1040 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik ben ziek 🤧 werk voor een klein bedrijf waar nu vakanties gaande zijn, d ...
Ziek is ziek hoor! En ik snap dat je je lullig voelt naar je collega's. Maar als jij daar ziek gaat rondlopen hebben ze ook weinig eraan. Beterschap!

2 maanden geleden

Ik heb al weken last van m'n been. Begon met een hamstring maar t straalt nu door naar m'n hele been. Alsof ik de hele dag kramp heb. Ik weet soms uit ellende niet meer hoe ik moet zitten of liggen.... had ik eindelijk voor mezelf een afspraak gemaakt bij de fysio.... kom ik er net achter dat het om half 9 was ipv om half 10.... ik wilde net de deur uit gaan. 😒 nu weer een week wachten en zitten de kleine en ik klaar om te gaan thuis.

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik ben ziek 🤧 werk voor een klein bedrijf waar nu vakanties gaande zijn, d ...
Wat een rare instelling. Stel jij gaat ziek naar kantoor, dan steek je misschien de rest van het personeel ook nog aan. Zijn ze nog verder van huis. Bizar. Goed uitzieken hoor!

2 maanden geleden

Voor het eerst weer ongesteld geworden. Even vergeten hoe ellendig dat ook alweer is 😩

2 maanden geleden

Al vanaf half 5 wakker.. kleine meid heeft nog even geslapen van half 6 tot half 7 en van kwart over 8 tot iets voor 9... ik ben nu al kapot. Komt m'n vriend om half 8uit bed klagend dat hij zo slecht had geslapen.. 😑 (ze sliep gisteren pas om 11 uur en half 2 weer wakker tot half 3...) Hij heeft OVERAL doorheen geslapen🙄

2 maanden geleden

Buikgriep! Eerst de baby, nu ik 🫠 helemaal gevloerd

2 maanden geleden

Na een mooie en rustige zomervakantie besloot Sam dat het nog eens tijd was voor een ziekenhuis bezoekje 😔😥 Vannacht terug een valse kroep aanval gehad en de nacht en voormiddag ter observatie opgenomen geweest. Mochten naar huis maar met de opmerking dat dit nog maar het begin kan zijn van èèn of andere ziekte. En dat als hij achteruit gaat hij terug binnen moet. 😔 Het najaar is officieel gestart hier.

2 maanden geleden

Aan mijn man: STOP MET SNURKEN

2 maanden geleden

Wat is dat toch dat ik vaak stellen zie bij het consultatiebureau. Want pietje moet een prik🙄 ja nouja overdag huilen ze ook om alles die ene daar overleef ik het ook wel😂 ik denk ook wel eens is het niet sneu voor mezelf dat ik hier alleen ben. Maar ik ben vast niet de enige en ik vind het zo'n onzin om mijn man van het werk te houden om daar samen heen te gaan. 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Wat is dat toch dat ik vaak stellen zie bij het consultatiebureau. Want pie ...
Oh schat ik ben zo vaak alleen geweest joh... Niet meer dan normaal denk ik. Maar als je samen kan, is het ook fijn toch!

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Wij zijn tot nu toe ook samen geweest, maar ja, wij werken ook allebei dus dan is het ook raar als ik alleen werk moet missen ervoor. En zo vaak is het ook niet geweest. Vorige maand de 5 maanden prikken gehad en nu hoeven we pas weer met 1 jaar.

2 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Wij zijn tot nu toe ook samen geweest, maar ja, wij werken ook allebei dus ...
Nee ik snap het. Ik werk ook wel in heb een eigen bedrijf ik werk wel minder dus meestal plan ik het op die dagen dat ik dan niet werk

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Wij pakken er niet speciaal verlof voor, maar mijn vrouw werkt in het weekend en heef dus ook in de week enkele vrije dagen. En als ze kan, gaat ze graag mee.

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Als mijn man toevallig een keer vrij heeft gaat hij lekker mee hoor, gezellig juist! En zo niet; ga ik alleen, wat ook veel vaker voor komt.

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Als diegene die niet vrij (mama/ papa dag) is thuis werkt gaan we ook gezellig even samen, dat half uurtje halen we een andere dag dan wel in. En verder gaat dus diegene die vrij is/ voor die het beter uitkomt dus niet standaard mama, papa kan het ook prima doen ;)

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Mijn man is laatst alleen gegaan, benieuwd wat de vooroordelen daarbij waren! Wij laten het CB onbewust ‘kiezen’; doe de afspraak maar op dinsdag of vrijdag! maar als ik om een andere reden ook vrij zou zijn zouden we samen gaan.

2 maanden geleden

Reactie op juon

Als diegene die niet vrij (mama/ papa dag) is thuis werkt gaan we ook gezel ...
Oh nee ik ben het meeste thuis mijn man werkt 5 dagen dus voor mij logischer dat ik zelf ga. Ik kreeg het gevoel dat het raar was omdat ik alleen maar stellen zag😂 maar goed mijn man werkt op de bouw ik kan hem niet altijd vragen om "even" heen en weer te rijden. Dusja . Achja als het kan inderdaad misschien wel fijn🤷

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Oh nee ik ben het meeste thuis mijn man werkt 5 dagen dus voor mij logische ...
Haha ik ga ook veel liever alleen! Als mijn man mee is dan stoor ik me alleen maar aan alles wat hij ‘fout’ (anders) doet 😂 of ik plan de volgende afspraak in op zijn papadag, dan ga ik zelf niet.

2 maanden geleden

Reactie op m9999

Mijn man is laatst alleen gegaan, benieuwd wat de vooroordelen daarbij ware ...
Ja, zo gaat het bij ons ook. Het cb weet de dagen waarop 1 van ons sowieso vrij is. De ander gaat mee als dat kan. Tot nu toe nog wel gelukt. Zal vast niet altijd zo blijven.

2 maanden geleden

Volgens mij ruikt onze dochter het moment dat mijn borsten 'leeg' zijn. Altijd als ik denk ik kolf niet want ze zal zo nog wel willen drinken slaapt ze door en wanneer ik denk ik kolf maar want anders zijn mijn borsten te vol wordt ze al-tijd wakker 🙃. Ik kan die voeding qua productie niet missen maar hoop wel dat ze dan ook doorslaapt wanneer ik kolf 😆