17 Reacties
3 jaar geleden
Hee, ik ben vandaag ook precies 9 weken en ook zwanger van de derde!
Mijn kinderen zijn nu 4 en 6 jaar oud. Ik heb dus al een tijdje geen slapeloze nachten meer en weet wel dat dat ontzettend gaat tegenvallen weer.
We zijn al meer dan 2 jaar geen luiers en middagdutjes meer gewend dus wel spannend hoe we ons weer gaan aanpassen. Het is nu even pittig moet ik eerlijk zeggen door de heftige misselijkheid en hoofdpijn vaak dus dat maakt me soms wel onzeker. Even doorbijten en ik hoop gewoon heel erg dat mijn droom met 3 kinderen nu echt uitkomt ❤️
3 jaar geleden
Hier ook zwanger van de 3e. We hebben al een meisje van 6 en een meisje van 15 maanden. Strakjes is het misschien wel pittig, ik vind het ook wel spannend vooral omdat de jongste van 15 maanden nog niet echt goed of makkelijk slaapt.. maaaaar het komt allemaal vast en zeker goed 😊
3 jaar geleden
Hier ook zwanger van de derde. Nu 2 jongens. Oudste is 3 en de tweede is 15 maanden. Na de geboorte van de 3e worden ze 4 en 2. Ben erg benieuwd wat het gaat worden en hoe het gaat zijn als de oudste dan ook naar school gaat. Alle slaapjes en voedingen. Zal een hele puzzel worden. Gelukkig ben ik gezegend met al 2 goede slapers. Nu maar duimen dat de derde dat ook is.
3 jaar geleden
Reactie op truussss
Ik moet het echt nog ff bezinken vooral zo kort op elkaar is best heftig. H ...
Ik ben ook erg geschrokken en moet het ook echt nog een plekje gaan geven. Voor mijn gevoel was ik net zwanger geweest. Vind het vooral zo naar dat ik me nu ook helemaal niet lekker voel. Misselijk, moe en niet lekker in me hoofd. Het grote voordeel vind ik wel dat mijn zoontje nog 2x per dag slaapt zodat ik ook lekker 2x kan gaan liggen! Ik ga hier maar heel erg van genieten deze zwangerschap want met een peuter die niet meer slaapt is het denk nog pittiger. Ik laat het maar allemaal op me af komen
2 jaar geleden
Hier geen 3de maar wel meer kindjes, namelijk wordt dit onze 5de kindje.
Met 3 puberzoons en een meisje van nu 2 jaar. De jongens weten het nu sinds gisteren, vandaag 9 weken. Ze reageerde er onwijs goed op!
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, hier ook zwanger van een 3e kindje, hebben al 2 meisjes 1 van 6 en 1 van 1,5 jaar ik vind het wel heel spannend
2 jaar geleden
Ook zwanger van de derde. 2 zoontjes een van 3,5 en 1,5. Die zijn januari en maart jarig. Dan ons andere kindje in februari geboren worden.
Heb er super veel zin in ik kijk alleen op tegen het wennen van dan de nieuwe peuterspeelzaal, voor de oudste de basisschool en voor ons de nieuwe baby. We redden het vast🤣