1040 Reacties
3 maanden geleden
Super leuk pakje niet aankunnen omdat ik het had gekocht, maar het kutweer was, vandaag eindelijk warm en zonnig, past het niet meer 😭😭😭
Not sure if complaining omdat ze zo snel groot worden, of omdat het zo lang herfst was 😬
3 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Allebei 🙈
Want hier ook zeer herkenbaar 😬 ik doe ze zelfs twee verschille ...
Dacht dat ik de enige was hahaha! Zoveel leuke zomerkleertjes gekocht 🥹🥰
3 maanden geleden
Voel me ZO belabberd... is dit ontzwangeren? Ik ben nu ongesteld en voel me echt al een week moe, neerslachtig en gewoon echt belabberd. Sorry voor dit intense gezeur, maar baal best wel..want baby slaapt laatste 2 weken heel goed, dus dan zou je denken dat ik me goed zou voelen. Maar niet dus. Ik zoek even herkenning 🥹
3 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Voel me ZO belabberd... is dit ontzwangeren? Ik ben nu ongesteld en voel me ...
Maar echt, ik voel me ook echt elke ochtend alsof ik ben aangereden door een trein terwijl Luna doorslaapt 🫠
3 maanden geleden
Niet echt klagen want het was gezellig maar: Zeik maar dan ook echt zeik nat geregend op een festival. Mijn eerste festival in 2 jaar. Voor het eerst weg sinds de geboorte van m’n dochter. Daarna met de auto door een weiland die als parkeerplaats gebruikt werd die ook tot je enkels vol stond met water. Schoenen kunnen wel weg en auto moet door de wasstraat. 😂😂😂
3 maanden geleden
Lieve kleine meid heeft weer flink last van haar darmpjes 😞 #verstopping
3 maanden geleden
Mijn man kan me soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Het is een lieve vent, maar echt soms zou ik willen dat er een pauzeknop op hem zat
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Mijn man kan me soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Het is ...
Ik heb dat nu precies hetzelfde alleen met m'n moeder
3 maanden geleden
Gisterenavond een avonddienst gewerkt. Lag pas laat in bed. Kon er 4x uit vannacht voor onze baby en vanmorgen om 7:15 uur vond ze dat de dag wel kon beginnen.😬 Minimale slaapjes vandaag dus ik ben al kapot en het is pas 15:00 uur. 🙈
3 maanden geleden
Ik ben begonnen met het afbouwen van borstvoeding en het valt emotioneel zwaarder dan bij m'n zoon in de tijd 😔. Het is voor het beste dat ik afbouw maar toch zo een wrang gevoel. Voor mijn (en haar) nachtrust is dit de beste beslissing en ik heb het een 6-tal maanden gegeven maar het is mijn laatste kindje... De ene moment denk ik ja dit is het beste en de andere moment staan de tranen me in de ogen door mijn beslissing om te stoppen 😔
3 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Ik ben begonnen met het afbouwen van borstvoeding en het valt emotioneel zw ...
Ik geef geen borstvoeding en heb hier dus ook totaal geen verstand van maar valt dit te combineren? Dat het “leuk” blijft voor jou en het gevoel wat je er bij krijgt maar dat je het jezelf ook “makkelijker” maakt door ook kv te geven? Hoop niet dat ik nu iets zeg wat voor jou misschien als vervelend over komt!
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik geef geen borstvoeding en heb hier dus ook totaal geen verstand van maar ...
Komt absoluut niet vervelend over. Dit probeer ik inderdaad maar we merken sinds ik enkel 's ochtends, 's avonds en 's nachts bv geef ons meisje zeer vaak wakker wordt 's nachts (lees: bijna elke 2 uur) en precies niet genoeg heeft. Ik heb nu haar droomvoeding eens vervangen door poedermelk en zie dan wel weer verder. In mijn droomscenario kan ik nog even de avondvoeding aanhouden, dus daar hoop ik nu nog steeds op. Toch bereid ik me mentaal er al op voor dat het misschien niet gaat lukken ...
3 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Komt absoluut niet vervelend over. Dit probeer ik inderdaad maar we merken ...
Hoop dat het lukt! 🤍
3 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Ik heb precies hetzelfde, bij mijn zoon 2 jaar geleden vond ik het ook niet zo’n issue maar nu valt het mij ook onverwacht zwaar. Het voelt als zo’n definitief einde en de borstvoeding liep eigenlijk zo goed. Als ik nu ‘s nachts een flesje geef staan ook de tranen in mn ogen. Ook zijn we nu ineens allebei verkouden en kan ik alleen maar denken wat als ik wel nog bv gaf, misschien had ze er dan geen last van gehad door de antistoffen etc..
3 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
I feel you! Zo vaak geroepen: ben er klaar mee ik stop! En nu ik aan ‘t afbouwen ben, ben ik er ook soms verdrietig om… zo vreemd al die gevoelens door elkaar.