1040 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik liet ons meisje net een (Engels) filmpje zien, waar ze helemaal van moet ...
Ohhh neeeee een twee talig opgevoed kind. Straks is het besmettelijk 😜
2 maanden geleden
Dochter 28 wk/6 mnd. Heeft een sprong 6/slaapregressie of last van tandjes en/of warmte ... en m'n vriend heeft eindelijk een week vrij..
Zo erg heeft hij haar nog niet mee gemaakt + hij vind dat ze geen ritme heeft. (Heeft ze wel maar omdat ze niet lekker in haar vel zit is die ver te zoeken)
Maar ik krijg hier de schuld van?! Ik kan hier ook echt wat aan doen... het huilen en constrant gedragen willen worden.🙄
Want ja ik ben af en toe een heks maar helaas toveren kan ik niet...
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik liet ons meisje net een (Engels) filmpje zien, waar ze helemaal van moet ...
Haha ging het maar zo snel. Dan zet ik mijn zoon snel met z’n neus voor een anime, kan hij straks mooi voor me tolken als we naar Japan gaan 😂
2 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ohhh neeeee een twee talig opgevoed kind. Straks is het besmettelijk 😜
😂
2 maanden geleden
Zooo verdrietig om hoe ik gisteren mijn kleine meisje aantrof op de opvang 😭 brullend in de armen van de leidster die haar een flesje probeerde te geven, wat niet lukte, maar haar niet kon troosten omdat ze ondertussen ook haar collega probeerde te bellen en drukke kinderen probeerde te kalmeren. Maar ondertussen was mijn kind compleet in paniek.
Heb m’n dochter overgepakt, zelf de fles gegeven en haar mee naar huis genomen. En nu wil ik haar niet meer terug sturen.
2 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Zooo verdrietig om hoe ik gisteren mijn kleine meisje aantrof op de opvang ...
Awh... Ik snap je gevoel heel goed! Kan je het ergens bij hun melden? Dat je meisje meer rust nodig heeft tijdens de fles? Ik begrijp dat het op de opvang druk is, maar wie weet valt er iets te regelen. Extra knuffelen🤗
2 maanden geleden
Reactie op Roooss_94
Awh... Ik snap je gevoel heel goed! Kan je het ergens bij hun melden? Dat j ...
De leidster heeft uit eigen initiatief de locatiemanager ingelicht die mij nog geen uur later belde. Vond ik wel netjes van ze. Denk dat dit ook niet is hoe zij willen dat het gaat en dat als het al zo gaat, dat ouders dat niet zien😅
2 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Maar was de leidster helemaal alleen? Dat is wel vreemd. Nog nooit in zo'n ...
Ze was op dat moment alleen ja. Haar collega had pauze maar die probeerde ze dus te bellen om terug te komen. Blijkbaar mogen ze op de opvang 3 uur per dag afwijken van de BKR en dan sta je dus alleen🫠
2 maanden geleden
Ik vind deze sprong echt zó vet heftig. Ze is enorm eenkennig, huilt bij iedereen die ze niet zo vaak ziet en is over het algemeen heel ontevreden.
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik vind deze sprong echt zó vet heftig. Ze is enorm eenkennig, huilt bij ie ...
Die eenkennigheid is lastig inderdaad! Ik moest hem zelfs ophalen van het kdv vorige week omdat hij zo hard huilde. Eenmaal thuis weer vrolijke jopie. Al heeft hij wel meer aandacht nodig dan eerst. Hij wil weer meer worden vastgehouden.
2 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Ze was op dat moment alleen ja. Haar collega had pauze maar die probeerde z ...
Jeetje 3 uur is echt veelste veel wat er dan allemaal kan gebeuren. Lijkt me toch dat diegene met pauze gaat wel een beetje kan ik schatten of dat op dat moment kan. Ja je hebt recht op je pauze. Maar je werkt ook met kinderen toch. Dan moeten ze dat aan de planning doorgeven dat dit niet kan zo. Lijkt me niet dat ze allemaal bezorgde ouders hebben omdat die kinderen zolang geen goed toezicht hebben.
2 maanden geleden
Ik weet het echt niet meer… ze blijft maar huilen.. ik heb maar meegehuild met dr
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik weet het echt niet meer… ze blijft maar huilen.. ik heb maar meegehuild ...
Kan je een rondje gaan wandelen?
2 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Kan je een rondje gaan wandelen?
Heb haar maar als loedermoeder voor dancing fruit gezet
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Heb haar maar als loedermoeder voor dancing fruit gezet
Hey als t werkt prima, hier staat dagelijks tijdens t koken of als ik even m’n handen nodig heb woezel en Pip aan 😂
2 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Hier liggen we allemaal strijk met covid dus Dory to the rescue 🙈
Ah, shit. Heel veel beterschap 😞❤️