1040 Reacties
5 dagen geleden
Afgelopen nacht heeft ons wolkje geluk van 9 maanden voor het eerst doorgeslapen van 19 tot 6. Wel af en toe wakker maar geen voeding of troost nodig. Heerlijk zou je denken. Maar waarom hebben dan zowel mijn man als ik zo slecht geslapen??? 😅 nog even wennen of zo? Denk niet dat we vannacht weer zo'n mazzel gaan hebben🤣
5 dagen geleden
Reactie op Mariska80
Paracetamol wel geprobeerd voor het geval het wel de pijn of ongemak was? V ...
Heb ik gewoon gegeven zodat ze die spiegel aanhoudt. Ik snap het gewoon niet. Het lijkt wel alsof ze dan denkt zo mijn dag begint weer en dan is ze tot 3 uur wakker en valt ze in slaap tot 0730
4 dagen geleden
Reactie op Mariska80
Afgelopen nacht heeft ons wolkje geluk van 9 maanden voor het eerst doorges ...
Omdat je na een goede nachtrust geen stresshormoon aanmaakt, waardoor je juist dan de vermoeidheid voelt. Als je slecht slaapt, maak je meer cortisol aan, waardoor je je minder vermoeid voelt. Beautiful science of the hormones hahah
2 dagen geleden
Sam moet een griepvaccinatie krijgen omwille van zijn longproblemen. Twee weken geleden 1ste poging: ging niet door omwille van een oorontsteking. Kreeg antibiotica en nieuwe afspraak. Gisteren tweede poging gehad: nu oorontsteking in ander oortje dus terug antibiotica en nieuwe afspraak. Nu moet ik op mijn vrije dag, op mijn 40ste verjaardag naar het ziekenhuis voor controle oren en derde poging. De kinderarts heeft het vaccin bij haar in de koelkast gelegd zodat hij er niet opnieuw onnodig uit gehaald moet worden.