zeker een maand aan ...
Hier was het weg, nu begint het ineens weer sinds een paar dagen. Het lijkt frustratie, als haar iets niet lukt is t raak

3 maanden geleden

Voel weer een leuke nacht aankomen... Ze komt uit het nunki lakentje. Ze rolt al voor een maandje denk ik zelf op haar buik maar kan nog niet terug. Ging een gehele tijd goed snachts maar ik zie dr nu al bewegen. Normaal slaapt ze tot 05.00/06.00 🥹

3 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Jaaaaa hier ook soms. Doet zeer aan de oren. En soms weet ik niet waarom ze ...
Hier voor de leuk. Begint met schattig grammetje en daarna volledig gillen. 😅

3 maanden geleden

Ik zat er weer even doorheen vannacht. Onze zoon slaapt al bijna 2 maanden slecht. Ervoor sliep hij van 20 tot 4 en dan na een voeding nog tot minstens half 7. Maar nu komt hij om middernacht en 5uur steeds. Droomvoeding ingevoerd rond 22u, maar dat maakt maar een uurtje verschil🙈. Hij ging gisteren wel voor het eerst van zijn rug naar buik rollen. Zou het einde van de spring/ regressie nu dan misschien in zicht zijn? Ik hoop het zo! Ben wel toe aan een nacht goed slapen🙈

3 maanden geleden

Het geschreeuw 😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

3 maanden geleden

Ons meisje heeft al sinds zondag koorts (38.8 is geen uitzondering), ze wilt amper slapen in haar bedje, heeft weinig eetlust... Maandag naar de dokter omdat we de koorts niet onder controle kregen: 'beginnende oorontsteking en keelontsteking'. De koorts is nog steeds niet onder controle dus vanavond nog maar eens naar de HA

3 maanden geleden

Op je werk erachter komen dat die leuke zomerjurk totaaaaal niet handig is met kolven. Zit je dan half in je ondergoed 😂🥲

3 maanden geleden

Mijn man snurkt zo vreselijk erg. Heb een lekker weekje vakantie. Maar kan er dus totaal niet van genieten omdat ik zo slecht heb geslapen. Niet eens door de baby!! En als ik er wat van zeg, zegt hij ‘ik kan er toch niks aan doen dat ik snurk’. Als het zo door gaat ga ik wel bij mn dochter op de kamer slapen… grrrrr 😖

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Mijn man snurkt zo vreselijk erg. Heb een lekker weekje vakantie. Maar kan ...
Oh en ik kan geen oordoppen in doen… want meneer hoort de babyfoon niet 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Mijn man snurkt zo vreselijk erg. Heb een lekker weekje vakantie. Maar kan ...
Zoooo herkenbaar dit. Maar als ik hem wakker maak omdat hij zo snurkt dan wil hij nog wel op de bank gaan liggen dus dat is fijn. Voel me dan wel gelijk weer schuldig. Is hij al eens bij de kno geweest?

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Zoooo herkenbaar dit. Maar als ik hem wakker maak omdat hij zo snurkt dan w ...
Oooh dat is wel heel fijn ja! Wij hebben nog geen gordijnen op de logeerkamer… anders ging hij daar heen. Maar ja.. Hij heeft waarschijnlijk ooit zijn neus gebroken. VWaardoor zijn neusschotje scheef staat. Dus waarschijnlijk moeten ze zijn neus dan weer breken om het te corrigeren. Daar is hij een beetje huiverig voor, wat ik wel begrijp 😅. En er zijn ook veel nachten dat hij niet snurkt. Maar natuurlijk precies in mijn vakantie al dagen achter elkaar. En als ik zelf slaap hoor ik het niet meer zo erg. Maar hij slaapt al zo’n beetje voor hij zijn ogen dicht doet 🤭. Dus eer ik dan slaap door zijn gesnurk… 😂🙈 Als ze wat groter is durf ik wel met oordoppen te slapen, want dan kan ze heel hard ‘PAPA’ roepen. Dan wordt hij vast wel wakker 😂