1027 Reacties
5 maanden geleden
Het lijkt wel een regeldag vandaag (maar dat kan toch niet als ze morgen precies 9 weken is?). Het ging de betere kant op met de krampjes, maar vandaag is het drama. Veel huilen, flesje net niet op kunnen door de krampen. Slapen wilde niet lukken en dan ook nog een peuter die aandacht vraagt. Aaaarghhh
5 maanden geleden
Ik zit er doorheen. Mijn zoontje van 12 weken heeft sinds gisteren weer krampjes en reflux. Waren er net een paar dagen vanaf dachten we. Dus niet. Veel huilen, borst weigeren, spugen, hikken, slecht slapen en het is zo naar om het ventje zo te zien! En mijn man irriteert me vandaag mateloos, al doet hij zijn best, maar ik ben gewoon verdrietig en chagrijnig. Gisteren zat ik nog te denken hoe jammer het is om binnenkort te stoppen met borstvoeding, vandaag wou ik dat ik al gestopt was, zodat ik eens een dag wat leuks kan gaan doen voor mezelf en mijn man een dag met zoon kan thuis blijven ipv andersom.
5 maanden geleden
Ik merk dat ik echt moe ben🙂↕️meer mama’s die het even zwaar hebben?
5 maanden geleden
Net meegehuild met mijn baby. Ze heeft zoveel ongemak, vanavond was het toppunt van onrust. Ze gilde het uit.
Of het van de vaccinatie komt (rota 8 dagen geleden), afbouwen van de borstvoeding(sinds een week nog max 2 a 3 keer per dag) of de grotere maat speen is..
5 maanden geleden
Reactie op Mir2024willbegreat
Ik merk dat ik echt moe ben🙂↕️meer mama’s die het even zwaar hebben?
Same here.. ben aardig gesloopt en moet maandag weer beginnen op werk 🫢
5 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Wat een nacht, en niet eens door de baby! Peuters…
Jaa peuters inderdaad! Al was die vannacht rustig, maar onze baby helaas niet
5 maanden geleden
Vanochtend om half 9 huilend voor een dichte speeltuin gestaan met een huilende peuter en baby. Ik kan echt even niet meer. Ook erg veel last van hormonen tijdens mijn menstruatie, nu al voor de 2e x echt een heel boos/opgefokt gevoel de hele tijd en een kort lontje naar iedereen. Hebben meer dames hier last van?
5 maanden geleden
Reactie op Nietje
Hier een kleuter met groeipijn, baby sliep 12 uur door. Waar is de koffie?
En hier een peuter met eczeem. Elk half uur: mama het lampje met liedje is uit!
Net een huilende baby, nu lig ik met baby in de draagzak op de bank, half K.O. (Want heel K.O. kan niet met kids thuis 🤪)
5 maanden geleden
Verhuizen en de baby heeft verhoging en is veel verdrietig, geen/amper aandacht voor de peuter.
Top dit!