1040 Reacties
één maand geleden
Reactie op MaritDPL
Mijn dochtertje is afgelopen weekend opgenomen in het ziekenhuis met het no ...
Och jeetje, hoe gaat het nu? Heel veel sterkte!
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Och jeetje, hoe gaat het nu? Heel veel sterkte!
Ze krijgt nog vocht maar houdt sinds deze middag wel al haar melk binnen (hetgeen ze wilt drinken toch). Ze slaapt wel nog zeer onrustig en het feit dat ze de kamer niet uit mag helpt natuurlijk ook niet bij mijn, anders, bezige bij 😔
één maand geleden
Ik heb een goudpalm en echt stom maar ben gehecht aan die plant. Het was t eerste wat ik als decoratie in ons huis kocht en t enige wat t overleefd in dit huishouden. Hij is vrij groot geworden en past nergens anders meer dan op z’n eigen plek. Luna vind het fantastisch om ermee te spelen en ik kan m dus nergens anders kwijt. Nu moet ik m waarschijnlijk dus wegdoen 🥲
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik heb een goudpalm en echt stom maar ben gehecht aan die plant. Het was t ...
Herkenbaar! Ik heb een paradijsvogelplant die is begonnen op een bijzettafel en intussen groter is dan ik. Zo trots op elk blad dat ie eruit perst, maar hij past echt nergens meer in huis 🥲
één maand geleden
Kamperen in eigen huis door een verbouwing.... Ben zo blij als het helemaal klaar is.
één maand geleden
Reactie op roosjaaa
Huhhh, maar goudpalm is toch nier giftig ?
Nee maar wel scherp, en t potgrond is ook heel lekker 😜
één maand geleden
De hele vakantie gaat het goed.. rond 6 uur wakker. Eerste dag na de vakantie.. 4 uur😓 alles geprobeerd en ze wilt maar niet in slaap komen. Tekens op het randje en dan weer wakker. Er is een ding wat wel werkt.. dat hebben we de vakantie gezien.. bij ons in bed haha😅 maar wil dat eig niet standaard aan gaan.
Manlief net wakker om naar zijn werk te gaan en komt het wel even over nemen. En hoe lief en goed bedoeld ook.. mennn dat maakt me zo pist als ze dan bij hem wel in slaap valt 😂
één maand geleden
Verkoudheid #2 en eigenlijk is #1 niet eens weggeweest. Arm meisje, vind het zo zielig. Had het liever zelf 10x zo erg gehad zo lang zij het dan maar niet kreeg
één maand geleden
Waarom kiest mijn dochter van alle plekken alleen de hoeken van m’n meubels uit? 😂😂
één maand geleden
Wat is dat hier tegenwoordig? Das al de derde nacht op rij dat Sam uuuuren lang wakker is. En sinds zijn 6 maand (dus al 8 tal weken zo) slaapt hij niet meer door, vaak wakker voor de borst en nu is het hek helemaal van de dam! Heb de voorbije nachten wel korte metten gedaan met de borst als slaap associatie: drinken mag, maar van zodra hij begint te tutten aan de borst haal ik hem eraf... En een gewone tut wilt hij niet meer 's nachts...
één maand geleden
De buren laten een dakkapel installeren en beginnen precies tijdens het ochtenddutje 🥲