1040 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Ja snap ik. Hier zijn ze soms beide wakker. Drama slaapt er 1 wordt de ande ...
Mijn man wilt het samen doen, maar wordt niet wakker 🙈 dusja dan doe ik het want ik slaap toch niet zolang de kindjes wakker zijn 😆

22 dagen geleden

Reactie op MaritDPL

Mijn man wilt het samen doen, maar wordt niet wakker 🙈 dusja dan doe ik he ...
Ook niet met een goeie duw? 😂 Babyfoon naast zn hoofd? Standje 100

22 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Ook niet met een goeie duw? 😂 Babyfoon naast zn hoofd? Standje 100
Nope 🤣 voor de kindjes was het andersom 🙈 Er mag een bom ontploffen hij slaapt verder, bij mij zucht dochterlief op de stiltste stand en ik word nog wakker 🤦🏻‍♀️

22 dagen geleden

Pfff ik ben zelf ziek.. 🤢 rillingen, overgeven! Hoe doen mensen dit met twee kids?!

22 dagen geleden

Reactie op MamavanLuna24

Mijn vriend is meer gaan werken waardoor ik thuis kan zijn. Ik heb het getr ...
Ja…ik wil mezelf kunnen splitsen en overal tegelijk kunnen zijn 🫨

21 dagen geleden

Ik ben vandaag geopereerd en moet toch een nachtje blijven. Toch een traantje wegpinken om niet bij de kleine te zijn🥲

21 dagen geleden

Reactie op Kirrx

Ik ben vandaag geopereerd en moet toch een nachtje blijven. Toch een traant ...
Ach beterschap!

21 dagen geleden

Reactie op Kirrx

Ik ben vandaag geopereerd en moet toch een nachtje blijven. Toch een traant ...
Probeer er ergens iets positiefs uit te halen; je lieve schat heeft niks aan een mama die zelf even moet herstellen na haar operatie 🌹 veel beterschap!

21 dagen geleden

Reactie op anoniemmoesje

Probeer er ergens iets positiefs uit te halen; je lieve schat heeft niks aa ...
Nu ik dit lees komt het niet aardig over, maar ik bedoel het absoluut aardig!

21 dagen geleden

Mijn man is sinds zondag ziek. Niet fijn voor hem maar ik ben er ook wel klaar mee om er praktisch alleen voor te staan 😵‍💫

21 dagen geleden

Reactie op anoniemmoesje

Probeer er ergens iets positiefs uit te halen; je lieve schat heeft niks aa ...
Ah had het ook positief opgevat hoor!!

19 dagen geleden

Ik ben zo emotioneel en prikkelbaar laatste twee weken. Laat het alsjeblieft gewoon ongesteldheid zijn en niet iets van een burn out 👹

17 dagen geleden

Ons meisje sliep al lang door maar wordt nu elke nacht wakker en dan is het gewoon 1,5 uur lang dikke party in bed 🫠 iets met doorkomende tandjes, sprong 6 en de 8 maanden slaapregressie…

16 dagen geleden

Pffff ik heb een hele heftige infectie daar down under. Sinds de bevalling is het alleen maar gedoe daar beneden, baal er zo van.

16 dagen geleden

Reactie op kayleevg307

Ons meisje sliep al lang door maar wordt nu elke nacht wakker en dan is het ...
Oh my God, same here.... En verkouden... Echt alles tegelijk.. 😴😴

16 dagen geleden

Reactie op mamanisa

Ik ben zo emotioneel en prikkelbaar laatste twee weken. Laat het alsjeblief ...
I feel you! Het is ook tijd van het jaar.... Maar zorg goed voor jezelf. Plan iets voor jezelf waar je naar kunt uitkijken. Soms is het echt ook fijn om de boel de boel te laten en even iets voor jezelf te doen. ♥️

10 dagen geleden

Net een week van haar verkoudheid af, beginnen we weer van vooraf aan 🥲

6 dagen geleden

Hebben jullie ook steeds dunner wordend haar? Ik had eerder een volle krullenbos. Niks meer van over. Draag het dagelijks vast omdat los gewoon niks doet. Futloos, slap, geen krullen meer. Echt om te janken.

5 dagen geleden

Afgelopen nacht naar de hap omdat Pleun zo bleef huilen, vanaf 17 uur wakker en alleen maar huilen, jengelen, koorts... heeft ze aan beide kanten oorontsteking en keelontsteking...om 03 uur vanacht lagen we er pas in en moest vandaag en moet morgen weer gewoon werken😭

5 dagen geleden

Hier is het weer kassa, geslapen van 1930 tot 23 en daarna begon de pret, niet meer willen slapen en continue huilen en schreeuwen als we m in bed leggen. Dit is nu over na een hele hoop gewinkel. Ik denk zelf niet dat het aan de pijn ligt maar hoe dit dan, ze sliep altijd zo goed! Iemand tips?