12 Reacties
één maand geleden
Mijn baby is bijna 7maanden met hero kv . Nog steeds maat S . Wij geprobeerd L want soms ik doe rijstbloem maar nog te groot. Voor mijn blijven S
één maand geleden
Ik gaf ook afgekolfde moedermelk (inmiddels kv sinds een week) met difrax maat s, maar bij ons duurde het heel erg lang voordat het flesje opging . Wij zijn toen overgestapt op maat m, maar er zit meteen een mega verschil in de toestroom. Bij ons kwam er in heb begin ook veel uit en had ze ineens last van reflux, terwijl ze dat nooit had. Inmiddels is ze gewend aan maat M, dus ik denk dat het een kwestie is van wennen hoor!
Of je zou een andere fles/flessen speen kunnen proberen? Bijv Philips Avent? Die zijn bij de Action niet zo duur. Wellicht is dan de overgang wat minder heftig.
één maand geleden
Die van ons krijgt sowieso johhanes broodpitmeel in de melk vanwege teruggeven. Toen wij van S naar M gingen heb ik er gewoon wat extra ingedaan om de melk wat dikker te maken. En nu zijn we van M naar L gegaan omdat ze onwijs liep te klooien met de speen. En doe ik er gewoon weer een extra schepje bij. Ze krijgt 3 goeie scheppen op 210ml, waarbij ze 2-3 per 100ml aanraden. Dus kan ook zonder moeite. Zij heeft er geen last van
één maand geleden
Ik heb hetzelfde, dus heb de maat 1 speen van dr brown erop, die zit er tussenin en past ook
één maand geleden
Reactie op Danielle0708
Ik heb hetzelfde, dus heb de maat 1 speen van dr brown erop, die zit er tus ...
Geef wel fles ipv borst dus weet niet in hoeverre dat uitmaakt
één maand geleden
Voed je rechtop met de fles (praktisch) horizontaal? Zo niet kan je dat misschien proberen, dan stroomt het er ook minder hard uit.
één maand geleden
Reactie op liene123
Dank voor de tips dames, de dr Brown speen 2 werkt top!
Dit was bij ons in t begin ook met M, naar paar dagen was het geknoei over en gaat het gewoon zoals normaal met M . S zuigt hij inmiddels helemaal plat