1040 Reacties

één maand geleden

Werkeloos.. ik had een nieuwe baan gevonden, maar deze heeft 1,5 week voordat ik zou beginnen terug getrokken (contract al getekend). Dit omdat de uren ineens toch niet meer bij hen passen, terwijl ze de uren van tevoren wisten! En uiteraard mijn oude baan al opgezegd. Nu dus hard op zoek, maar niemand wil het een kans geven. Omdat ik niet flexibel genoeg ben door de opvang. 😒

één maand geleden

Reactie op mommytime

Werkeloos.. ik had een nieuwe baan gevonden, maar deze heeft 1,5 week voord ...
Ik loop hier dus ook tegen aan. Vaste vrije dagen kan je echt vergeten tegenwoordig laat staan later beginnen. Ik heb dan ook niet hele handige diploma’s om later te beginnen 🥲

één maand geleden

Reactie op mommytime

Werkeloos.. ik had een nieuwe baan gevonden, maar deze heeft 1,5 week voord ...
Meid wat kut!! En wat naar van die werkgever. Bahh :(. Wat voor job zoek je??

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik loop hier dus ook tegen aan. Vaste vrije dagen kan je echt vergeten tege ...
Ja het is echt waardeloos. 😅

één maand geleden

Reactie op Cleo81

Meid wat kut!! En wat naar van die werkgever. Bahh :(. Wat voor job zoek je ...
Ja ik vindt het ook echt enorm vervelend! 😢 Is ook helemaal niet netjes van die werkgever, maar ik hoor nu meerdere verhalen van dat bedrijf. Ik ben op zoek naar iets richting planning/administratie/receptioniste of iets, ik kom uit een fysieke baan en wilde het rustiger aan gaan doen.

één maand geleden

Het schoonmaken van de dr Brown flessen 🥲

één maand geleden

Al een uur bezig om mn zoontje in slaap te krijgen alleen maar huilen en vriendlief slaapt in een hotel… ik word helemaal gek 😅

één maand geleden

39 graden koorts hebben... (ik) Meehh🤒

één maand geleden

Ik ben de slechte nachten zo zat. Ik ben zo moe, ik kan wel huilen

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wat is daar zo vervelend aan? Doe ik wat verkeerd? Ik stop ze gewoon in de vaat machine en daarna even stomen in de magnetron en klaar. 🤔

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik was ze al vanaf het begin af met afwasmiddel en een flessenborstel van dr. Brown soms tussendoor alleen met heet water en dan aan het flessenrekje. Met een magnetron sterilisator doe ik nu al een maandje niet meer. Hij blijft mooier dan wanneer ik hem in de vaatwasser doe. Ik heb er ook maar 1 in gebruik trouwens...

één maand geleden

Reactie op Mariska80

Wat is daar zo vervelend aan? Doe ik wat verkeerd? Ik stop ze gewoon in de ...
Wij doen ze op de hand en dan heb je dat dopje van dat binnenste ding (kan echt even niet bedenken hoe dat heet) en die kleurt gewoon oranje van t melkvet. Het is geen mega klus ofzo maar elke dag die flessen schoonmaken ben ik zat 😂😂

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wij doen ze op de hand en dan heb je dat dopje van dat binnenste ding (kan ...
Ventiel hahaha. En ja die kan echt vies worden inderdaad.

één maand geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Ventiel hahaha. En ja die kan echt vies worden inderdaad.
Hahahahaha goedemorgen 😂

één maand geleden

Mama is niet thuis, en m’n meisje is zó verkouden. ☹️ Papa brengt haar nu elke keer naar oma want “hij doet geen oog dicht” come on…..

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wij doen ze op de hand en dan heb je dat dopje van dat binnenste ding (kan ...
Bedoel je het dopje waar het tuitje in zit of dat gehele ventiel voor krampjes Ja ik weet de juiste naam ook even niet want dat ding heb ik er allang niet meer in. En ik gebruik gewoon 1 fles dat dwingt af om meteen schoon te maken. Maar het word ook vaak alleen met heet water afgespoeld 2 x per dag met afwasmiddel. Maar ze krijgt nog 3 flessen dus dan valt het allemaal wel mee.

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Bedoel je het dopje waar het tuitje in zit of dat gehele ventiel voor kramp ...
Het hele ventiel voor krampjes. Met dat kleine stokje tussen al die gaatjes door 😂 Maar dan zuigt de fles toch vacuüm als ze eruit drinkt? Ik dacht dat je ze erop moest laten zitten.

één maand geleden

Je weet gewoon dat het een kut dag wordt als het eerste slaap je 09.40 al klaar is

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Het hele ventiel voor krampjes. Met dat kleine stokje tussen al die gaatjes ...
Nee joh kan prima zonder doe ik al heel lang hoeft niet altijd alleen in die periode met de oudste ook heel lang zonder gedaan. Scheelt inderdaad veel extra werk. Gewoon even onder de kraan druppel afwasmiddel met de flessenborstel er door heen rossen en dan ophangen. Voor de volgende ronde. En soms alleen even met goed heet water alleen. Ik haal altijd wel het tuitje los van het dopje. Dat daar het melk ook goed weg gaat af en toe dat even in kokend water maar verder prima hoor. Vaatwasser worden ze lelijk van 🫣

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Je weet gewoon dat het een kut dag wordt als het eerste slaap je 09.40 al k ...
Het eerste slaapje duurde hier 15 min...😒 oh en om half 3 vannacht dacht mevrouw dat het wel tijd was om op te staan.. half 5 sliep ze eindelijk.... werd m'n vriend wakker en begon lawaai te maken..