11 Reacties

2 jaar geleden

Heb ik ook (gehad) bij mij was de oorzaak carpaal tunnel syndroom

2 jaar geleden

Heb het ook! Vooral in rechtse hand. Lijkt idd capaal tunnel syndroom. Tintelingen en soms ook beetje kramp.

2 jaar geleden

Reactie op Gup25

Heb het ook! Vooral in rechtse hand. Lijkt idd capaal tunnel syndroom. Tint ...
Ja ik ook in de rechterhand en beetje tintelingen en jeuk.

2 jaar geleden

Had ik bij een andere zwangerschap ook in mijn handen. Als ik 's ochtends wakker werd was het het ergst. Inderdaad carpaal tunnelsyndroom. Na de bevalling was het gelukkig weer over

2 jaar geleden

Ik had dit vorige zwangerschap en heb toen bloed laten prikken. Daaruit kwam een b12 tekort. Ben aanvullende b12 tabletjes gaan slikken en toen werd het beter. Wellicht even voorleggen aan je verloskundige!

2 jaar geleden

Bij mij komt het door carpaal tunnel syndroom. Vorige zwangerschap alleen de laatste weken last van gehad, nu bijna vanaf het begin en begon ook echt pijn te doen plus ‘s nachts vaak wakker erdoor. Op aanraden van de verloskundige naar een hand en pols centrum geweest en spalken op maat laten maken en sindsdien gaat het een stuk beter. Vorige keer was het na de bevalling snel weg, nu hopelijk weer.

2 jaar geleden

Ik heb het bij 1 vinger! Ik dacht hele tijd iets met mijn nagel ofzo 🙈🙈🙈🙃

2 jaar geleden

CTS, pols spalkjes bestellen voor in de nacht, even aan wennen, maar werkt perfect. Tintelende voeten ben ik niet mee bekend..

2 jaar geleden

Reactie op rosie63

CTS, pols spalkjes bestellen voor in de nacht, even aan wennen, maar werkt ...
Mag ik vragen waar je die pols spalkjes hebt besteld? Of is dat via een arts/centrum?

2 jaar geleden

Sinds een week heb ik ook last van tintelende handen en af en toe voeten. Vooral mijn rechter hand. Gisteren bij de dokter geweest en het vermoeden is inderdaad carpaal tunnel syndroom, maar voor de zekerheid laat ik bloedprikken. Mocht het indd cts zijn dan is een cts brace het advies.

2 jaar geleden

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap en nu ook … ga het bij de volgende afspraak bespreken bij mijn gyn want ik weet dat mijn hb laag is maar voor mijn zwangerschap was ook mijn b12 te kort dus misschien heeft dat ermee te maken.