1040 Reacties

3 maanden geleden

Dubbel gevoel. Aankomende week op vakantie voor het eerst als gezin van 4 heerlijk er even tussenuit weekje. Oma van mijn man overleden we blijven in Nederland (zeeland) toch nog een begravenis tussendoor even heen en weer. 🤷

3 maanden geleden

Het voetbalseizoen is weer begonnen hoor 😅

3 maanden geleden

Slaapjes koppelen? Tuuurlijkkkk... Deze laat zich niet koppelen hoor. Zal wel weer een uitzondering op de regel hebben hier🥱🫠 Nog steeds korte slaapjes hier en vandaag is zo een dag dat ik het even niet trekt😮‍💨

3 maanden geleden

Reactie op Mar987

Slaapjes koppelen? Tuuurlijkkkk... Deze laat zich niet koppelen hoor. Zal w ...
Oh nee hoor hier ook nooit gelukt . Kan je beter aan toegeven dan je zelf er door opvreten. Maar ik ken je frustratie wel hoor.😂 Hier is het ook zo bij de tweede eerste net zo. Nu laat ik het los oudste slaapt überhaupt niet meer dus of ik nu 1 of 2 kinderen heb dat maakt dan niet uit. 45min slapen is het hier max. Dikke prima🙄

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Oh nee hoor hier ook nooit gelukt . Kan je beter aan toegeven dan je zelf e ...
Ja dat is wel de key hè, aan toegeven en accepteren dat het gaat zoals het gaat. Kost veel minder energie dan je frustreren. Thnx, altijd fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Merk nu ook met een tweede dat ik er ook niet de tijd voor heb om daar heel veel werk in te stoppen als er nog eentje rondloopt en frustreren heb ik ook geen tijd voor eigenlijk 😄

3 maanden geleden

M’n meisje krijgt vandaag haar prikje 😢 voor een goed doel, maar vind het zo zielig, haha!

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

M’n meisje krijgt vandaag haar prikje 😢 voor een goed doel, maar vind het ...
Is ook zielig!! Ik neem altijd koude/klamme washandjes mee om mee te koelen! Ik hen het idee dat ze daarna echt minder last van haar beentjes heeft... bij de eerste prikjes had ik dit niet gedaan.. nou ik mocht niet eens aan haar benen komen.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

M’n meisje krijgt vandaag haar prikje 😢 voor een goed doel, maar vind het ...
Succes en sterkte. Gisteren hier de 5 maanden prikken gehad.🥺 Ze heeft er wel echt last van maar minder heftig als de eerste keer met prikken.

3 maanden geleden

Reactie op Mar987

Slaapjes koppelen? Tuuurlijkkkk... Deze laat zich niet koppelen hoor. Zal w ...
Hier ook niet hoor. 30 minuten, soms 45. Langer alleen op schoot aan de borst

3 maanden geleden

Reactie op ManonEsmee

Is ook zielig!! Ik neem altijd koude/klamme washandjes mee om mee te koelen ...
Ohhh dit had ik ook! Heb ze ervoor en erna gemasseerd en ze lijkt weinig last te hebben tot nu toe

3 maanden geleden

Reactie op ManonEsmee

Is ook zielig!! Ik neem altijd koude/klamme washandjes mee om mee te koelen ...
Ik dacht dat ze op schoot de prik kregen. Mocht haar niet aanraken. Nou toen kwamen de tranen. Vond dat vreselijk 🥲

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik dacht dat ze op schoot de prik kregen. Mocht haar niet aanraken. Nou toe ...
Oh wat raar! Ik mocht haar wel op schoot houden en zelfs bv geven ter afleiding en troost!. Iig wel heel stom dat je haar niet mocht aanraken. Sterkte en ik hoop dat ze niet teveel last krijgt van de prikjes

3 maanden geleden

Zó zielig…. Meisje heeft wat verhoging na haar vaccinatie. 38,5. Ook nog eens 26 gr op haar kamer….

3 maanden geleden

Pfff ik ben het zooo zat.. onze zoon valt al sinds begin juli in de avond zeer moeilijk in slaap. Niet te doen. Weet niet meer wat het kan zijn. Is nu 5.5 maand oud maar ik weet het gewoon echt niet meer. Alleen maar huilen, drammen en zeuren. Ook als je er bij bent om te troosten kost dat heel veel moeite en lukt het nog niet altijd. Als iemand een tip heeft 😥

2 maanden geleden

Ben ik nou zo mega debiel of ben ik niet de enige die zit te stoeien met hoe dat harnas werkt van de triptrap stoel?

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ben ik nou zo mega debiel of ben ik niet de enige die zit te stoeien met ho ...
Nope duurde me een uur 😂

2 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Nope duurde me een uur 😂
Ik ben echt ff zó gefrustreerd ik snap er niks van

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

2 onderste bandjes klik je achter/onder de stoel.

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Geef me een uurtje dan maak ik een foto 😘

2 maanden geleden

Dit hulpvol?