1040 Reacties
22 dagen geleden
Pfff ik ben zelf ziek.. 🤢 rillingen, overgeven! Hoe doen mensen dit met twee kids?!
21 dagen geleden
Reactie op Kirrx
Ik ben vandaag geopereerd en moet toch een nachtje blijven. Toch een traant ...
Ach beterschap!
21 dagen geleden
Reactie op Kirrx
Ik ben vandaag geopereerd en moet toch een nachtje blijven. Toch een traant ...
Probeer er ergens iets positiefs uit te halen; je lieve schat heeft niks aan een mama die zelf even moet herstellen na haar operatie 🌹 veel beterschap!
21 dagen geleden
Reactie op anoniemmoesje
Probeer er ergens iets positiefs uit te halen; je lieve schat heeft niks aa ...
Nu ik dit lees komt het niet aardig over, maar ik bedoel het absoluut aardig!
17 dagen geleden
Ons meisje sliep al lang door maar wordt nu elke nacht wakker en dan is het gewoon 1,5 uur lang dikke party in bed 🫠 iets met doorkomende tandjes, sprong 6 en de 8 maanden slaapregressie…
16 dagen geleden
Pffff ik heb een hele heftige infectie daar down under. Sinds de bevalling is het alleen maar gedoe daar beneden, baal er zo van.
16 dagen geleden
Reactie op mamanisa
Ik ben zo emotioneel en prikkelbaar laatste twee weken. Laat het alsjeblief ...
I feel you! Het is ook tijd van het jaar.... Maar zorg goed voor jezelf. Plan iets voor jezelf waar je naar kunt uitkijken. Soms is het echt ook fijn om de boel de boel te laten en even iets voor jezelf te doen. ♥️
10 dagen geleden
Net een week van haar verkoudheid af, beginnen we weer van vooraf aan 🥲
5 dagen geleden
Afgelopen nacht naar de hap omdat Pleun zo bleef huilen, vanaf 17 uur wakker en alleen maar huilen, jengelen, koorts... heeft ze aan beide kanten oorontsteking en keelontsteking...om 03 uur vanacht lagen we er pas in en moest vandaag en moet morgen weer gewoon werken😭
5 dagen geleden
Hier is het weer kassa, geslapen van 1930 tot 23 en daarna begon de pret, niet meer willen slapen en continue huilen en schreeuwen als we m in bed leggen. Dit is nu over na een hele hoop gewinkel. Ik denk zelf niet dat het aan de pijn ligt maar hoe dit dan, ze sliep altijd zo goed! Iemand tips?