1040 Reacties
één maand geleden
Zo deze dag was echt pittig. Eind van de dag gewoon even traantje moeten laten moe geen energie meer voornamelijk mentaal. Krijg geen lucht soms blij dat ze morgen ochtend even beide de deur uit zijn. Voel me dan ook meteen weer zo schuldig. Maar deze dag was echt overleven.
één maand geleden
Reactie op ManonEsmee
Het eerste slaapje duurde hier 15 min...😒 oh en om half 3 vannacht dacht m ...
Hier is dit afgelopen weken al het geval! Echt zo fijn...NOT
één maand geleden
Ik word ziek 🥲 iemand tips voor ziek zijn als moeder? Hoe doe je dat precies? 😂
één maand geleden
Reactie op MamaVanPleun
Over de rest van de dag 1 slaapje van 45 min..... 19.30 naar bed nog maar 1x wakker geworden! Ik hoooooop zo dat morgen een betere dag is😅
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik word ziek 🥲 iemand tips voor ziek zijn als moeder? Hoe doe je dat preci ...
Rustig aan doorgaan.. 😅 paracethamol, gemberthee met sinasappel en kippenbouillon.. heel veel beterschap!😘🍀
één maand geleden
Reactie op Roos Anne
Oooh ook een leuke dag dus..
Jup! En overal over piepen! 🙃
één maand geleden
Reactie op MamaVanPleun
Heb je nog tips ter overleving?
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Niet..Ik koop altijd extra vers geperste sinaasappelsap dan een paracitemol en door💪 van de week extra vitamine gehaald bruistablet slik er nu elke dag een. Tja we moeten toch door🫣
één maand geleden
Reactie op Roos Anne
Niet..Ik koop altijd extra vers geperste sinaasappelsap dan een paracitemol ...
Hahaha ja we moeten door inderdaad maar deze meid belt morgen lekker dr schoonmoeder. Ik ben 1 keer in de 5 jaar ziek en dan ook gelijk als inhaal actie voor 5 jaar 😂
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik heb mijn schoonmoeder een uurtje gevraagd, zodat ik heel even in bad kon gaan liggen.
Dus mijn “tip”; mocht je iemand in de omgeving hebben die Luna hier en daar een uurtje wil vermaken; doen.
Verder is het vooral doorgaan en doorzetten, mama’s kunnen niet ziek zijn 🥲😅
één maand geleden
Er word me al meerdere malen gevraagd wanneer we voor een tweede gaan…..
Onze baby is 7 maanden, doe rustig joh 😨
één maand geleden
Moe, chagrijnig, en het huis is een bende. Door frustratie een volle wasmand naar beneden "gegooid" (bewust van trap af laten vallen ipv normaal tillen, nadat ik mijn hoofd stootte en riep: NU ben ik er klaar mee!, wetende dat als ik de mand losliet deze zou vallen.)
Dus nog meer zooi en hoofdpijn 👍
één maand geleden
Gister geopereerd aan zenuwbeknelling bij mn keizersnede. Ik mag dus nu echt 2 weken heeeelemaal niks. Ons kindje is nu een extra dag naar de opvang omdat ik dr niet eens fatsoenlijk kan optillen, ze is altijd mega enthousiast en wil niks liever dan mij als springkussen gebruiken😂 Vind t zoooo zielig dat we nu zo anders moeten knuffelen enzo, voel me zo slecht erover dat ik nu niet eens voor dr kan zorgen alleen. (Ookal doet m’n man nu alles en helpt iedereen in de familie waar kan) Maar voel me zo stom🫣