11 Reacties

2 jaar geleden
Had ik bij een andere zwangerschap ook in mijn handen. Als ik 's ochtends wakker werd was het het ergst. Inderdaad carpaal tunnelsyndroom. Na de bevalling was het gelukkig weer over

2 jaar geleden
Ik had dit vorige zwangerschap en heb toen bloed laten prikken. Daaruit kwam een b12 tekort. Ben aanvullende b12 tabletjes gaan slikken en toen werd het beter. Wellicht even voorleggen aan je verloskundige!

2 jaar geleden
Bij mij komt het door carpaal tunnel syndroom. Vorige zwangerschap alleen de laatste weken last van gehad, nu bijna vanaf het begin en begon ook echt pijn te doen plus ‘s nachts vaak wakker erdoor.
Op aanraden van de verloskundige naar een hand en pols centrum geweest en spalken op maat laten maken en sindsdien gaat het een stuk beter.
Vorige keer was het na de bevalling snel weg, nu hopelijk weer.

2 jaar geleden
Ik heb het bij 1 vinger! Ik dacht hele tijd iets met mijn nagel ofzo 🙈🙈🙈🙃

2 jaar geleden
Sinds een week heb ik ook last van tintelende handen en af en toe voeten. Vooral mijn rechter hand. Gisteren bij de dokter geweest en het vermoeden is inderdaad carpaal tunnel syndroom, maar voor de zekerheid laat ik bloedprikken. Mocht het indd cts zijn dan is een cts brace het advies.