1040 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op MamaVanPleun

Hier is het weer kassa, geslapen van 1930 tot 23 en daarna begon de pret, n ...
Paracetamol wel geprobeerd voor het geval het wel de pijn of ongemak was? Verder geen tips helaas. Misschien nabijheid voor troost?

5 dagen geleden

Reactie op Cleo81

Hebben jullie ook steeds dunner wordend haar? Ik had eerder een volle krull ...
Mijn haar was altijd al een drama behalve toen ik zwanger was. Dus bij mij is het gewoon weer terug bij af. Nu je het zegt misschien wel iets dunner dan voorheen🤔

5 dagen geleden

Afgelopen nacht heeft ons wolkje geluk van 9 maanden voor het eerst doorgeslapen van 19 tot 6. Wel af en toe wakker maar geen voeding of troost nodig. Heerlijk zou je denken. Maar waarom hebben dan zowel mijn man als ik zo slecht geslapen??? 😅 nog even wennen of zo? Denk niet dat we vannacht weer zo'n mazzel gaan hebben🤣

5 dagen geleden

Reactie op Mariska80

Paracetamol wel geprobeerd voor het geval het wel de pijn of ongemak was? V ...
Heb ik gewoon gegeven zodat ze die spiegel aanhoudt. Ik snap het gewoon niet. Het lijkt wel alsof ze dan denkt zo mijn dag begint weer en dan is ze tot 3 uur wakker en valt ze in slaap tot 0730

5 dagen geleden

Reactie op MamaVanPleun

Heb ik gewoon gegeven zodat ze die spiegel aanhoudt. Ik snap het gewoon nie ...
Tja, geen idee dan. Bij die van ons is het dan vaak honger/dorst, maar als ze ziek is dan kan het heel goed ook wat anders zijn.

5 dagen geleden

Reactie op MamaVanPleun

Afgelopen nacht naar de hap omdat Pleun zo bleef huilen, vanaf 17 uur wakke ...
Heb je het bedje al schuin? Neerleggen is niet fijn met oorontsteking.

5 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Heb je het bedje al schuin? Neerleggen is niet fijn met oorontsteking.
Heb je ook medicijnen voor de oorontsteking? Hier kreeg ik dat namelijk bij de oudste destijds kon ik door de yoghurt doen. Was ze vlot vanaf.

4 dagen geleden

Reactie op Mariska80

Afgelopen nacht heeft ons wolkje geluk van 9 maanden voor het eerst doorges ...
Omdat je na een goede nachtrust geen stresshormoon aanmaakt, waardoor je juist dan de vermoeidheid voelt. Als je slecht slaapt, maak je meer cortisol aan, waardoor je je minder vermoeid voelt. Beautiful science of the hormones hahah

4 dagen geleden

Reactie op Cleo81

Omdat je na een goede nachtrust geen stresshormoon aanmaakt, waardoor je ju ...
Dit verklaard een hoop hahahha. Als ik ineens niet 3 maar 5 uur achter elkaar slaap dan ben helemaal kapot.

4 dagen geleden

Pff ! Ik mis de zomer vitamine d

2 dagen geleden

Sam moet een griepvaccinatie krijgen omwille van zijn longproblemen. Twee weken geleden 1ste poging: ging niet door omwille van een oorontsteking. Kreeg antibiotica en nieuwe afspraak. Gisteren tweede poging gehad: nu oorontsteking in ander oortje dus terug antibiotica en nieuwe afspraak. Nu moet ik op mijn vrije dag, op mijn 40ste verjaardag naar het ziekenhuis voor controle oren en derde poging. De kinderarts heeft het vaccin bij haar in de koelkast gelegd zodat hij er niet opnieuw onnodig uit gehaald moet worden.