19 Reacties

één maand geleden

Zou het niet doen je baby heeft er niet veel aan maar das mijn mening

één maand geleden

Reactie op melis2024

Zou het niet doen je baby heeft er niet veel aan maar das mijn mening
Jouw mening word gewaardeerd hoor! Ben het helemaal met je eens, maar mijn moederhart huilt om haar “achter te laten” en dit zit wss tussen mijn oren maar vind het een lastige en heb deze meningen ff nodig, dankjewel!

één maand geleden

* even ter aanvulling, we hebben de kaartjes gekregen, de kaartjes moeten op anders verliepen ze. Anders had ik het niet eens geboekt haha. Luxe positie, I know. Elke mening en reactie word gewaardeerd, dankjewel voor het nemen van de tijd daarvoor.

één maand geleden

Ik zou mijn dochter niet meenemen/niet gaan. Het zal heel vermoeiend voor haar zijn en door de vele prikkels nog erger. Plus ze heeft er zelf niks aan en mijn dochter gaat erg slecht op (overdag) niet goed slapen

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Jouw mening word gewaardeerd hoor! Ben het helemaal met je eens, maar mijn ...
Ik denk dat je meer stress heb als je je baby mee neemt en weinig kan doen.

één maand geleden

Wij zijn naar Disney geweest toen onze zoon 3 a 4 maanden was. We wilden iets leuks doen voor onze dochter. Onze zoon zou eigenlijk bij m'n schoonmoeder achterblijven, maar die was ziek. Hij heeft het echt super gedaan de hele dag. Omdat je met een baby gaat kan je als je 1 keer in de rij hebt gestaan, een parent fastpass krijgen aan het einde van de rit. Dan kan de andere ouder ook het ritje maken zonder weer in de rij te hoeven.

één maand geleden

Lastig. Heb je een hotel in de buurt? Als je bijvoorbeeld een Disneyhotel hebt dan zou je de kleine daar een goede (middag)dut kunnen laten doen zodat ze tussendoor de prikkels kan verwerken en op kan laden. Dan kan je smorgens en eind van de middag/begin avond samen in het park zijn. Maar als je hotel ver weg is, is dat weer lastig.

één maand geleden

Reactie op Babyfebruari

Lastig. Heb je een hotel in de buurt? Als je bijvoorbeeld een Disneyhotel h ...
We hebben een villa gehuurd, zit ongeveer een half uur van het park.. Ik vind het zo een lastige. Ik vind het ook logischer om haar thuis te laten en snap papa heel goed. We hebben oma ook al geregeld, die vind het heerlijk dat ze komt logeren. Maar ik voel me zo ‘n loedermoeder om haar “achter” te laten. 😅

één maand geleden

Hmm lastig. Als ze goed in de wagen/overdag slaapt, zou ik haar lekker meenemen. Anders zit je daar misschien ook niet lekker. Ik zou er zelf meer van genieten als mijn dochter er lekker bij is. En er dan genoegen mee nemen dat je minder kan doen daar. Het is een gezinspark dus ook geschikt voor baby’s.

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

We hebben een villa gehuurd, zit ongeveer een half uur van het park.. Ik ...
Als oma kan oppassen dan zou ik dr lekker bij oma laten!

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Daar hoef je je echt geen loedermoeder om te voelen! Ik denk dat het voor de baby juist fijner is thuis en jullie hebben even tijd voor elkaar, ook belangrijk toch? Ik snap dat je hier niet voor gekozen zou hebben maar nu het zo is zou ik er het beste van maken 😊 Kan oma anders niet mee in het huis zodat jullie de avonden wel je kindje zien?

één maand geleden

Reactie op N1007

Daar hoef je je echt geen loedermoeder om te voelen! Ik denk dat het voor d ...
Dat is lief wat je zegt. Alleen gaat oma echt niet daarvoor mee reizen naar Parijs 😞

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ach dat is helemaal niet loedermoeder😘. En weet je wat, over een paar jaar gaat ze lekker mee en kijkt ze haar ogen uit, dan heeft ze er echt iets aan. Nu dan lekker met je man genieten, tijd samen is ook zó belangrijk! En neem iets leuks voor d'r mee vanuit Disney🥰

één maand geleden

Wij zijn met onze zoon gegaan die toen 6 was en baby dochtertje toen ook bij oma gelaten, was een hele midweek zelfs… ook nog Parijs zelf ingegaan etc. Ik miste haar wel enorm maar vond het ook zo waardevol om zoiets 1 op 1 met je kind te kunnen doen. Mijn zoon zei later ook hoe fijn hij het had gevonden om even alleen met papa en mama weg te mogen ❤️ gewoon doen! Je hebt alles goed geregeld, ga lekker genieten met de oudste en je baby wordt geknuffeld door oma.

één maand geleden

Reactie op SofieP

Wij zijn met onze zoon gegaan die toen 6 was en baby dochtertje toen ook bi ...
Oh sorry ik zie nu dat je geen andere kids hebt! Even tijd met je man is toch heerlijk! En mocht het nou echt niet te doen zijn voor je dan ben je met 6 uurtjes thuis… neem leuke Mickey oortjes mee en lekker genieten 👍🏻💪🏻

één maand geleden

M'n collega heeft het gedaan toen haar kindje 7 maanden oud was en dat ging heel goed! Kindje vond het ook fantastisch! Is nu bijna 3 jaar, maar ze gaan 1 á 2 keer per jaar naar Disney en dat kindje is echt mega fan! Wij willen het volgend jaar ook gaan doen 🤭

één maand geleden

Ik zou haar lekker bij oma laten. Wij hebben het met onze vorige zoon gedaan. Was toen 7 maanden. Helemaal overprikkeld, heel veel huilen en uiteindelijk hebben wij er ook vrij weinig gehad. Wij gaan in februari nu nog een keer met onze oudste zoon( dan 3 jaar) en laten de jongste bij mijn zus.

één maand geleden

Onze kleine is 7 maanden nu en is al 2 x geweest super leuk! Super leuke ervaring . Je hebt een rust ruimte waar je even met je kleine kan zitten zonder prikkels . Zeker een aanrader!

één maand geleden

Dankjewel voor de reacties!