1040 Reacties
2 maanden geleden
Ondanks dat de baby goed slaapt, slaap ik al nachten op rij nauwelijks/niet. Misschien 3 uur op de nacht.. ik snap er niks van
één maand geleden
Reactie op anoniemmoesje
Als mijn man toevallig een keer vrij heeft gaat hij lekker mee hoor, gezell ...
Dit inderdaad! En na zijn papadag is het opvang en na mijn mamandagen weekend dus voor een prik wel praktischer als ik ga. Onze kleine is daar vaak meerdere dagen ziek van.
één maand geleden
Ik voel dat mijn eigen moeder me mom shamed. “Ja die gebroken nachten he dat krijg je met borstvoeding he, met fles heb je veel meer structuur”. Oke ik heb niets aan die opmerking en vgm klopt dat ook niet. “Ja ze moet leren in haar eigen bedje te slapen” Ze moet niks. “Je weet nooit hoeveel ze drinkt met borstvoeding daarom drinkt ze zo slecht uit de fles.” Wauw hele baby whisperer hier. “Jullie (4 kids) werden nooit wakker voor een fles, alleen vaak huilend wakker omdat jullie altijd ziek waren”. Hmmokedan🤐
één maand geleden
Reactie op mamanisa
Ik voel dat mijn eigen moeder me mom shamed. “Ja die gebroken nachten he da ...
Herken ik helaas. Hier bewust gekozen om met groentenhapjes te beginnen en daarna pas fruit. Wat een onzin hoor ik de hele tijd. En dan richting mijn dochter: ik zou ook liever banaan eten maar je mama geeft je avocado. Dat is ook vies...... of waarom heb je haar nog in de reiswieg, ze kan makkelijk in het stoeltje zitten van de kinderwagen. Ik heb maar besloten het te negeren of door te zeggen, mijn kind mijn keuzes/opvoeding. Erop ingaan lokt alleen nog maar meer uit en komt onze band niet ten goede. Ik hoop maar dat ik later niet zo ga worden 🙈
één maand geleden
Geen idee of het hier nou echt past, maar de kleine meid kwam wat vroeger als normaal voor de fles. Nou; prima, dan krijg jij lekker je flesje. Vervolgens wrijven in haar oogjes en nu 5 min na de fles ligt ze weer in dromenland 🤣
En mama? Die is wakker, joeee hahaha
één maand geleden
Reactie op Rd15
Ik word echt helemaal gek van onze kleine van bijna 7 maand. 3H fase zou vo ...
Ik weet niet wat de 3H fase is? Is dat het roze/ rode deel van sprong 5? Dat zouden wij ook voorbij moeten zijn maar meneer kwam vannacht 3x voor een fles en ontroostbaar als hij die niet kreeg. Ik ben moe...
één maand geleden
Reactie op Rd15
Ik word echt helemaal gek van onze kleine van bijna 7 maand. 3H fase zou vo ...
Het is nooit echt over😂🫣 oudste van 3 heeft tot 01.00 lopen huilen/tieren terwijl de jongste eindelijk goed sliep. Daarna werd ze alsnog om 03.00 wakker dus Hmm nee hier geloof ik niet meer in exacte fases. Soms duurt het gewoon maanden en als ze dan wel volledig goed slapen dan maar van genieten 😂
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
We hebben denk elk uur gezien vannacht 🥲
Pfff hier ook al zo onrustig! Begon om 21;15 al 😅
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
We hebben denk elk uur gezien vannacht 🥲
Ohhhhhwwww zo’n nacht hadden wij vorige week. Zo dat doet wat met je brein. Kon niet goed functioneren die dag. De baby ook niet trouwens.