1040 Reacties
één maand geleden
Leuk.. nieuwe bovenburen.. morgen staat de grote verhuizing gepland maar vanavond zijn ze nu nog aan het boren... resultaat een baby die steeds wakker wordt en nu dus klaar wakker is na 2 powernaps... 🙃
één maand geleden
Reactie op Suusxb
Vaak als ze snachts poepen hebben kindjes het koud. Misschien is de probere ...
Nee, hij heeft het echt niet koud. Ligt al in zijn dikke slaapzak en komt daar heerlijk warm uit. Het poepen komt volgens mij door tandjes. Zijn 2 boventandjes komen door namelijk. 🤗
25 dagen geleden
Mijn vriend is meer gaan werken waardoor ik thuis kan zijn. Ik heb het getroffen hoor dus begrijp me niet verkeerd maar ik wil echt even een dag vrij zijn. Het probleem is alleen als ik weg ga ik denk ja wil eigenlijk gewoon bij m’n dochter zijn. Herkennen mensen dit gevoel?
25 dagen geleden
Reactie op MamavanLuna24
Mijn vriend is meer gaan werken waardoor ik thuis kan zijn. Ik heb het getr ...
Bedoel je dat je ergens heel erg toe bent aan tijd voor jezelf en als je die dan hebt je dochter mist?
Want dan, ja!!
Dat is het zelfde als dat ik aan het einde van de dag denk 'pfff bijna bedtijd gelukkig' en ik haar een uur later mis en bij me wil hebben.
Doet iets geks met je, dat moederschap 😅😅
25 dagen geleden
Reactie op Anouk689
Bedoel je dat je ergens heel erg toe bent aan tijd voor jezelf en als je di ...
Hahahahaha ja dat! Zou d’r nu zo uit bed willen trekken 😂
25 dagen geleden
Reactie op MamavanLuna24
Mijn vriend is meer gaan werken waardoor ik thuis kan zijn. Ik heb het getr ...
Ja hoor dat is het moederschap..🫣je eeuwig schuldig voelen ook.Maar wel tijd voor jezelf nemen hoor! Misschien niet meteen een hele dag maar even iets voor jezelf is alleen maar heel goed. Ik ben ook meer thuis sinds onze tweede dochter. Ik merk echt dat we daardoor ook een ander leven hebben. Hij denkt aan vakanties ik aan de wasmachine die nog aan moet. En als ze dan snachts beide wakker zijn dan wordt het echt te veel ik ben dan een soort van touched out of hoe dat moet noemen beetje lucht nodigm
23 dagen geleden
Is m’n haaruitval eindelijk wat minder word m’n haar na 2 dagen mega vet 🥲
23 dagen geleden
Reactie op Roos Anne
Komt bij mij meestal rond de menstruatie. Voor of tijdebs
Ben er net een week vanaf 😅 ik had voorheen zelden vet haar, kon makkelijk 4 dagen m’n haar niet wassen maar merk nu de dag na t wassen dat t al vetter word 🥲
22 dagen geleden
Reactie op MaritDPL
Net als dochterlief weer doorsliep na goed ziek te zijn, wordt ze weer ziek ...
Bedje schuin? Ui onder het bed. Eventueel zetpil voor het slapen. Douchen/badje (stomen) voor het slapen. Meestal zijn ze het gehele eerste jaar van bijvoorbeeld een opvang wel ziek
22 dagen geleden
Reactie op Roos Anne
Bedje schuin? Ui onder het bed. Eventueel zetpil voor het slapen. Douchen/ ...
De eerste keer was het noro en nu vermoeden we keel- en oorontsteking 🥺 ze krijgt sws nurofen en dafalgan.
Onze zoon had er minder last van in zijn eerste jaar opvang. We houden ons hart nu al vast omdat de winter nog moet beginnen 😔
22 dagen geleden
Hier ook, vannacht bij de huisartsenpost gezeten. Dochter bleek pseudokroep aanval te hebben. Ze is hondsbenauwd, hoesten, veel snot en koorts...
De oudste hoest zichzelf al een week continu wakker en wij zijn zelf sinds het weekend ziek. En met weinig slaap schiet herstellen ook niet op..
Dit wordt een langggg virus seizoen😥🤕.
22 dagen geleden
Reactie op MaritDPL
De eerste keer was het noro en nu vermoeden we keel- en oorontsteking 🥺 z ...
Oh bah vervelend is dat ja. Nee oudste hier wel . Maar ik moet zeggen ze is nu 3 en ze is bijna nooit meer ziek af en toe verkouden verder niks. Eerste jaar ook niet zo zeer extreem hoor maar gewoon vaker niet fit. Ze is altijd wel een goeie eter geweest hoe ziek dan ook misschien scheelt dat wat😂🫣
22 dagen geleden
Reactie op MaritDPL
Ja onze zoon is ook amper ziek (op de snotneus na). Ze eet gelukkig wel nog ...
Ja snap ik. Hier zijn ze soms beide wakker. Drama slaapt er 1 wordt de ander wakker. En schreeuwen dat ze kunnen dus je wil dat ook nog snel stil hebben. En geen gewenning aan de fles🤯 tropjaren he🫣 ik ben wel extra vitamine gaan slikken en wat meer op mijn eten gaan letten daardoor wel het idee dat ik er iets beter tegen kan en ik mag niet klagen mijn man gaat er snachts ook echt wel vaak uit. We doen het wel samen