1040 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Op vakantie op een camping met een Villa parkje hele week lekker rustig van ...
Ik heb dit in m’n jonge jaren (ben 27😜) ook gedaan. Die vrouw kwam toen heel vriendelijk vragen of we even wilde wachten tot de baby sliep en er rekening mee wilde houden. Dat hebben we toen ook gedaan. Zijn later met een krat bier bij een meer gaan zitten. Wie weet zijn ze ook zo vriendelijk!

2 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik heb dit in m’n jonge jaren (ben 27😜) ook gedaan. Die vrouw kwam toen he ...
Hahah ik voel me echt een zeikerd. Het is nog rustig dus ik denk als ze slaapt moet ik maar niet zo moeilijk doen. Nu gaan we zelf ook niet laat naar bed want ja.. toch wel 06.15 kinderen wakker dus ik weet niet of ik zelf door het lawaai heen slaap. Maar volgens de regels moet het vanaf 22.00 stil zijn🙄 dus ik wacht nog even

2 maanden geleden

Ik word morgen meegesleept naar movie park germany. Met 33 graden en een baby van 5 maanden. Ik zie er zo tegenop maar heb geen optie om niet mee te gaan. Echt een brok in mijn keel.

2 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Ik word morgen meegesleept naar movie park germany. Met 33 graden en een ba ...
Waarom geen optie om niet mee te gaan? Als je er zo tegenop ziet, zou ik toch proberen om thuis te blijven. Of anders een plek in de schaduw zoeken en daar blijven. Voor de baby wordt dat ook drama anders lijkt mij.

2 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Waarom geen optie om niet mee te gaan? Als je er zo tegenop ziet, zou ik to ...
Het zorgt voor enorm veel strijd tussen mijn man en ik omdat ik zo introvert ben en nooit leuke dingen wil doen (zijn woorden haha). Ik geloof in dingen doen die je soms niet leuk vind om je partner te pleasen, en blijkbaar (naar zijn ervaring) heb ik te vaak nee gezegd op dingen waardoor hij nu perse wilt gaan met ons als gezin en met de rest van de schoonfamilie. Ik ga gewoon in de schaduw zitten met haar dat zwz. Ik had al aangegeven dat ik dan in het hotel zou blijven en dat hij dan met zijn familie kon gaan, maar dan was absoluut geen optie. Dus het is gewoon even slikken nu.

2 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Het zorgt voor enorm veel strijd tussen mijn man en ik omdat ik zo introver ...
Poeh, oké, ik snap m. Ik hoop wel dat je een beetje oké plekje voor je baby kunt vinden. Ik weet niet hoe zij het doet met dit weer natuurlijk, maar mijn zoontje trekt het erg slecht. Wij blijven maar gewoon binnen🥵. Veel plezier gewenst in ieder geval!

2 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Poeh, oké, ik snap m. Ik hoop wel dat je een beetje oké plekje voor je baby ...
Die van mij trekt de hitte ook niet heel lekker. Veel aanleggen en koud washandje. Dankjewel 💗

2 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Het zorgt voor enorm veel strijd tussen mijn man en ik omdat ik zo introver ...
Maar dit gaat toch niet omdat je zelf nee zegt.. je kiest toch voor je kind. Ze kunnen letterlijk ziek worden van de gehele dag in 33 graden mijn telefoon geeft zelf aan extreme omstandigheden warm weer. Mijn dochter van 3 zit echt niet de gehele tijd buiten. Wat raar dat je man dit niet begrijpt.sorry🫣 ik vind het überhaupt een rare vergelijking het leuk moeten vinden voor hem om naar een attractiepark te gaan met 33 graden en een baby dan vraag je nogal wat🫣

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Maar dit gaat toch niet omdat je zelf nee zegt.. je kiest toch voor je kind ...
Ik denk ook dat de man er niet zo goed over nagedacht heeft. Ik zie ook niet in wat een 5 maanden oude baby überhaupt in een attractiepark moet. Maar goed, ik ben gelukkig getrouwd met een man die net zo introvert is als ik dus ik zal deze discussie ook nooit hebben😅

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Maar dit gaat toch niet omdat je zelf nee zegt.. je kiest toch voor je kind ...
Ik geef je geen ongelijk! Heb dit meerdere malen proberen aan te kaarten. Uiteindelijk zijn we allebei ouders dus hij heeft ook zeggenschap over zijn dochter.

2 maanden geleden

Nee dat is natuurlijk helemaal waar. Maar ik zou me dan toch echt afvragen waar zijn prioriteiten liggen als dat van hem boven zijn dochter staat op dat moment. Zo zie ik dat namelijk met dit weer deze onderneming. Maar goed dat ben ik🫣

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Nee dat is natuurlijk helemaal waar. Maar ik zou me dan toch echt afvragen ...
@mamanisa

2 maanden geleden

Pfff ik lig hier weg te zweten in bed. Ons meisje ligt ook alleen in een luier met het raam open op haar slaapkamer. Krijg het niet koeler dan 27/28 graden. Het onweer heeft het alleen nog maar meer benauwd gemaakt 😓

2 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Pfff ik lig hier weg te zweten in bed. Ons meisje ligt ook alleen in een lu ...
Jup hier ook. We hebben ook nog lekkage in onze eigen slaapkamer. Bed al verplaatst en bak onder de lekkage in het plafond gezet. en ik ben alleen thuis ☹️ gelukkig slaapt de baby inmiddels wel weer. Raam in haar kamer is dicht. Alle deuren boven open en raam van onze slaapkamer en de douche open voor luchten. En nu lig ik in bed met een druppend geluid naast mij. Niet zo gezellig dit.

2 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Jup hier ook. We hebben ook nog lekkage in onze eigen slaapkamer. Bed al ve ...
Oh nee balen zeg van de lekkage. Mijn man slaap gewoon naast mij maar geen idee hoe het hem is gelukt. Ik zweet sowieso super veel sinds de zwangerschap 🙈 is na de bevalling helaas niet weggegaan.

2 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Oh nee balen zeg van de lekkage. Mijn man slaap gewoon naast mij maar geen ...
Ik zou wel kunnen slapen met dit weer maar de lekkage heeft mij wakker gehouden. En de baby werd twee keer wakker. Mijn man heeft nachtdienst. Ik zweet niet heel veel meer maar ik heb wel dat mijn zweet meer stinkt vind ik. Waaier en luchtontvochtiger staan aan in de slaapkamer. Ik ga een poging doen voor slapen. Succes! 🤞

2 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Oh nee balen zeg van de lekkage. Mijn man slaap gewoon naast mij maar geen ...
Blij dat ik niet de enige ben 🙈 voor de zwangerschap zweette ik bijna niet dus het is wel een hele omschakeling dat ik bij het minste of geringste doorweekt ben.

2 maanden geleden

Pffff, een kind wat altijd zn slaapjes overdag zonder moeite doet. Zelf in slaap valt en nu dr hele ochtend al bezig en alleen maar huilen. Je weet soms gewoon niet meer wat je moet 😅😂

2 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Blij dat ik niet de enige ben 🙈 voor de zwangerschap zweette ik bijna niet ...
Pff ja kom net terug van het consultatiebureau. Kan eigenlijk douchen 🤭😅

2 maanden geleden

Ik liet ons meisje net een (Engels) filmpje zien, waar ze helemaal van moet lachen en vrolijk van word. “Ja, dit snap ik nou niet hè, waarom een Engels filmpje? Zet maar gewoon af, dadelijk gaat ze Engels praten!!!!” 🙄😐