1040 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hoeveel haar blijft er uitvallen???!!!
Tot er niks meer op zit 🥲
3 maanden geleden
Het is letterlijk of de baby of de peuter. Geen enkele nacht fatsoenlijk slapen. Peuter is elke nacht wakker 2 nachten relatief goed geslapen. Was meteen de jongste weer aan de beurt. Vanaf 5 uur al bezig met de oudste. Zo blij dat ze vandaag naar de opvang gaan. Dan ben ik maar een loedermoeder. Ik kan niet meer leuk/zijn/doen. 🙄
3 maanden geleden
Reactie op Rrbrrb
Ik heb precies hetzelfde, bij mijn zoon 2 jaar geleden vond ik het ook niet ...
Heel eerlijk. Ik heb relatief kort borstvoeding gegeven. Tja misschien weet je het maar kan het ook in die zin een goed gevoel geven. Ik ken zoveel kindjes die vaker sneller ziek zijn en last hebben van bijvoorbeeld eczeem die lang borstvoeding hebben gekregen. Het zijn ook de genen die je meegeeft borstvoeding is niet altijd alles mooi als het lukt en goed gaat maar het hoeft niet meteen een medicijn te zijn.
3 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Heel eerlijk. Ik heb relatief kort borstvoeding gegeven. Tja misschien weet ...
Precies indd.. Ik weer hoe jij je voelt... Ook ik ken genoeg kindjes die bv hebben gehad... En nu nog steeds ziekjes zijn. Bv of kv... Zolang ze maar groeien. Zo simpel denk ik erover...
3 maanden geleden
Reactie op Kamima
Precies indd.. Ik weer hoe jij je voelt... Ook ik ken genoeg kindjes die bv ...
Helemaal waar, zo heb ik er ook altijd ingestaan. Het verbaasde me dat het stoppen zo zwaar viel en de verkoudheid voedde op dat moment gewoon de extra twijfel rond het stoppen. Wilde zeker niet verkondigen dat bv een medicijn is oid.
3 maanden geleden
Reactie op Rrbrrb
Helemaal waar, zo heb ik er ook altijd ingestaan. Het verbaasde me dat het ...
Meeste kindjes die bijvoorbeeld naar een opvang gaan zijn het eerste jaar vaak ziek. Opzich is een verkoudheid niet erg. Ik heb bij de tweede wat korter borstvoeding gegeven en ik ken het schuldgevoel wel . Wat als.. maar dan relatieveer ik weer even veel ouders om me heen die lang borstvoeding hebben gegeven waarvan kindjes eczeem hebben en sneller ziek. Terwijl mijn dochter nergens last van heeft wij als ouders ook niet dus ik geloof er gewoon in dat het voornamelijk ook in de genen zit. Verkoudheid krijgt iedereen wel. En je als je zonder borstvoeding een blijere mama bent is dat alleen maar fijn voor je kindje👍 maar ik wil niet zeggen dat ik het niet herken hoor. Ik dacht alleen misschien helpt het om het dan even te relativeren
3 maanden geleden
Ik kan mn vent de laatste tijd zo ontzettend niet uitstaan 😒
We hebben afgesproken dat we voorlezen in de avond. Afgelopen 3 avonden heeft meneer dat niet gedaan. Als ik vraag waarom, omdat hij honger heeft en snel wil eten.
Gast ik heb je om 17u aangeboden om met zn drieën tegelijk te eten. Dus niet janken.
De wasmand die al weken uitpuilt (snel opgevouwen voor mn avond dienst) en ik hopen dat hij het ff mee naar boven neemt. Maar nee hoor. En dan chagrijnig op mij omdat er een mandje met schone kleding van onze dochter op de eettafel staat.
Als ik dan vraag waarom hij de was niet ff opruimt… omdat ik het niet gevraagd heb 🤯🤯
Heb gezegd dat ik wel een briefje maak voor hem. Hoeft niet zegt hij, want dat is kinderachtig 😒 gast….
En zo kan ik nog wel even door gaan!
Ligt het aan mijn hormonen? Of zijn meer mannen zo.
3 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Ik kan mn vent de laatste tijd zo ontzettend niet uitstaan 😒
We hebben af ...
Muahaha elke man is zo. Op een bepaald moment heb je beide zo'n ander leven. Ik denk altijd wees maar even alleen met ze.. wij lezen trouwens ook niet voor hoor nooit gedaan althans savonds niet. Mijn man doet het hele avondritueel met de oudste omdat hij veel werkt. Maar de irritaties herken ik wel 🫣
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Mannen. 😒😒😒😒
Geef m een step, als je hard genoeg duimt komt ie een aantal keer tegen z’n enkel 😂
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Geef m een step, als je hard genoeg duimt komt ie een aantal keer tegen z’n ...
Whahaha! 😂🙈
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Geef m een step, als je hard genoeg duimt komt ie een aantal keer tegen z’n ...
Ja, dan krijgen we dat gezeur weer 🥹 “au, m’n enkel, oh au au”
3 maanden geleden
Vanavond gaan we uiteten voor mn schoonvader zn verjaardag. Ik zeg dat ik ga douchen en klaarmaken en uitgerekend dan zegt mn vriend jaaaaa ik meot toch ook nog bla bla terwijl die daar letterlijk vanaf 13:00 uur al de tijd voor had en ik pas net thuis kom. Uuughh kan me er zoooo aan irriteren😵💫
3 maanden geleden
Reactie op Michelle1998!
Vanavond gaan we uiteten voor mn schoonvader zn verjaardag. Ik zeg dat ik g ...
Begrijpelijk! Niet om alle mannen over 1 kam te scheren, maar heb wel het idee dat mannen gewoon minder 'vooruit' denken. Aan de ene kant goed, omdat ze misschien soms meer in het moment leven terwijl "wij" al 3 stappen verder denken. Aan de andere kant dus super vermoeiend omdat ze daardoor soms ook achter de feiten aan lopen🤣🥹. Gewoon rustig in gesprek gaan werkt denk ik het beste. Zeg van joh, je helpt me er ontzettend mee als je mij ook even de ruimte gunt om me klaar te maken, net zoals jij het fijn vindt. Dus wellicht kan je je next time eerder klaarmaken.
Maar begrijpelijk hoor mamsie, but you got this🩷
3 maanden geleden
Pfff zoontje is sinds gisteren voor het eerst echt goed beroerd. Koorts, niet te troosten, drinkt slecht, diarree… Heb het zo ontzettend met hem te doen maar wordt tegelijkertijd helemaal gestoord van het gehuil. We zijn allebei sowieso kacheltjes van onszelf dus als ik een paar keer heen en weer loop met zijn hete lichaampje druipt het zweet van me af. Hij heeft vannacht gelukkig redelijk okee geslapen, ik hoop dat het na vandaag wat afneemt voor ons allebei 🥲